וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקן יחזור מול לאסק. יצחקי ממשיך להתנהל כמאמן מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 10:05

חודשיים מאז הפציעה, הקשר הוותיק התאושש מהקרע בשריר התאומים וצפוי להיות על הספסל במשחק הקונפרנס ליג (ה', 22:00, ספורט1). גלזר וגולסה אמורים לפתוח. יצחקי ממשיך לעשות את העבודה למרות שאינו רוצה להישאר כמאמן

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

חודשיים מאז שנפצע, יחזור אבי ריקן לסגל מכבי תל אביב במשחק החשוב מול לאסק לינץ ביום חמישי במסגרת הקונפרנס ליג (22:00, ספורט1). כזכור, ריקן קרע את שריר התאומים בשבוע שלפני הנסיעה לאוסטריה למשחק הראשון מול לאסק ועבר כתוצאה מכך שיקום ארוך. עוד לפני הדרבי התל אביבי שהוציא את מכבי תל אביב לפגרה ארוכה, חזר ריקן להתאמן אך ברק יצחקי העדיף לא להלביש אותו למשחק כדי לתת לו עוד זמן להתאמן ולהתאקלם. ביום חמישי כבר צפוי כאמור הקשר הוותיק לחזור ולחכות להזדמנות מהספסל.

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
השאיר את הפציעה מאחוריו. אבי ריקן/מאור אלקסלסי

במשחק מול לאסק, שאמור לקבוע מי מבין השתיים תסיים ראשונה בבית ותעפיל אוטומטית לשלב שמינית הגמר של הקונפרנס ליג, יטלו חלק גם דן גלזר ואייל גולסה שסיימו את הדרבי לפני שבועיים עם פציעות. כזכור, השניים נגרעו מסגל נבחרת ישראל למשחקים מול אוסטריה ואיי פארו כי התלוננו על פציעות, אבל מאז שבו להתאמן בקרית שלום והם אמורים לפתוח יחד בקישור מול האוסטרים.

גלזר עדיין לא החלים ונראה שיסחוב עוד זמן רב את הרגישות שיש לו בברך. הקשר מנסה להתגבר על הכאבים באמצעות טיפולים וזריקות. גולסה לעומתו סבל מזעזוע מוח אחרי הדרבי ונצטווה למנוחה של שבוע, אבל מאז הוא כבר חזר.

עוד בוואלה!

ברק יצחקי מודה: "טרם מצאנו את המאמן המתאים למכבי תל אביב"

לכתבה המלאה
ברק יצחקי מנהל מקצועי של מכבי תל אביב ומאמן זמני. ברני ארדוב
מאמן לכל דבר. עד שיגיע מאמן קבוע. ברק יצחקי/ברני ארדוב

קרוב לוודאי שלא יהיו שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בדרבי. ברק יצחקי היה מרוצה מהמחצית הראשונה והרגיש שהקבוצה שיפרה את איכות המשחק שלה ורק במקרה לא ניצחה את הפועל תל אביב. יצחקי אגב מתנהל, כך על פי השחקנים, כמאמן לכל דבר ומבין שעד שמיטש גולדהאר ינחית מאמן בישראל הוא צריך לעשות את העבודה על הדשא בקרית שלום אף שאינו רוצה להישאר כמאמן הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully