וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי מודה: "טרם מצאנו את המאמן המתאים למכבי תל אביב"

8.11.2021 / 6:20

המאמן הזמני נשמע אופטימי אחרי ה-1:1 בדרבי (שככל הנראה היה משחקו האחרון על הקווים), מבין שהמאמן הבא יצטרך לשים דגש על ההגנה, ומודה: "הפתעתי את עצמי במהירות בה השתלבתי בתפקיד"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

למרות התיקו אמש בדרבי ואיבוד שתי נקודות יקרות נוספות במרוץ לאליפות, במכבי תל אביב יצאו לגמרי אופטימיים אחרי המשחק. "זה היה משחק טוב מאוד שלנו", אמר ברק יצחקי בסיום. "הרבה יותר טוב משני המשחקים הקודמים בהם עמדתי על הקווים. אני יוצא אופטימי אחרי המשחק. אלמלא שטקוס, היינו מנצחים כי זה היה משחק חד צדדי ואז היינו יושבים כאן בתחושות אחרות לגמרי".

יצחקי הודה כי לא היה לו הרבה זמן להשקיע בחיפושים אחרי המאמן שיחליף אותו, אבל הבהיר כי יש עוד אנשים במערכת שפועלים למינוי מאמן לקבוצה. "טרם מינינו מאמן כי טרם מצאנו את המאמן המתאים. אין ספק שהבעיה הכי גדולה שלנו היא ספיגת שערים. אנחנו יוצאים לפגרה עם 15 שערי חובה בתשעה משחקים. יותר מכל קבוצה. ברור שזו הבעיה המרכזית של מכבי תל אביב. המאמן הבא יצטרך לפתור את הבעיה הזו. אנחנו לא בוחרים מאמן רק לפי יכולת לימוד הפן ההגנתי, אבל ברור שהאלמנט הזה חשוב מאוד".

ברק יצחקי מנהל מקצועי של מכבי תל אביב ומאמן זמני. ברני ארדוב
החיפושים נמשכים, אבל הוא כבר מסכם תקופה. ברק יצחקי/ברני ארדוב

יצחקי שיתף אמש מהתחושות האישיות שלו אחרי המשחק שאמור להיות האחרון שלו כמאמן על הקווים. "אני חושב שהפתעתי את עצמי במהירות שבה השתלבתי לתפקיד. הרי לא עשיתי לפני זה אסיפות או וידאו ולא הכנתי קבוצה למשחק. מה שעזר לי היה שכבר בשלוש השנים האחרונות שלי כשחקן, רשמתי לי בצד דברים טובים ופחות טובים על עבודת המאמן. עקבתי מקרוב אחרי המאמנים שלי ולמדתי מכל אחד. אני גם חושב שקורס הפרו הכל כך מקצועי שעברנו, סייע לי רבות להתמודד עם המצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully