וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר נפרד: "אני עוזב מהדלת הראשית, אני טוב במה שאני עושה"

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 13:51

הנורבגי התראיין לאתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד אחרי סיום דרכו: "לצערי לא השגתי את התוצאות שהיינו צריכים, הגיע זמני לזוז הצידה"

תקציר: ווטפורד - מנצ'סטר יונייטד 1:4 (עם שדר)/ספורט1

אולה גונאר סולשיאר סיים היום (ראשון) את דרכו כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד אחרי סדרה ארוכה של תוצאות גרועות, אבל את העובדה שהוא אגדה באולד טראפורד אף אחד לא ייקח ממנו. הנורבגי העניק ראיון פרידה לאתר הרשמי של המועדון, בו נזכר ברגעים היפים שלו על הקווים, הביע את אהבתו לקבוצה ולאוהדיה והודה לכל מי שהיה שותף שלו לדרך.

"כולם יודעים מה המשמעות של המועדון הזה עבורי, ומה רציתי להשיג כאן. רציתי שנתחרה על האליפות, שנזכה בתארים", אמר סולשיאר. "אני יודע שיפנו אליי כדי לראיין אותי, אבל לא אעניק ריאיונות. אני רק רוצה להבהיר שאני עוזב מהדלת הראשית כי כולם יודעים שנתתי הכל למועדון הזה, אבל לצערי לא השגתי את התוצאות שהיינו צריכים והגיע הזמן שלי לזוז הצידה".

אולה גונאר סולשיאר, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"אני יודע שאני טוב במה שאני עושה". סולשיאר נפרד/רויטרס

"ההנהלה והבעלים תמכו בי ואני יודע שאני עוזב את הקבוצה כשהסגל כאן טוב יותר. אני לא מתכוון לנבא שום דבר, אבל בשני המקרים שבהם עזבתי את מולדה הם לקחו אליפות בשנה שאחרי, אז אלה הציפיות ממי שיבוא אחריי!", צחק המאמן.

עוד הוסיף הנורבגי: "אני מאחל למאמן הבא להצליח ואני מקווה שהנחתי את היסודות לשם כך, כי אני יודע שאני טוב במה שאני עושה. אני בטוח במאת האחוזים שאני טוב ביצירה של סביבת כדורגל ובאיזשהו שלב כנראה אחזור לעבוד בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully