וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החזירה את אוונס, שיטו בנס ציונה, סטוב קרוב לגליל עליון

21.11.2021 / 15:14

קבוצות ליגת העל מתחזקות עם היציאה לפגרת הנבחרת. הסנטר (32, 2.06) שב לקבוצה של דני פרנקו: "יאפשר לנו למקסם את הכישרון בקבוצה". הקנדי-בריטי (22, 2.08) יצטרף לכתומים, הגארד שמשחק באלבניה צפוי להגיע לכפר בלום

ליגת העל בכדורסל תצא בתום משחקי הערב (ראשון) לפגרה בת שבוע לטובת משחקי נבחרת ישראל במוקדמות מונדובאסקט 2023, ובינתיים הקבוצות השונות מנצלות את הזמן לטובת מקצה שיפורים בסגלים לקראת המשך המאבקים בליגה.

הפועל תל אביב, שרשמה אמש את ניצחון הליגה השלישי שלה, והשני ברציפות, החתימה את הסנטר ג'וש אוונס (32, 2.06) ששיחק אצלה ובהפועל ירושלים בעבר, והוא ינחת בארץ בימים הקרובים. אוונס היה אמור לשחק אמש את משחקו האחרון במדי יוניקוס היוונית, אך המשחק בוטל בשל קורונה. הוא רשם ביוון 6 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע, ובמשחקו האחרון במדי הקבוצה ביורופקאפ קלע 9 נקודות והוריד 12 ריבאונדים.

"שמח על ההצטרפות של ג'וש, שיוסיף לנו מימדים של נוכחות, איזון ואתלטיות בצבע. אני מאמין שהצירוף שלו יאפשר לנו למקסם את הכישרון בקבוצה ולאפשר לנו שימוש טוב יותר בעומק שלנו", אמר המאמן דני פרנקו על ההחתמה.

שחקן הפועל ירושלים ג'וש אואנס. קובי אליהו
חוזר לסיבוב נוסף בישראל. ג'וש אוונס/קובי אליהו

גם עירוני נס ציונה מתחזקת: שחקן הפנים הקנדי-בריטי סימיסולה שיטו (22, 2.08) יצטרף לקבוצה באופן רשמי ככל הנראה כבר אחרי המשחק נגד גלבוע/גליל הערב וינחת בארץ במהלך השבוע. שיטו אמור לעבור תקופת בידוד ולהצטרף לאימונים בשבוע הבא. שיטו היה אמור להיות בחירת דראפט גבוהה, אך אחרי שחברו למכללת ונדרבילט דריוס גרלנד נעדר מרוב העונה היחידה שלו ב-NCAA בשל פציעת ברך, הוא לא הצטיין ורשם רק 10.9 נקודות ו-6.7 ריבאונדים, מה שמנע ממנו להיבחר בסופו של דבר. הוא שיחק במשך שנתיים בליגת הפיתוח לפני שהחליט להצטרף לנס ציונה.

הקבוצה השלישית שאמורה להתחזק היא הפועל גליל עליון, שצמודה להפועל ירושלים בראשות הטבלה לפני משחקי הערב. האדומים צפויים להחתים את הגארד האמריקאי ג'ונתן סטוב (25, 1.93) שמשחק כיום בקבוצת שקנדיה מהליגה האלבנית. סטוב שיחק במכללות לצד ברייס וושינגטון מהגליל, ופרנק בארטלי מעירוני נס ציונה, אך לא שיחק בקבוצה מקצוענית במשך שלוש שנים עד שחתם הקיץ באלבניה והפך לאחד השחקנים המובילים במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully