וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישיבה, הפיצויים והמחליף: סולשיאר יפוטר מיונייטד, השחקנים "ביזיון"

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 7:06

הנהלת מנצ'סטר יונייטד החליטה שאין ברירה אלא לשחרר את המאמן. השיקולים, האפשרויות, ההתלבטויות והחודש הקריטי: הנורבגי עומד לצאת עם צ'ק שמן מהפיצויים, והשחקנים מציגים "יכולת ביזיונית"

חגיגת שערים מהליגה האנגלית: כל הגולים של משחקי שבת, ה-20 בנובמבר/ספורט1

אולה גונאר סולשיאר בדרך החוצה ממנצ'סטר יונייטד, כך טוענים הבוקר (ראשון) באנגליה. אחרי התבוסה המשפילה של מנצ'סטר יונייטד 4:1 מול ווטפורד נערכה פגישת הנהלה שאחריה לא הוכרז על הפיטורים, אבל כלי התקשורת באנגליה טוענים: ספק אם סולשיאר יהיה זה שיאמן את הקבוצה במשחק מול ויאריאל ביום שלישי בליגת האלופות. ההחלטה לפטרו התקבלה, כעת השיחות במועדון הן רק על הפיצויים למאמן הנוברגי.

שחקן מנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר. רויטרס
צריכים להתאושש, ומהר. יונייטד/רויטרס

למרות ההפסדים המשפילים לליברפול ומנצ'סטר סיטי, ראשי מנצ'סטר יונייטד (ובראשם היו"ר ג'ואל גלייזר וסגן היו"ר אדוודוורד) המשיכו לבטוח בסולשיאר, שבקיץ חתם על חוזה לשלוש שנים. השניים זיהו את הקשיים, אבל קיוו שהנורבגי לפחות יוכל לסיים את העונה. הם קיוו למאמן שיגיע בקיץ, יבנה קבוצה חדשה ויבחר בעצמו סגל בצלמו.

אבל ההשפלה אתמול באצטדיון ויקרג' רואד (ההפסד החמישי של יונייטד בשבעת המשחקים האחרונים) הציתה מחדש את הדיון על מעמדו של המאמן, ואתמול בלילה נערכה שיחה בין גלייזר לוודוורד. חבר ההנהלה הבכיר מאט ג'אדג' הצטרף לשיחה בין השניים.

השיחה אתמול בלילה בין הבכירים התמקדה בעיקר בעלויות של הפיצויים למאמן, וגם בשאלה מי מהצוות שלו כן יישאר באולד טראפורד במקרה של פיטורים. עד עתה מה שמנע את פיטוריו זה היעדר של חלופה ראויה והתוצאות של יונייטד בליגת האלופות, שם היא נמצאת בראש הבית. זה למעשה מה שהשאיר את סולשיאר בתפקיד במהלך התקופה הכל כך רעה הזאת, אבל כעת יש חשש אמיתי במודון שסולשיאר לא יוכל לאושש את המצב ולהצעיד את הקבוצה לטופ-4 ולכרטיס לליגת האלופות לעונה הבאה.

עוד בוואלה!

עוד מכה לסולשיאר: מנצ'סטר יונייטד הושפלה ב-4:1 מול ווטפורד

לכתבה המלאה
אולה גונאר סולשיאר, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
להתראות, שלום. זה רק הסוף. סולשיאר/רויטרס

יונייטד ויתרה על האפשרות להחתים את אנטוניו קונטה אחרי התבוסה 5:0 לליברפול, ומאז האיטלקי כבר מונה למאמן טוטנהאם. מועמדים אחרים שהוזכרו הם מאוריסיו פוצ'טינו, ברנדן רוג'רס, זינדין זידאן, אריק טן האח וראלף רנגניק, אבל לכל המועמדים פרט לזידאן יש קבוצות אחרות. אתמול דווח שיונייטד תנסה להגדיל את ההצעה לזידאן ולפתות אותו.

כעת ההנהלה עשויה לתת את המושכות לשחקני העבר - המנהל הטכני דארן פלטשר ועוזר המאמן מייקל קאריק לשמש כמאמנים זמניים, אבל לצמד אין כלל ניסיון באימון של קבוצה בכירה, ויונייטד מתכוננת לעשרה משחקים חשובים בחמשת השבועות הקרובים.

ברונו פרננדש, כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
דיכאון כולל. יונייטד/רויטרס

הקבוצה תפגוש את ויאריאל ביום שלישי בספרד בצ'מפיונס, ותיסע ללונדון לשחק מול צ'לסי ביום ראשון, לפני משחק בית מול ארסנל ב-2 בדצמבר. ההערכה היא שיונייטד תיאלץ לשלם 7.5 מיליון ליש"ט פיצויים לסולשיאר, שחתם לשלוש שנים. "לכולנו ברור שבמוקדם או במאוחר יהיה למנצ'סטר יונייטד מאמן חדש", אמר אתמול ג'יימי קראגר הפרשן, "גם עבור סולשיאר זה לא טוב להיות עכשיו המאמן". לדברי קראגר, "לא משנה מה תגידו, יש ליונייטד שחקנים איכותיים. לא משנה איך תציב אותם, הם לא אמורים להפסיד 4:1 לווטפורד. היכולת של השחקנים האלה היא ביזיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully