וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה לסולשיאר: מנצ'סטר יונייטד הושפלה ב-4:1 מול ווטפורד

עודכן לאחרונה: 20.11.2021 / 21:45

קינג, סאר, ז'ואאו פדרו ודניס כבשו, העמיקו את המשבר של השדים האדומים וקירבו את הנורבגי לפיטורים, ואן דה בייק רק צימק ומגווייר הורחק. ניצחון לג'רארד בבכורה באסטון וילה, וולבס הפתיעה את ווסטהאם

תקציר: ווטפורד - מנצ'סטר יונייטד 1:4 (עם שדר)/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד קיוותה שהביקור אצל ווטפורד מהתחתית יאפשר לה לעצור את המומנטום השלילי, אולם בפועל המשבר רק החריף כשהצרעות ניצחו 1:4. עוד הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-12 בפרמיירליג, שהחל בניצחון המוחץ של צ'לסי על לסטר, סטיבן ג'רארד ניצח את ברייטון בבכורה שלו כמאמן אסטון וילה ו-ווסטהאם נעצרה אצל וולבס.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
המשבר של מנצ'סטר יונייטד החריף. רונאלדו מתוסכל/רויטרס

ווטפורד - מנצ'סטר יונייטד 1:4

פיטוריו של אולה גונאר סולשיאר קרובים מתמיד אחרי הפסד של השדים האדומים מול העולה החדשה, שהנחילה למנצ'סטר יונייטד הפסד רביעי בשבעת משחקי הליגה האחרונים. דויד דה חאה מנע פיגור מוקדם של האורחת כשעצר פנדל של איסמעילה סאר, אבל ההגנה שלו, שחסרה כמובן את רפאל וראן הפצוע, נכנעה לשליטה המוחלטת של ווטפורד במחצית הראשונה ואפשרה לג'ושוע קינג ולאותו סאר להעניק למארחת יתרון כפול. דוני ואן דה בייק המחליף הצליח לצמק אחרי ההפסקה, אבל הארי מגווייר הורחק בהמשך ובתוספת הזמן הגיעו שתי המכות שנתנו נוקאאוט ליונייטד, כשז'ואאו פדרו ועמנואל דניס הבקיעו עוד שני שערים והשאירו אותה במרחק 12 נקודות מהפסגה.

עוד בוואלה!

בורחת בפסגה: צ'לסי הביסה 0:3 את לסטר בחוץ

לכתבה המלאה
שוער מנצ'סטר יונייטד, דויד דה חאה עוצר פנדל נגד ווטפורד. Charlie Crowhurst, GettyImages
דה חאה עצר שני פנדלים, אבל יונייטד בכל זאת נקלעה לפיגור/GettyImages, Charlie Crowhurst

מהלך המשחק

דקה 7: מקטומיניי הכשיל את קינג ברחבה אחרי שגיאה גדולה של פרננדש והמארחת קיבלה פנדל. דה חאה עצר את הבעיטה של סאר וקיקו כבש את הריבאונד, אך עשה זאת לאחר שנכנס מוקדם מדי לרחבה. באופן משונה, העבירה זיכתה את ווטפורד בפנדל נוסף, אלא שהספרדי שוב עצר את הסנגלי ומנע פיגור מוקדם של יונייטד.

דקה 28: גול! הרחקה רעה של וואן ביסאקה אפשרה לדניס לבשל במסירת רוחב לקינג, שניצל את החופש לו זכה במרכז הרחבה כדי לגלגל פנימה ולקבוע 0:1 מוצדק לווטפורד.

דקה 33: פרננדש סידר לרשפורד מצב מצוין ברחבה, אבל פוסטר היה במקום והדף.

דקה 41: דניס כמעט בישל שוב לקינג, הפעם בכדור גובה שהחלוץ נגח בעוצמה ממרכז הרחבה, אולם דה חאה בלם את הניסיון וסיסוקו בעט את הריבאונד החוצה.

דקה 44: גול! קיקו החליף מסירות עם קלברלי באגף ימין ואז מסר נהדר לסאר, שבעט כדור שטוח נפלא לפינה הרחוקה והעלה את ווטפורד ל-0:2.

שחקן ווטפורד ג'ושוע קינג חוגג. רויטרס
חגג את השער הראשון של הצרעות. ג'ושוע קינג/רויטרס

דקה 50: גול! סאנצ'ו הגביה טוב מאוד לעבר רונאלדו, הפורטוגלי הוריד בנגיחה לוואן דה בייק שכבש בראשו וצימק ל-2:1.

דקה 55: סאנצ'ו מצא את פרננדש שבעט בנגיעה, אבל פספס את המסגרת.

דקה 58: רונאלדו קיבל מסירת עומק מוואן דה בייק וניסה להכניע את בן פוסטר, שעצר את הבעיטה.

דקה 92: גול! בישול שני במשחק לדניס, שסידר לז'ואאו פדרו בעיטה מזווית קשה אשר דה חאה לא הצליח לעצור בדרך לרשת. 1:3 לווטפורד.

דקה 94: גול! והנה דניס סוגר את ההופעה האדירה שלו עם שער, כשהמבשל הוא לא אחר מאשר השוער פוסטר. הניגרי בעט שטוח לפינה התחתונה בצד שמאל וחגג את ה-1:4 של ווטפורד.

ברונו פרננדש, כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
המצב מידרדר ממחזור למחזור. פרננדש ורונאלדו/רויטרס

אסטון וילה - ברייטון 0:2

בכורה נהדרת לסטיבן ג'רארד על הקווים של וילה, כשהקבוצה שלו צברה שלוש נקודות יקרות במשחק שבמשך דקות ארוכות היה נראה שיסתיים ללא הכרעה. אמי מרטינס בצד אחד וג'ייסון סטיל בצד השני, סיפקו כמה עצירות חשובות לפני שאולי ווטקינס דהר לתוך הרחבה וספק סיומת מדויקת עם כדור לפינה הרחוקה בדקה ה-83. טעות בהגנה של ברייטון אפשרה לטיירון מינגס להכפיל בדקה ה-88 ולקבוע את תוצאת הסיום.

סטיבן ג'רארד מאמן אסטון וילה. רויטרס
ניצחון מרגש בבכורה על הקווים. סטיבן ג'רארד חוגג/רויטרס

ניוקאסל - ברנטפורד 3:3

כמו סטיבן ג'רארד באסטון וילה, גם אדי האו ערך בכורה בניוקאסל, אבל בסיומה הקבוצה שלו נותרה היחידה בפרמיירליג ללא ניצחון. לפחות 90 הדקות בסט. ג'יימס פארק בישרה על חגיגה שערים גדולה. ג'מאל לאסלס דווקא העלה את המגפאייז ליתרון (10), אבל איבן טוניי איזן אחרי דקה. ריקו הנרי השלים מהפך (31), ג'ואלינטון המושמץ קבע 2:2 עבור ניוקאסל (39) וחתם את תוצאת המחצית. פרנק אונייקה החזיר את היתרון לברנטפורד בדקה ה-61, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לאלן סנט מקסימן (75).

שחקן ניוקאסל, אלן סנט מקסימן. רויטרס
אמר את המילה האחרונה. סן מקסימן/רויטרס

משחקים נוספים:

וולבס - ווסטהאם 0:1
לוולבס: ראול חימנס (58)

ברנלי - קריסטל פאלאס 3:3
לברנלי: בן מי (19), כריס ווד (27), מקסוול קורנה (49). לפאלאס: כריסטיאן בנטקה (8, 36), מארק גהי (42).

נוריץ' - סאות'המפטון 1:2
לנוריץ': טמו פוקי (7), גרנט הנלי (79). לסאות'מהפטון: צ'ה אדמס (4).

משחקי המחזור יינעלו ביום ראשון כאשר מנצ'סטר סיטי תארח את אברטון (16:00) וטוטנהאם את לידס (18:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully