וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורחת בפסגה: צ'לסי הביסה 0:3 את לסטר בחוץ

בלי ורנר ולוקאקו הפצועים, הבלוז המשיכו בכושר הנהדר עם ניצחון חוץ מרשים מאוד ופתחו פער של שש נקודות על פני סיטי. רודיגר פתח בנגיחה (14), קאנטה הכפיל עם בעיטה מחוץ לרחבה (28) ופולישיץ' הוסיף (72) אחרי מהלך קבוצתי מבריק. ב-19:30: ליברפול מארחת את ארסנל

תקציר: לסטר סיטי - צ'לסי 3:0/ספורט1

הליגה האנגלית שבה מפגרת הנבחרות היישר למחזור ה-12, כאשר את יום המשחקים פתח המשחק המסקרן שבו המוליכה צ'לסי חזרה לנצח והביסה 0:3 את לסטר כדי לברוח בפסגה לפחות באופן זמני.

שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
אלופת אירופה בורחת בפסגה. שחקני צ'לסי חוגגים/רויטרס

לסטר - צ'לסי 3:0

לפני שיצאה לפגרת הנבחרות, מוליכת הטבלה נעצרה בביתה עם 1:1 מפתיע מול ברנלי שקטע רצף של ארבעה ניצחונות בליגה. אלא שלמרות העייפות של שחקניה הבינלאומיים והפציעה של רומלו לוקאקו ששוב לא היה בסגל, הבלוז הרשימו עם ניצחון חוץ מול קבוצה חזקה באצטדיון שממש לא פשוט לנצח בו. על הנייר, צ'לסי הייתה אמורה כאמור להתקשות, אבל על הדשא ראינו משחק במעמד צד אחד. בן צ'ילוול הפציץ למשקוף אחרי שלוש דקות ובישל לרודיגר את הראשון כבר בדקה ה-14. קאנטה הכפיל (28) בבעיטה מחוץ לרחבה ופולישיץ' חתם אחרי בישול של זייש (72) במהלך מתואם בין שני המחליפים של תומאס טוכל, שמוכיח שהשיטה היא זו שמנצחת ולא משנה באיזה סגל. צ'לסי הגדילה זמנית את הפער בפסגה לשש נקודות ותקווה למעידות של מנצ'סטר סיטי, ווסטהאם וליברפול, כדי לשמור על טווח ביטחון במקום הראשון.

עוד בוואלה!

דירוג מעמדם של מאמני הפרמיירליג: סולשיאר בתחתית

לכתבה המלאה
בן צ'ילוול צ'לסי נגד לסטר. רויטרס
משקוף ובישול. בן צ'ילוול/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: כמעט הראשון של צ'לסי. בן צ'ילוול נותר חופשי באגף השמאלי. הוא חדר לרחבה והפציץ למשקוף.

דקה 14: גול! צ'לסי עלתה ל-0:1 מהיר שכרגע מעניק לה פער של שש נקודות בפסגה. בן צ'ילוול הרים כדור קרן היישר לעבר ראשו של רודיגר, שנגח מדוייק פנימה.

דקה 28: גול! צ'לסי עלתה ל-0:2 קל מהצפוי בזכות שער של אנגולו קאנטה. הקשר הדינמי נותר לא מכוסה ומקצה הרחבה בעט חזק לפינה של שמייכל.

דקה 53: צ'ילוול המצוין הצליח לפנות לעצמו שטח והפציץ מקצה הרחבה כדור שנהדף בקושי על ידי שמייכל.

דקה 72: גול! צ'לסי עלתה ל-0:3 משכנע מאוד על לסטר בזכות צמד המחליפים שלה. זייש קיבל כדור באגף השמאלי ותחת הלחץ מצא את פולישיץ' שכבש בקור רוח. איזו הצגה של המוליכה.

משחקי המחזור יינעלו ביום ראשון כאשר מנצ'סטר סיטי תארח את אברטון (16:00) וטוטנהאם את לידס (18:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully