וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג מעמדם של מאמני הפרמיירליג: סולשיאר בתחתית

לאחר שחמישה מאמנים כבר הלכו הבייתה, באנגליה משוכנעים כי הנורבגי הוא הבא בתור. גווארדיולה וקלופ בטוחים ומה עם ארטטה?

אנגליה ניצחה 0:10 בסן מרינו וכל שערי היום במוקדמות המונדיאל/ספורט1

שלושה חודשים אל תוך העונה בפרמיירליג, וחמש קבוצות כבר הספיקו להראות את הדלת למאמניהן. סיסקו מוניוס מווטפורד היה הראשון ללכת הבייתה, כשאחריו הגיע תורו של סטיב ברוס מניוקאסל. נונו אספיריטו סנטו (טוטנהאם), דניאל פארקה (נוריץ') ודין סמית' (אסטון וילה) הצטרפו בחודש נובמבר, וסגרו רשימה של חמישה מפוטרים תוך 34 ימים. לקראת חזרת הליגה מפגרת הנבחרות, ב'מירור' האנגלי הכינו מד יציבות בנוגע למעמדם של המאמנים הפעילים כרגע בקבוצות השונות.

באתר חילקו את המאמנים למספר קטגוריות. בקבוצה התחתונה, שקוטלגה כ-"על הקצה", כלומר על סף פיטורים, נמצא מאמן אחד - אולה גונאר סולשיאר. האיש שעומד על הקווים במנצ'סטר יונייטד נמצא תחת לחץ עצום כבר תקופה לא קצרה בשל התוצאות הלא מחמיאות של השדים האדומים, כולל תבוסה ביתית היסטורית 5:0 מול ליברפול, ולאחר מכן הפסד ביתי נוסף, 2:0 בדרבי מול מנצ'סטר סיטי. "סביר להניח שהנורבגי יהיה הבא בתור ללכת הבייתה לאחר שקבוצתו לא ניצחה בששת משחקי הליגה האחרונים שלה", כתבו במירור. "כישלונה של יונייטד למצוא מחליף ראוי הוא ככל הנראה הסיבה לכך שסולשיאר עדיין בתפקיד".

אולה גונאר סולשיאר, מאמן מנצ'סטר יונייטד. OLI SCARFF, GettyImages
קיבל קטגוריה משלו. סולשיאר/GettyImages, OLI SCARFF

בקטגוריית ה"אין שום שאלה בנוגע למעמדם", ניתן למצוא את פפ גווארדיולה ממנצ'סטר סיטי. "הסיטיזינס בחיים לא יפטרו אותו. השאלה היחידה היא בכמה תארים הספרדי יזכה השנה", כתבו במירור. אותו דבר נכתב גם בנוגע למאמן ליברפול, יורגן קלופ. "הוא אחד המאמנים האהובים ביותר בתולדות המועדון ונראה שתמיד יהיה אהוב באנפילד", נכתב על המאמן הגרמני. את רשימה זו סוגר מאמן צ'לסי, תומאס טוכל. "למרות שיש לבלוז מוניטין של מועדון שמרבה לפטר מאמנים, גם טוכל נכנס לקטגוריה, לפחות לעונה זו".

בקטגוריית ה"בטוחים במקומם" ניתן למצוא את סטיבן ג'רארד שחתם לאחרונה באסטון וילה, וכך גם אנטוניו קונטה שהחליף את אספיריטו סנטו בטוטנהאם. מעבר לשני אלה, שרק לאחרונה חתמו בקבוצותיהן, ניתם למצוא גם את דייויד מויס, שעושה חיל עם ווסטהאם. גם תומאס פרנק, מאמנה של העונה החדשה ברנטפורד נחשב כמי שלא אמור לדאוג בנוגע למקום עבודתו לאור התוצאות המפתיעות לטובה שהשיגה קבוצתו. גם מאמן לסטר סיטי ברנדן רוג'רס נמצא ברשימה זו. מרסלו ביילסה, שקבוצתו לידס לא ממש מצליחה לאחרונה, גם נמצא ברשימה זו: "מעריצים אותו באלנד רואד".

על פי המירור, מאמן אברטון רפא בניטס וגם מאמן סאות'המפטון ראלף האסנהוטל נמצאים "תחת סכנה", כאשר קבוצותיהן מדשדשות לאחרונה מבחינת תוצאות. מאמן ארסנל, מיקל ארטטה, שהיה גם הוא תחת אש במשך תקופה לא קצרה, דווקא קוטלג תחת הקטגורייה "מעמדו בטוח, לבינתיים". גם מאמן קריסטל פאלאס פטריק ויירה - שחקנה לשעבר של ארסנל - נמצא ברשימה זו.

עוד בוואלה! ספורט

קינג ג'יימס: הנסיקה המטאורית של ריס ג'יימס בצ'לסי

לכתבה המלאה

משחקי המחזור ה-12 בפרמיירליג:

יום שבת:

לסטר - צ'לסי (14:30, ספורט1)
אסטון וילה - ברייטון (17:00, ספורט1)
ברנלי - קריסטל פאלאס (17:00)
ניוקאסל - ברנטפורד (17:00)
נוריץ' - סאות'המפטון (17:00)
ווטפורד - מנצ'סטר יונייטד (17:00, ספורט2)
וולבס - ווסטהאם (17:00)
ליברפול - ארסנל (19:30, ספורט1)

יום ראשון:

מנצ'סטר סיטי - אברטון (16:00, ספורט1)
טוטנהאם - לידס (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully