וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התבוסה, הביקורת והמתיחות: סולשיאר בדרך החוצה ממנצ'סטר יונייטד

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 1:02

אחרי ה-4:1 מול ווטפורד: יונייטד ערכה פגישת חירום כדי לדון בפיטורי סולשיאר ש"עדיין מאמין", ועל פי הדיווחים "ההחלטה לשחררו כבר התקבלה". פרננדש התעמת עם אוהדים, דה חאה העביר ביקורת חריפה: "אנחנו לא יודעים מה לעשות עם הכדור"

תקציר: ווטפורד - מנצ'סטר יונייטד 1:4/ספורט1

האם זה היה המשחק שישבור סופית את הגלייזרים ויכריע את גורלו של אולה גונאר סולשיאר? מנצ'סטר יונייטד הובסה היום (שבת) 4:1 על ידי ווטפורד מהתחתית, ולא רק שנחלה הפסד כואב, אלא שוב הציגה יכולת מאכזבת, וספגה שני שערים בתוספת הזמן שהפכו את ההפסד להשפלה.

לאחרונה יונייטד הובכה לא פעם, ונדמה היה שאחרי ההשפלה בבית מול ליברפול (5:0) מעמדו של סולשיאר התערער, אחר כך הגיע הדרבי החד צדדי שבו סיטי ניצחה וגם אחריו נדמה היה שסולשיאר עלול להיות מפוטר, גם בליגת האלופות יונייטד קרטעה ואכזבה - אבל עד עתה הבעלים האמריקאים לא פיטרו את הנורבגי, כשבאנגליה טענו שהגלייזרים לא מעוניינים לפטרו כל עוד אין להם תחליף הולם על הקווים. כעת נראה שלא תהיה להם ברירה, כשיונייטד רק במקום השביעי, רחוקה מהמקום הרביעי.

על פי דיווח ב"טיימס", הגלייזרים הורו להנהלה להגביר את הלחץ על זינדין זידאן ולשפר את ההצעה הכספית למאמן הצרפתי. באנגליה דווח היום כי אחרי המשחק ההנהלה ערכה פגישת החירום שבה דנו על עתידו של סולשיאר, ובה הוחלט על פיטוריו של הנורבגי. בשבעת משחקי הליגה האחרונים של יונייטד היא הפסידה חמש פעמים, ואומנם המאמן טרם שוחרר רשמית, אבל מה שמונע זאת זה רק סיכום על מחליפו ועל הפיצויים.

סולשיאר אמר בנוגע לפיטוריו: "אני עובד עבור המועדון ועם המועדון. כמובן שיש בינינו תקשורת טובה, ואם המועדון שוקל לעשות משהו, זה יהיה בשיחה איתי".

אולה גונאר סולשיאר, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
התפרקות. סולשיאר/רויטרס
ברונו פרננדש, אולה גונאר סולשיאר, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הבהיר לאוהדים: זה לא המאמן, אלא כולנו. פרננדש עצבני/רויטרס

סולשיאר אולי היה יקיר האוהדים בימיו כשחקן, אבל הערב כשהנורבגי ניגש ליציע אוהדי יונייטד אחרי התבוסה הוא ספג שריקות בוז. ברונו פרננדש, קשר הקבוצה, ניסה להגן על המאמן שלו ועשה תנועות ידיים לעבר היציעים וסימן כשכל השחקנים אשמים, ולא רק המאמן - אבל זה לא הרגיע את האוהדים. כשהשריקות נמשכו פרננדש הגביר את תנועות הידיים בזעם, ופרד ניגש אליו על מנת להרגיעו ולמנוע עימות.

קינג, סאר, ז'ואאו פדרו ודניס כבשו וחגגו מול ההגנה של יונייטד, שספגה כבר 21 שערים ב-12 משחקים העונה - ההגנה השלישית הכי גרועה בליגה. הארי מגווייר הורחק, ורק העמיק את הבעיה.

עוד בוואלה!

בורחת בפסגה: צ'לסי הביסה 0:3 את לסטר בחוץ

לכתבה המלאה

"אני יכול רק להתנצל בפני האוהדים", אמר בסיום השוער דויד דה חאה, "המצב רע כבר הרבה זמן. קל להאשים את המאמן או את הצוות המקצועי, אבל לפעמים אלה השחקנים. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב ממה שאנחנו עושים. מועדון כמו יונייטד חייב להיאבק על תארים, ולמען האמת, אנחנו רחוקים מזה". דה חאה הוסיף מילים קשות, עם ביקורת ברורה: "היה קשה לצפות בקבוצה משחקת היום, זה היה סיוט אחרי סיוט. הייתי ברגעים קשים עם המועדון הזה, אבל עכשיו אנחנו במצב קשה. אנחנו לא יודעים מה לעשות עם הכדור, אנחנו סופגים המון, זה רגע נוראי".

פרננדש אמר בסיום: "שיחקנו טוב, אבל רק מחצית אחת, ובפרמיירליג זה לא מספיק. ווטפורד קבוצה טובה, הם אגרסיבים, ואם ניתן להם הזדמנות הם יבקיעו. ואני חושב שזאת הייתה הבעיה שלנו לאחרונה. המחצית הראשונה הייתה רשלנית, לא שיחקנו חזק, ומול הקבוצות האלה חייבים לנצח, להראות אינטנסיביות, ולהוכיח למה אתה משחק במנצ'סטר יונייטד. מסר לאוהדים? זאת אשמת כולם. לא המאמן, לא שחקן אחד, כולם צריכים לקחת אחריות, כולם צריכים להשתפר, אין אחד שיכול להגיד לעצמו 'אני בסדר'".

סולשיאר: "אין הרבה מה להגיד, מלבד זה שבמחצית הראשונה לא התמודדנו. נתנו להם להיכנס לרחבה בקלות מדי, וזה עלה ביוקר מול קבוצה פיזית כמוהם. במחצית השנייה זה מאוד השתפר, היו לנו 6-5-4 הזדמנויות, ונתנו לעצמנו אפשרויות, אבל אתה לא יכול לספוג בקלות כזאת בפרמיירליג. המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד. אנחנו חייבים להיכנס לקצב מהר יותר ולא לחכות למחצית השנייה. אנחנו מופתעים, כי כולם פה בחורים טובים, מקצוענים, וכשלא הולך לך קשה לשחק חזק. במחצית השנייה לא היה לנו מה להפסיד, שיחקנו טוב, אבל זה לא הספיק".

סולשיאר נשאל על מעמדו ואמר: "זה לא אני אחראי על זה. אני עובד הכי קשה שאני יכול, עם החומר שיש לי. כרגע אנחנו לא מספקים תוצאות ואני יכול להבין את השאלה. אני תמיד מאמין בעצמי, ומאמין שנוכל להפוך את זה. אני מבין את האוהדים, אנחנו נבוכים להפסיד ככה. אנחנו בתקופה רעה מאוד. זה חלק מהכדורגל, ואני יודע שהם יתמכו בקבוצה, לא משנה מי על המגרש. לפעמים אתה פשוט צריך להגיד סליחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully