וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זברב הדיח את דג'וקוביץ', ויפגוש את מדבדב בגמר טורניר גמר הסבב

הגרמני הרשים עם ניצחון 6:7, 6:4, 3:6 על המדורג 1 בעולם, וכעת יחכה לרוסי שהביס את קספר רוד 2:6, 4:6 ושמר על מאזן מושלם בטורינו. מדבדב יצליח לשמור על התואר בו זכה בשנה שעברה בפריז?

תקציר: סשה זברב נגד נובאק דג'וקוביץ'/ספורט1

אלכסנדר זברב הפתיע הלילה (בין שבת לראשון) כשגבר על נובאק דג'וקוביץ' 6:7 (4), 6:4, 3:6, ועלה לגמר טורניר גמר הסבב למפגש מול דניל מדבדב. הגרמני, שניצח את דג'וקוביץ' גם במשחקים האולימפיים בטוקיו, הראה שוב שכשהוא במיטבו הוא יכול להתמודד מול הטובים ביותר, כשהכה 35 ווינרים (מול 27 של הסרבי) ובסך הכל זכה ב-20 מתוך 30 הנקודות שהלכו לראלים ארוכים של 10 מכות ומעלה.

זברב הראה קור רוח בשובר השוויון של המערכה הראשונה, כשבעזרת הגשה טובה ניצח 4:7 ועלה ל-0:1. נולה קיווה לשנות מומנטום כשניצח במערכה השנייה עם שבירה במשחקון העשירי, אבל את המערכה השלישית זברב פתח עם מומנטום, השיג שבירה מהירה ושמר על היתרון עד לסיום - כדי לצמק ל-7:4 את המפגשים ראש בראש עם דג'וקוביץ'.

בגמר כאמור הוא יפגוש את מדבדב, לו כבר הפסיד בשלב הבתים של הטורניר בטורינו. המאזן בין השניים, שמקווים להשתלט על הסבב בשנים הקרובות, הוא 5:6 לטובת הרוסי.

הטניסאי הגרמני אלכסנדר זברב. רויטרס
קור רוח. זברב/רויטרס
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
סיים באכזבה שנה אדירה. דג'וקוביץ'/רויטרס

מוקדם יותר היום דניל מדבדב גבר 4:6, 2:6 על קספר רוד ועלה לגמר טורניר גמר סבב ה-ATP. הרוסי שמדורג 2 בעולם ובטורניר, הביס את הנורבגי בקלילות מרשימה והוא עם מאזן 0:4 בטורניר, אחרי שבבית המוקדם גבר על סשה זברב, יאניק זינר והוברט הורקאץ' - כולם בשלוש מערכות. הפעם העבודה של הרוסי הייתה הרבה יותר קלה והוא ניצח את המדורג 8 בתוך 80 דקות בלבד.

עוד בוואלה!

בסין טוענים: "פנג שוואי בסדר ותופיע בפומבי בקרוב", בבית הלבן מודאגים

לכתבה המלאה
דניל מדבדב אחרי הניצחון על קספר רוד. רויטרס
משחק חד צדדי. מדבדב ורוד/רויטרס

צפו בניצחון של דניל מדבדב

תקציר: דניל מדבדב - קספר רוד 4:6, 2:6/ספורט1

מדבדב בן ה-25 מקווה לסיים את 2021 עם תואר יוקרתי, אחרי שמוקדם יותר השנה זכה באליפות ארה"ב הפתוחה - תואר הגרנד סלאם הראשון בקריירה שלו. הוא ינסה לשמור בטורינו על התואר בו זכה בשנה שעברה - אז גבר בגמר טורניר גמר הסבב על דומיניק תים בפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully