וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דה בראונה נמצא חיובי לקורונה וייעדר מול פריז סן ז'רמן

הקשר הבלגי של מנצ'סטר סיטי נדבק בזמן פגרת הנבחרות ויאלץ להיכנס לבידוד של עשרה ימים. יחמיץ את אברטון ואת קרב הענקיות מול הצרפתים. פודן כשיר, גריליש ייעדר

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

מנצ'סטר סיטי תשוב מפגרת הנבחרות ביום ראשון כאשר תארח את אברטון (16:00, ספורט1), שלושה ימים לפני קרב הענקיות מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות, בו ניצחון יבטיח לה את ראשות הבית. עם זאת, זו תהיה משימה לא פשוטה מכיוון שפפ גווארדיולה הודיע היום (שישי) במסיבת העיתונאים לקראת אברטון כי כוכב הקבוצה, קווין דה בראונה, חזר מהפגרה עם נבחרת בלגיה כשהוא חיובי לקורונה.

הבדיקה החיובית של דה בראונה, שסיים את פגרת הנבחרות עם בישול ושער בשני משחקים עם בלגיה, תאלץ להשבית אותו לעשרה ימי בידוד. לאור זאת, הוא יחמיץ את המשחקים מול אברטון ופריז סן ז'רמן, כאשר גם את משחק הליגה שלאחר מכן, מול ווסטהאם החזקה, הוא ככל הנראה יפספס.

עוד בוואלה!

למרות ההערכות שייעדרו: מסי וניימאר השתתפו באימון פ.ס.ז'

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר סיטי, קווין דה בראונה. Visionhaus, GettyImages
לא ישחק מול הצרפתים. דה בראונה/GettyImages, Visionhaus

"גילינו שהוא חיובי לפני יומיים, הוא נמצא כאן. אנחנו צריכים להיזהר מהקורונה כי אנשים מתים מזה, הוא מחוסן אז אני מקווה שהוא יהיה בסדר", אמר המנג'ר על הבלגי.

פפ גווארדיולה סיפק עדכון נוסף לגבי שני שחקני התקפה נוספים שסובלים מבעיות כאלה ואחרות. ג'ק גריליש, שחזר למנצ'סטר ממחנה הנבחרת בשלב מוקדם לא ישחק מול אברטון, על אף שמאמנו הצהיר כי מצבו משתפר. פיל פודן, לעומת זאת, שגם כן שב מהפגרה עם בעיה ברגלו, יהיה כשיר למשחק מול קבוצתו של רפא בניטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully