וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זברב ניצח את הורקאץ' ויפגוש את דג'וקוביץ' בחצי הגמר

הגרמני לא התקשה ורשם 2:6, 4:6 תוך 64 דקות בלבד בדרך למפגש מול הסרבי בטורניר גמר הסבב. מדבדב גבר על זינר 0:6, 7:6(5), 6:7(8:10)

תקציר: סשה זברב - הוברט הורקאץ'/ספורט1

שלב הבתים ב"בית האדום" של טורניר גמר הסבב בטניס שמתקיים בטורינו הסתיים הערב (חמישי) עם שני משחקים. במפגש המוקדם, סשה זברב הבטיח את את מקומו בחצי הגמר אחרי שגבר על הוברט הורקאץ' תוך 64 דקות בלבד. מאוחר יותר, דניל מדבדב הכניע את את יאניק זינר בשלוש מערכות.

סשה זברב (3) - הוברט הורקאץ' (7) 2:6, 4:6

אחרי שניצח את מתאו ברטיני בזכות פרישה של האיטלקי והפסיד לדניל מדבדב, הגרמני סוף סוף הצליח לנצח במשחק מלא בטורינו. זברב הצליח לשבור בשני משחקוני ההגשה הראשונים של הפולני בדרך ל-2:6 אחרי 27 דקות במערכה הראשונה. המערכה השנייה הייתה קשה יותר עבור המדורג שלישי בעולם. כאשר התוצאה הייתה 4:4, זברב השיג את השבירה המכרעת והשלים את המלאכה במשחקון הבא עם 4:6 בתום 37 דקות במערכה ו-64 סך הכל.

בכך זברב הבטיח את מקומו בחצי הגמר, שם יפגוש בשבת את המדורג ראשון בעולם, נובאק דג'וקוביץ'. הורקאץ', לעומת זאת, מסיים טורניר מאכזב מבחינתו עם שלושה הפסדים.

עוד בוואלה!

פנג שוואי "פרסמה" מכתב הבהרה, נשיא ה-WTA: "לא מאמין לזה"

לכתבה המלאה

דניל מדבדב (2) - יאניק זינר (11) 0:6, 7:6(5), 6:7(8:10)

הרוסי שמר על מאזן מושלם בטורניר גמר הסבב למרות שנתקל בפייט עיקש מצדו של האיטלקי בן ה-20, אותו אנחנו צפויים לראות שוב במעמדים האלה בהמשך. מדבדב פתח בסערה והביס את מחליפו של ברטיני בטורניר 0:6 תוך 26 דקות בלבד במערכה הראשונה, אך למרות שנראה היה כי המשחק יתנהל באופן חד צדדי, זינר התעשת ואחרי שבירה אחת לכל צד במערכה השנייה, ניצל את המעידה היחידה של מדבדב בשובר השוויון כדי להשוות ל-1:1 במשחק.

במערכה השלישית המתח עלה מדרגה: המדורג 2 בעולם איבד את ההגשות שלו ראשון, אולם שבר בהמשך כדי להשוות ל-4:4 והשניים נגררו פעם נוספת לשובר שוויון, שבו אחרי שתי נקודות משחק לכל אחד, זינר הפסיד נקודה מכרעת ונכנע 10:8, בדרך ל-2:1 בסיום ההתמודדות. כעת, מדבדב יפגוש את המנצח בין קספר רוד לאנדריי רובלב במפגש שיתקיים מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully