וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנג שוואי "פרסמה" מכתב הבהרה, נשיא ה-WTA: "לא מאמין לזה"

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 10:22

התקשורת הממלכתית של סין הודיעה שהטניסאית פרסמה מכתב, סיימון הגיב: "זה מגביר את החשש שלי, היא לא כתבה את המייל הזה"

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' - אנדריי רובלב 3:6, 2:6/ספורט1

לראשונה מאז שהיא נעלמה, "התבטאה" הערב הטניסאית הסינית פנג שוואי. התקשורת הסינית הממלכתית הוציאה הודעה בה נכתב ששוואי פרסמה מכתב לנשיא ה-WTA וציטטה את המכתב. לא ברור מה אמינות הדברים שכן אין שום אישור מהטניסאית עצמה לדברים.

פנג שוואי טניסאית סינית. Fred Lee, GettyImages
המכתב שהיא "פרסמה"? פנג שוואי/GettyImages, Fred Lee

"שלום לכולם מפנג שוואי. באשר לחדשות האחרונות שהתפרסמו באתר ה-WTA, זה לא אושר על ידי או על ידי מישהו מטעמי ופורסם ללא הידיעה שלי. החדשות שם, שכוללות האשמות בתקיפה מינית, אינן נכונות. אני לא נעדרת ואני לא מרגישה לא בטוחה. רק נחתי בבית והכול בסדר. תודה לכולם שוב על הדאגה. אם ה-WTA מפרסמים לגביי עוד חדשות, בבקשה תבררו איתי את הדברים ותפרסמו אותם עם ידיעתי. כטניסאית מקצוענית אני מודה לכולם על התמיכה וההתחשבות. אני מקווה לקדם את הטניס הסיני איתכם אם תהיה לי הזדמנות בעתיד. אני מקווה שהטניס הסיני ישתפר וישתפר. שוב, תודה לכולם על ההתחשבות".

נשיא ה-WTA סטיב סיימון הגיב להצהרה ואמר: "ההצהרה הזו על ידי הרשת הממלכתית בסין רק מגבירה את הדאגה שלי לגבי מצבה והבטיחות שלה. אני לא מאמין שהיא כתבה את המייל הזה ולא חושב שהדברים שם הם על רוחה. פנג שוואי הפגינה אומץ אדיר כשחשפה את התקיפה המינית שחוותה על ידי בכיר בממשל הסיני לשעבר. ה-WTA ושאר העולם צריכים הוכחה עצמאית ואמינה שפנג שוואי בטוחה. ניסיתי להשיג אותה דרך מספר אמצעי תקשורת, אבל ללא הועיל. פנג שוואי חייבת לדבר בצורה חופשית, בלי כפייה ואיום משום מקור. הטענות שלה לגבי תקיפה מינית חייבות להיות מכובדות. חייבים לחקור אותן בשקיפות המירבית ובלי צנזורה. קולן של נשים חייב להישמע ולזכות לכבוד, אסור לצנזר אותן או להכתיב להן מה להגיד".

  • עוד באותו נושא:
  • פנג שוואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully