וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ברצלונה: "כרגע זה בלתי אפשרי שנצרף שחקנים בינואר"

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 8:30

למרות הדיווחים הרבים בספרד על כך ששחקנים כמו רחים סטרלינג, טיאגו אלקנטרה ואדינסון קבאני עשויים לחזק את הסגל של צ'אבי, דני אלבס עשוי להיות המצטרף היחיד בחלון ההעברות

חמשת שערי השבוע, 17.11/ספורט1

ברצלונה חגגה אתמול (רביעי) בקאמפ נואו את החתמת דני אלבס ובשבת ייצא לדרך רשמית עידן המאמן צ'אבי ועוד בדרבי נגד אספניול, ואם להסתמך על הידיעות בתקשורת הספרדית בשבועות האחרונים אז נראה היה ששחקנים נוספים צפויים להצטרף אליהם במהלך חלון ההעברות של ינואר. הבוקר התברר שבכלל לא בטוח שיהיו שינויים נוספים בסגל הבלאוגרנה העונה.

ברצלונה נמצאת בקשיים כלכליים כידוע ולמרות זאת הנשיא ז'ואן לאפורטה ובכירים במועדון הביעו אופטימיות באשר לחיזוק הסגל בינואר, אלא שאם להסתמך על דברי המנכ"ל מתאו אלמאני, אז לא בטוח שהמועדון יכול להרשות לעצמו לחזק את הסגל - לפחות לא בלי שחרור שחקנים קיימים.

שחקן נבחרת אנגליה ראחים סטרלינג. Michael Regan, GettyImages
בדרך לברצלונה? לא בטוח שזה אפשרי. סטרלינג/GettyImages, Michael Regan

"אנחנו נצטרך לראות אם יהיו שינויים בסגל בינואר", אמר אלמאני, "יש עוד חודש וחצי עד פתיחת חלון ההעברות ואנחנו פועלים בנושא ובוחנים מספר אפשרויות, אבל נכון להיום אין אפשרות כזו שנצרף שחקנים. אנחנו נצטרך לראות היכן הדברים יעמדו ב-1 בינואר".

עם זאת, אלמאני אישר כי אין כל בעיה ברישום המאמן החדש צ'אבי והצוות שהגיע איתו, כך שהם צפויים להוביל את הקבוצה כמתוכנן כבר בסוף השבוע הקרוב. כזכור, בקיץ החתימה ברצלונה מספר שחקנים, אולם לא הצליחה לרשום את כולם למשחק הראשון.

בין השמות שהוזכרו כמועמדים לברצלונה בתקופה האחרונה היו גם כוכבים גדולים כמו רחים סטרלינג ממנצ'סטר סיטי, טיאגו אלקנטרה שכיום בליברפול ואפילו אדינסון קבאני ממנצ'סטר יונייטד. נראה כי אם אחד מהם יגיע זה יהיה בהשאלה בלבד וגם זה, על סמך דברי המנכ"ל, בספק גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully