וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 מיליון גולשים הכריעו: מסי שחקן השנה בעולם, רונאלדו שני

כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת ארגנטינה הקדים ב-24 הצבעות בלבד את הפורטוגלי בהצבעה שערך האתר GOAL. שאר הדירוג בפנים

תקציר: ארגנטינה - ברזיל 0:0/ספורט1

שנת 2021 קרובה לסיום, ובאתר GOAL ערכו הצבעה בנוגע למיהו כדורגלן השנה. 14 מיליון המצביעים קבעו כי ליאונל מסי הוא שחקן השנה. הכוכב שעבר הקיץ מברצלונה לפריז סן ז'רמן באחד המעברים הסוערים ביותר בתולדות הכדורגל העולמי זכה למרבית הקולות, כאשר כריסטיאנו רונאלדו הגיע מקום שני, בדו קרב שנראה כאילו נלקח מאמצע העשור הקודם. כמוכן, אלכסיה פוטיאס מברצלונה נבחרה לכדורגלנית השנה על ידי הגולשים.

ההצבעה הייתה צמודה, כאשר מסי גבר על הנמסיס הפורטוגלי בפער של 24 קולות בלבד מתוך מיליוני הצבעות. בנוסף, הארגנטינאי השווה את כמות הזכיות בתואר מטעם האתר המוכר לאלו של כוכב מנצ'סטר יונייטד, כשזו הפעם החמישית שגולשי האתר מכתירים אותו לכדורגלן השנה. מסי אמנם לא חווה עונה מוצלחת בברצלונה, אך זכה לראשונה בקריירה בקופה אמריקה לאחר ניצחון בגמר על ברזיל.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה עם גביע הקופה אמריקה. JUAN IGNACIO RONCORONI, GettyImages
השנה שלו, כך לפי גולשי אתר GOAL. מסי עם גביע הקופה אמריקה/GettyImages, JUAN IGNACIO RONCORONI

כאמור במקום השני דורג כריסטיאנו רונאלדו. במקום השלישי נמצא חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי, כשאחריו נמצא מוחמד סלאח מליברפול. את החמישייה חותם כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת צרפת קיליאן אמבפה. את העשירייה של השנה מטעם גולשי אתר GOAL סוגרים לפי הסדר: ארלינג הולאנד (דורטמונד), קארים בנזמה (ריאל מדריד), אנגולו קאנטה (צ'לסי), קווין דה בראונה (מנצ'סטר סיטי), ניימאר (פריז סן ז'רמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully