וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה לדוראנט לעזוב את ברוקלין: "קיירי בגד בך"

פרשן ESPN סטיבן איי סמית' תקף במונולוג חריף את קיירי ואת הנטס: "הכל שם מת. אין אוהדים, אין התלהבות, אין תשוקה"

התגובה לסל הניצחון של לוקה דונצ'יץ' מול בוסטון/מתוך טוויטר

בארצות הברית עדיין לא נרגעו מהתצוגה של סטף קרי וגולדן סטייט בברקליס סנטר בברוקלין הלילה (בין שלישי לרביעי). פרשן ESPN הבכיר סטיבן איי סמית', החליט לשים את מירב תשומת הלב דווקא על המפסידה, ופנה בצורה לא שגרתית לקווין דוראנט וקרא לו לעזוב את הנטס. סמית' טען כי דוראנט עשה טעות שהגיע מלכתחילה לברוקלין, ואמר שלא היה צריך לסמוך על קיירי אירווינג. הפרשן הוותיק לא חסך במילים והכריז כי אירווינג בגד בדוראנט והשאיר אותו לבד במערכה.

"אני מקווה שיחתכו אותו. זו בושה וחרפה. הקבוצה נראתה אתמול כמו זבל", אמר סמית' במונולוג נרגש בתכנית של ESPN. "הקבוצה חטפה תבוסות בהפרש דו ספרתי מכל הקבוצות הבכירות, ולמה? כי לדוראנט אין עזרה. השארתם אותו לבד. בברוקלין צריכים להתבייש לעצמם".

סמית' לא עצר באירווינג והעביר ביקורת, גם אם עדינה וקצרה יותר גם על כוכב נוסף של הנטס, ג'יימס הארדן: "אני אוהב אותו אבל הוא לא ג'יימס הארדן כרגע. הוא לא נראה כמו סופרסטאר כרגע". הפרשן לעג לארגון וחזר על קריאתו ל-KD לעזוב: "הכל שם מת. אין שום בסיס אוהדים, אין התלהבות, אין תשוקה - כלום. אני מציג יותר תשוקה באולפן הזה יותר מ-17 אלף האוהדים שהיו אתמול באולם. קווין דוראנט לא צריך אפילו להיות שם, הוא לא צריך לרצות להישאר".

דבריו המלאים של סטיבן איי סמית':

"קווין דוראנט, אני עצוב בשבילך אחי. נותרת לבדך. קיבלת את ההחלטה הלא נכונה בכך שהלכת לברוקלין, יש לך את ג'יימס הארדן, שאני אוהב אותו אבל הוא לא ג'יימס הארדן כרגע. הוא לא נראה כמו סופרסטאר כרגע. אבל ההחלטה הגרועה של דוראנט היא בכך שהוא סמך על קיירי אירווינג. קווין, קיירי בגד בך! סטף קרי חגג אתמול וריקד כשהקהל של ברוקלין עודד והריע לו".

יש לך סופרסטאר כמו קיירי אירווינג אבל אי אפשר לסמוך עליו. אני מקווה שיחתכו אותו. זו בושה וחרפה. הקבוצה נראתה אתמול כמו זבל. היא חטפה תבוסות בהפרש דו ספרתי מכל הקבוצות הבכירות, ולמה? כי לדוראנט אין עזרה. השארתם אותו לבד. בברוקלין צריכים להתבייש לעצמם. הדבר היחיד שעובד בברקליס סנטר אלה העובדים והסדרנים שמכוונים את התנועה בחניון. הכל שם מת. אין שום בסיס אוהדים, אין התלהבות, אין תשוקה - כלום. אני מציג יותר תשוקה באולפן הזה יותר מ-17 אלף האוהדים שהיו אתמול באולם. קווין דוראנט לא צריך אפילו להיות שם, הוא לא צריך לרצות להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully