וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס הוצג בברצלונה: "לא דמיינתי שאחזור, אדבר על המגרש"

טקס חגיגי נערך לכבוד הברזילאי בן ה-38, שילבש את הספרה 8 החל מינואר: "לא היה לי משנה איך, הדבר היחיד שרציתי זה לחזור ולשחק, אפילו בחינם"

צפו בהצגתו של דני אלבס בברצלונה

צ'אבי עדיין לא ערך את הופעת הבכורה על הקווים בברצלונה, זה יקרה בשבת בדרבי נגד אספניול, אבל זו לא הייתה סגירת המעגל המרגשת היחידה שנרשמה השבוע בקטלוניה.

בשבוע שעבר גם דני אלבס חזר למועדון בתור הרכש הראשון של המאמן והיום (רביעי) המגן בן ה-38 התייצב בקאמפ נואו לראשונה מאז עזב ביולי 2016 ליובנטוס, לטקס הצגה חגיגי לעיני 10,387 צופים. אלבס, שקיבל את החולצה עם הספרה 8, לערוך את הופעת הבכורה רק בחודש ינואר לאור העובדה שלא היה שחקן חופשי בעת סגירת חלון ההעברות בסוף חודש אוגוסט.

הצגת דני אלבס, מגן ברצלונה. רויטרס
שוב בברצלונה ועם ספרה חדשה על הגב. אלבס עם הנשיא ז'ואן לאפורטה/רויטרס

בריאיון לאתר הרשמי של ברצלונה שהתקיים על הדשא בקאמפ נואו אמר דני אלבס: "לא היה לי משנה איך, הדבר היחיד שרציתי זה לחזור לברצלונה. בחינם, לא משנים התנאים. מחוץ לקבוצה אומרים עליי הרבה דברים וחושבים שהחזרה שלי לקבוצה תהיה אסון, אבל אני אדבר על המגרש".

אלבס, אגב, הגיע לריאיון איתו כשהוא נועל כפכפים, בדיוק כפי שעשה בשנת 2008 כשחתם בברצלונה לראשונה. "אפילו בחלומות הכי טובים שלי לא דמיינתי שבאמת אחזור. אני לא יכול להסביר את הרגשות שאני חווה, אני הרבה יותר ממאושר", הוסיף.

על הבחירה במספר 8: בחירה שנעשתה בהוקרה ובהערכה לאנדרס אינייסטה ולחריסטו סטויצ'קוב".

דני אלבס והכפכפים איתם התייצב לריאיון בקאמפ נואו

בהמשך הוא עלה עם נעלי כדורגל והלהיב את אלפי הצופים

לאלפי הצופים בקאמפ נואו אמר בנאומו: "אתם גרמתם לי להרגיש מיוחד בעבר וזה לא השתנה - אני אחד מכם ואני פה עכשיו כי אני אחד מכם. זו מבחינתי זכות גדולה לחזור, ניסיתי לשוב שנה אחרי שעזבתי ונתקלתי בסירוב, אבל חזרתי כדי לעזור ואני מאוד מתרגש שניתנה לי ההזדמנות לחזור". יש בקבוצה שחקנים צעירים ומאוד שאפתניים ושחקנים שעברו קצת יותר מהם בקריירה, וביחד נעשה ככל שביכולתנו כדי להשיב את ברצלונה לקדמת הבמה. רק אם כולנו נישאר מאוחדים ונעבוד קשה, נוכל לעשות זאת - זאת המטרה של ברצלונה, אנחנו יותר ממועדון כמו שגם אומר הסלוגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully