וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד נאלצה לפרוש מהמרוץ להחתמת ארלינג הולאנד

בספרד פורסם כי הבלאנקוס ויתרו על היהלום הנורבגי של דורטמונד בהבנה שהוא עשוי ללכת בעקבות אביו, אך בכל מקרה צפוי לחתום בפרמיירליג

תקציר: חגיגת השערים ממחזור הנעילה של מוקדמות המונדיאל, 16.11/ספורט1

פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד, אישר השבוע שהוגשה הקיץ הצעה בגובה 200 מיליון יורו על קיליאן אמבפה, אבל פריז סן ז'רמן בכל זאת סירבה להצעה כדי לשמור על החלוץ בכל מחיר, אלא שהוא צפוי לעזוב עם סיום חוזהו ביוני 2022 והצטרף לבלאנקוס ללא תמורה.

העובדה שאמבפה יצטרף ככל הנראה בחינם, משמעותה שריאל מדריד יכולה להרשות לעצמה לשלם סכומי עתק עבור ארלינג הולאנג, הנורבגי בן ה-21 של דורטמונד שלא אחת פורסם שבכוונתה לעשות ככל שביכולתה כדי לצרפו לצד אמבפה. אלא שכעת מתפרסם בספרד שבריאל מדריד הפנימו שהולאנד לא מעוניין לעבור אליהם, אלא מעדיף את הפרמיירליג.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
בעונה הבאה במדי התכלת של מנצ'סטר סיטי? ארלינג הולאנד/רויטרס

העיתונאי הספרדי ג'וזפ פדרול דיווח כי בלית ברירה ריאל מדריד הוציאה את עצמה מהמרוץ לצירוף הולאנד, בהבנה שהוא ישחק באחת הגדולות בפרמיירליג. כידוע, אביו של ארלינג, אלף אינגה הולאנד, שיחק במשך עשור באנגליה, בין השאר במנצ'סטר סיטי שעל כן נחשבת למועמדת המובילה לצרפו.

מנצ'סטר סיטי תפעל לצירוף הולאנד אחרי שהניסיון שלה להחתים את הארי קיין עלה בתוהו ובשל הצורך הקריטי שלה בסקורר מוכח - דבר שהולאנד יכול להעיד על עצמו אחרי שהעונה כבש 13 שערים ב-10 משחקים בכל המסגרות, בעונה שעברה הבקיע 41 שערים ב-41 משחקים וב-2019/20, עונה אותה החל ברד בול זלצבורג האוסטרית לפני שעבר לדוקטמונד, כבש 44 שערים ב-40 משחקים. במנצ'סטר סיטי גם מקווים שחברת ההלבשה פומה תסייע למהלך, לאור היותה המלבישה הרשמית של המועדון ועל פי הדיווחים מי שהציעה להולאנד חמישה מיליון יורו לעונה תמורת מעברו מחברת "נייקי" לשורותיה.

תומאס טוכל מאמן צ'לסי. רויטרס
כבר הצליח להרגיז את ראשי דורטמונד בעקבות רצונו לצרף את הולאנד. טוכל/רויטרס

בנוסף למנצ'סטר סיטי, גם ליברפול, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד צפויות לנסות לשים את ידן על הולאנד. ליונייטד יש יתרון מעצם העובדה שהמאמן אולה גונאר סולשיאר אימן את הולאנד בנורבגיה, אולם לא ברור אם הוא יחזיק מעמד בתפקידו עד העונה הבאה.

בניגוד לליברפול וכמו סיטי, צ'לסי תוכל להציע לדורטמונד ולהולאנד סכומי עתק עבור החתמתו ולאחרונה המאמן תומאס טוכל אף הודה כי הוא בהחלט ישמח לראות את הולאנד במדי הבלוז, על אף שבסופו של דבר הקיץ הוחתם רומלו לוקאקו תמורת 115 מיליון יורו: "דיברנו על ארלינג הולאנד מספר פעמים לקראת חלון ההעברות וזה לא היה נראה אפשרי שנחתים אותו, אבל נראה מה יהיה", אמר המאמן כשנשאל על הנורבגי והכעיס מאוד את ראשי דורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully