וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה ורמת השרון נותרו מושלמות, גם אשקלון ועפולה ניצחו

הצפוניים ניצחו 70:78 את הפועל רמת גן גבעתיים, א.ס. הביסה 76:94 את נתניה. עפולה שמרה על מאזן ביתי מושלם עם הצגה מול רמת השרון, מחצית שנייה נהדרת לאשקלון מול מגדל העמק/יזרעאל

המחזור השישי בליגה הלאומית בכדורסל נפתח הערב (שלישי) כשא.ס. רמת השרון ועירוני נהריה שמרו על מאזן מושלם. א.ס. לא התקשתה מול אליצור נתניה, בעוד הצפוניים גברו על הפועל רמת גן גבעתיים אחרי קרב קשה. הפועל עפולה שמרה על מאזן ביתי מושלם ואליצור אשקלון גברה על הפועל מגדל העמק/יזרעאל.

אלכס צ'וברביץ', שחקן עירוני נהריה. לימור מלינוף,
נהריה עדיין מושלמת. צ'וברביץ'/לימור מלינוף

עירוני נהריה - הפועל רמת גן גבעתיים 70:78

הקבוצה שנשרה מליגת העל אשתקד שמרה על מאזן מולשם אחרי חמישה משחקים, על אף שהמשחק הערב היה קשה יותר ממה שציפתה. יוגב אוחיון ותומר כהן העלו את הסגולים ליתרון שיא של 41:52 ברבע השלישי, אך דימיטריוס טרידוול הגיב עם שש נקודות רצופות. האורדונים כפו שוויון בפתיחת הרבע האחרון, אך דולב דראפיץ' עזר להשאיר את הניצחון אצל הקבוצה הביתית. סטפון בראנץ' קלע 19 נקודות, דראפיץ' הוסיף 15, וטרידוול בלט מנגד עם 27 נקודות ותשעה ריבאונדים.

א.ס רמת השרון - אליצור נתניה 76:94

הקבוצה של גיא קנטור השתלטה מהר מאוד על המשחק ועלתה ליתרון דו ספרתי שהלך וצמח תוך כדי ההתמודדות. קווין קייפרס העלה את המקומיים ל-25:40 עם שלשה מטורפת, ובסוף הרבע השלישי המארחת הובילה 55:78. האורחת הצליחה לצמק במעט לקראת הסיום אך היא סופרת הפסד חוץ שני ברציפות. הראל דדון בלט אצל המנצחת עם 20 נקודות, 18 של דשון פרסונס לא הספיקו.

עוד בוואלה!

ספרופולוס: "נתרכז במייק ג'יימס, הוא יכול לחסל כל קבוצה"

לכתבה המלאה

אליצור איתו אשקלון - הפועל מגדל העמק/יזרעאל 73:85

האורחת הוליכה 30:33 בירידה להפסקה, אך בחצי השני חלה תפנית. ארתור רוזנפלד וסטורם וורן הפכו את התוצאה עבור המארחת, שהמומנטום שלה נמשך עם ריצת 2:10 ברבע האחרון. אחרי מחצית שנייה של 55 נקודות, המארחת הבטיחה ניצחון רביעי העונה. וורן בלט עם 23 נקודות אצל המנצחת, אליה סרור קלע 16 אצל המפסידה.

הפועל עפולה - מכבי הוד השרון 58:84

הקבוצה של ניר קפלן הגיע ללא מספר שחקנים פצועים, אך עצרה את יריבתה על 21 נקודות במחצית הראשונה ושמרה על מאזן ביתי מושלם. במחצית השנייה היתרון העצום כבר הגיע ל-23:56, בדרך לניצחון קליל עבור הצפוניים. מייקל הוליפילד רשם דאבל דאבל מרשים של 22 נקודות ו-11 ריבאונדים, עומר אלעל התקרב לטריפל דאבל עם 14 נקודות, תשעה ריבאונדים ושמונה אסיסטים. טראוויון דוסון הוביל את המפסידה עם 14 נקודות, אך את כל תשע הניסיונות שלו מחוץ לקשת הוא החטיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully