וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "נתרכז במייק ג'יימס, הוא יכול לחסל כל קבוצה"

16.11.2021 / 16:20

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המפגש עם מונאקו (רביעי, 21:05): "אין בעיית ביטחון, אולי יש עייפות". על כניסת קטש ושפר להיכל התהילה: "זוכר שלא היה קל לשחק נגדם"

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (רביעי, 21:05) כשהצהובים יפתחו את השבוע הכפול ביורוליג עם משחק ביתי נגד מונאקו הצרפתית, במה שיהווה מפגש ראשון בהיסטוריה בין שתי הקבוצות. ערב המשחק מכבי תל אביב מחזיקה במאזן של שישה ניצחונות ושלושה הפסדים, ניצחון אחד מעל מונאקו שהפסידה ארבעה מתוך תשעת משחקיה.

הצהובים מגיעים למשחק מעט עייפים אחרי הניצחון על הפועל אילת בתום שתי הארכות, ואחרי שעברו אימונים קלים מאז המשחק. במכבי עבדו בעיקר על הצד הטקטי לקראת ההתמודדות, על שחקני המפתח של מונאקו ומאמינים כי יגיעו מוכנים הרבה יותר ממה שהיו במשחק נגד אילת. דרק וויליאמס, אנג'לו קלויארו וקינן אוואנס, שקיבלו מנוחה שלשום, צפויים להיות בתפקידי מפתח במשחק הנוכחי.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
יחזור לנצח באירופה? ספרופולוס/דני מרון

אחרי תקופה מוצלחת, הצהובים די התקשו במשחקים האחרונים. הם נכנעו להפועל חולון וצסק"א מוסקבה וגברו על הפועל אילת רק לאחר שתי הארכות. עם זאת, המאמן יאניס ספרופולוס טען במסיבת העיתונאים כי אין בעיה של ביטחון בקבוצה: "אין בעיית ביטחון, אבל אולי יש עייפות, כי לאחרונה יש לנו הרבה משחקים ברציפות, זה לא אומר שלא צריכים להישאר מפוקסים. הכי חשוב זה ההכנה המנטלית, להישאר מרוכזים 40 דקות".

על היריבה ועל הכוכב שלה מייק ג'יימס אמר ספרופולוס: "הם מאוד אתלטיים, חשוב לשלוט בקצב ולהיות עם אותה אנרגיה כמוהם. כל מי שישחק צריך לתת את מקסימום המאמץ והריכוז. ג'יימס הוא איום גדול תמיד, יכול לחסל כל קבוצה. צריכים להתרכז בו לא לתת לו לעשות את הדברים שהוא אוהב".

מייק ג'יימס שחקן מונאקו. רויטרס
"יכול לחסל כל קבוצה". ג'יימס/רויטרס

עוד לפני פתיחת המשחק, הצהובים יערכו טקס לכבוד דורון שפר ועודד קטש, שייכנסו להיכל התהילה של המועדון. בתחילת הקריירה, כעוזר מאמן, ספרופולוס התמודד נגד צמד הגארדים ושיתף: "שמח בשביל המועדון שלי שהם נותנים קרדיט לשחקנים הוותיקים, זה חשוב לכל מועדון ובטח שלמועדון שלנו. מכבי לא שוכחת שחקנים שנלחמו עבור הקבוצה והצליחו איתה. להם זה רגע גדול, מגיע להם, אני זוכר שלא היה קל לשחק נגדם. לא יכול לבחור ביניהם, הם היו ביחד. קטש הוא אחד השחקנים הכי כשרוניים שאני זוכר, כמו רקדן עם הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully