וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבאס סואן על דאבור: "הוא עשה טעות, לא צריך לתלות אותו"

שחקן נבחרת ישראל לשעבר התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לפרשת מונס דאבור. האזינו לעימות הקולני בין הללי לקופמן

תקציר: ישראל - איי פארו 2:3/ספורט1

אחד הרגעים הזכורים מהמשחק בין ישראל לבין איי פארו הוא שריקות הבוז של חלק מהקהל בנתניה לעברו של מונס דאבור. חלוץ הופנהיים סימן תנועת השתקה לעבר הקהל לאחר שכבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-30, ועורר סערה. שחקן הנבחרת לשעבר עבאס סואן התראיין היום (שלישי) לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לנושא.

תחילה התייחס שחקנה לשעבר של מכבי חיפה ובני סכנין לחוויותיו האישיות כשחקן ערבי בנבחרת ישראל: "אף פעם לא השתקתי את האוהדים, אבל כששרקו לי בוז - זה כאב לי מאוד, כי ידעתי שהסיבה היחידה לכך היא שאני ערבי".

סואן התייחס בביטול לאפשרות של לשבור את הכלים ולעזוב את הנבחרת: "כל שחקן שמכבד את עצמו רוצה להבקיע שער ולנצח". עם זאת, שחקן העבר חושב שגם החמירו עם דאבור: "אם אתה תתלה כל שחקן שעושה טעות לא יישארו לך שחקנים. אותו הדבר על רקע פוליטי או גזעני. לא צריך לפסול כל שחקן - הוא עשה טעות, קיבל ענישה מסוימת, והנה ממשיכים הלאה. לא צריך לתלות אותו. לא יכול להיות שעבר כל כך הרבה זמן והקהל האנטי צועק לו בוז. זה לא יכול להיות".

במהלך התכנית החל ויכוח קולני בנושא בין המגישים יוני הללי ורון קופמן, שהחל לאחר שהשני ביקש מהראשון לסכם את קמפיין מוקדומת המונדיאל. "זו נבחרת, זו לא קבוצה", אמר קופמן. "נבחרת אמורה לאחד את כולם". מכאן העימות הלך והחריף. "שדאבור ישחק תחת דגל, הוא כתב פוסט נגד המדינה והזדהה עם האויב". קופמן: "בשבילך ערבי זה סוג ז', אני שונא את תחושת העליונות היהודית".

עוד בוואלה! ספורט

זקנה ואטרקטיבית: השיאים של נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל

לכתבה המלאה

האזינו לעימות החריף בין הללי לקופמן

הללי השיב: "תירגע, אני לא בז לאף שחקן ערבי. אני מעריך את השחקנים הערבים. אתה רוצה שאפתיע אותך? גם ערן זהבי לא צריך להיות בנבחרת אחרי שזרק את סרט הקפטן. אז אל תגיד לי ערבים ואל תגיד לי יהודים. אני אומר לך, מונס דאבור שלום ולהתראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully