וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בלייקרס: "לברון ג'יימס עשוי לשוב למשחק נגד בוסטון"

הקבוצה מלוס אנג'לס יוצאת למסע של חמישה משחקי חוץ במזרח ועשויה לקבל בחזרה את הכוכב הוותיק במשחק שבין שישי לשבת. הלייקרס ניצחו שלושה מתוך שבעה משחקים בלעדיו

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

לוס אנג'לס לייקרס החלה את העונה עם תקוות רבות, אך בינתיים לא ממש מצליחה להתרומם בטבלה וכעת היא מדורגת במקום השביעי במערב, אותו המקום בו סיימה בשנה שעברה לפני שהודחה בסיבוב הראשון. הקבוצה מעיר המלאכים נאלצה להסתדר ללא לברון ג'יימס בשבועיים האחרונים, אך על פי דיווח של אדריאן ווז'נרובסקי, "המלך" עשוי לשוב בקרוב למגרשים.

על פי הכתב הבכיר של ESPN, ישנה אופטימיות גוברת כי ג'יימס עשוי לשוב למשחק החוץ של הלייקרס נגד בוסטון סלטיקס בלילה שבין שישי לשבת. הפעם האחרונה בה ג'יימס שיחק הייתה בניצחון על יוסטון ב-2.11, ובשבועיים שחלפו מאז הוא נעדר משבעה משחקים, אותם הקבוצה סיימה במאזן 4:3 שלילי.

עוד בוואלה!

בוושינגטון מתמוגגים מ"העוגן ההגנתי", אבדיה: "הרגשה הכי טובה בעולם"

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Ronald Martinez, GettyImages
יחזור נגד היריבה המיתולוגית? לברון ג'יימס/GettyImages, Ronald Martinez

בשישה משחקים בהם שותף עד שסבל מפציעה בשרירי הבטן, ג'יימס העמיד ממוצעים של 24.8 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים למשחק, כל זה בעונה ה-19 שלו בליגה. הלייקרס, שהובסו נגד שיקגו במשחקם האחרון, יוצאים למסע של חמישה משחקים במזרח נגד מילווקי, בוסטון (אז ג'יימס אמור לחזור), דטרויט, ניו יורק ואינדיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully