וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשווייץ עקצו את ז'ורז'יניו אחרי ההעפלה: "שחקן השנה"

האוהדים לא שכחו את התרומה של האיטלקי לנבחרתם בדרך למונדיאל. יאקין לא מודאג מסיום חוזהו, זומר: "השארנו מאחור את אלופת אירופה, זה לא מובן מאליו"

תקציר: שווייץ - בולגריה 0:4/ספורט1

נבחרת שווייץ חגגה אמש (שני) העפלה למונדיאל בקטאר על חשבון לא אחרת מאשר אלופת אירופה איטליה, כשהביסה 0:4 את בולגריה בזמן שה"אזורי" מעדו בצפון אירלנד. נואה אוקאפור, רובן ורגאס, סדריק איטן ורמו פרוילר חגגו במחצית השנייה את מבול השערים של השווייצרים, אבל אוהדי הנבחרת ידעו היטב למי להודות לפני כולם: "ז'ורז'יניו שחקן השנה בשווייץ", עקצו ברשת את הקשר האיטלקי, שהחמיץ פנדל גורלי בדקה ה-90 במשחק בין הנבחרות ביום שישי האחרון, ובכך הציל את שווייץ מהפסד דרמטי שהיה מוריד אותה למקום השני.

קפטן הנבחרת שרדאן שאקירי התמוגג בסיום: "ערב כזה יפה מגיע לעיתים נדירות. כולם כאן שמחים וגאים". הקשר לא שכח את שני חבריו שנעדרו בשל פציעות, גרניט ג'אקה ובריל אמבולו, ונתן גם את הקרדיט למאמן מוראט יאקין שרק באוגוסט האחרון החליף את ולדימיר פטקוביץ' בתפקיד: "הייתי רוצה שהם יחוו איתנו את הרגע הזה, אנחנו מחכים להם ושמחים שניסע ביחד לקטאר. לא היה קל למורי להיכנס לנעליו של פטקוביץ', הוא עשה עבודה גדולה".

יאקין עצמו התייחס לכך שחוזהו מסתיים בחודש מרץ הקרוב: "בשבילי זהו עונג לאמן את הנבחרת הלאומית. פרטי החוזה לא היו חשובים לי בזמן החתימה. פשוט לחצתי את ידיהם של פיירלואיג'י תמי ודומיניק בלאן ואמרתי להם שיחברו איזה חוזה שהם רוצים. נמשיך להתקדם ואם נצליח, אני בטוח שכל המעורבים ייפגשו בקרוב וימצאו פיתרון".

ז'ורז'יניו שחקן נבחרת איטליה. Emmanuele Ciancaglini, GettyImages
שחקן מרכזי בהעפלה של שווייץ. ז'ורז'יניו/GettyImages, Emmanuele Ciancaglini

גם שאר השחקנים הבכירים בסגל התקשו להסתיר את ההתרגשות. השוער יאן זומר אמר: "זה אושר טהור! מעטים האמינו שנהיה ראשונים בבית הזה, השארנו מאחור את אלופת אירופה. אי אפשר לקחת את זה כמובן מאליו". פביאן פריי הוסיף: "לפני שנתיים לא הייתי מאמין שאחווה כזה רגע. אני אסיר תודה על ההזדמנות". מנואל אקאנג'י, שפספס את המשחק נגד בולגריה בשל הרחקה, סיכם: "רעדתי ביציעים ולא הפסקתי לבדוק את התוצאה במשחק של איטליה. זה היה בלתי ייאמן להיות עד להצלחה הזו באצטדיון ביחד עם הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully