וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות מחפשים מאמן זר, אך לא פוסלים אופציה ישראלית

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 7:17

יו"ר ההתאחדות אורן חסון ימתין לדו"ח של רוטנשטיינר ואז יוחלט מה לעשות לגבי חוזהו שמסתיים ביוני, כאשר כרגע אין שמות של מועמדים רציניים. אכזבה ממשחק ההגנה של הנבחרת, דור פרץ: "לספוג 21 שערים בקמפיין זה לא מספר הגיוני"

תקציר: ישראל - איי פארו 2:3/ספורט1

נבחרת ישראל סיימה את קמפיין מוקדמות המונדיאל במקום השלישי, לאחר שניצחה אמש (שני) 2:3 את איי פארו, משחק שנעל את הקמפיין. זה היה משחק האחרון של וילי רוטנשטיינר כמאמן הנבחרת וכעת ימתין יושב ראש ההתאחדות אורן חסון לדו"ח הסיום המסודר, אותו יגיש רוטנשטיינר לראשי ההתאחדות ואז גם יוחלט מה לעשות בנוגע לחוזהו שמסתיים בחודש יוני. נכון לעכשיו, מסתמן שהצדדים ימצאו פתרון כספי ויחליטו על פרידה, אם כי עשויה להיות אפשרות נוספת, שהאוסטרי ישאר בהתאחדות עד יוני אך לא יעסוק בנבחרת הבוגרת, מה שנראה כרגע כאפשרות הפחות רצויה על שני הצדדים.

וילי רוטנשטיינר, מאמן נבחרת ישראל. דני מרון
משחקו האחרון על הקווים. רוטנשטיינר/דני מרון

בהתאחדות לכדורגל מעדיפים למנות מאמן זר חדש לנבחרת הבוגרת, אולם ישנם גם כאלה שלא פוסלים לחזור לאופציית מאמן ישראלי. נכון להיום טרם הוחלט על זהותו של המאמן ואין אפילו שמות של מועמדים רציניים לתפקיד.

המשחק אמש עם איי פארו חשף את מרבית הבעיות שהיו לנבחרת הישראלית במהלך הקמפיין האחרון. העניין הראשון עמו יצטרך להתמודד המאמן החדש, מי שזה לא יהיה, זה משחק ההגנה הקטסטרופלי שהציגה הנבחרת בכחול-לבן במהלך הקמפיין שהסתיים. 21 שערי חובה ספגה הנבחרת, מאזן מביש שאסור שיחזור על עצמו, כאשר גם אמש ספגה הנבחרת צמד שערים בבית מנבחרת חלשה מאוד. לאורך כך הקמפיין, משחק ההגנה הישראלי היה ברמה נמוכה, כאשר לא ניתן לציין בלם או מגן אחד שהציג רמה גבוהה לאורך כל עשרת המשחקים של הנבחרת.

מונס דאבור, חלוץ נבחרת ישראל. דני מרון
השתיק את הקהל וספג קריאות בוז. דאבור/דני מרון

עניין נוסף בו יצטרכו לטפל ראשי ההתאחדות, בצוותא עם המאמן החדש, הוא נושא החלוץ מונס דאבור, ששוב ספג אמש קריאות בוז מהקהל הישראלי לאורך המשחק. דאבור שירד מתוסכל וכועס כשהוחלף במחצית השנייה, נראה עצבני ולא רגוע מתחילת המשחק, כאשר הדברים הגיעו לשיא כשחלק מהאוהדים הישראלים שרקו לו בוז לפני שבעט את בעיטת הפנדל בדקה ה-30. הוא מצידוק הגיב בתנועת השתקה עלבר הקהל מיד לאחר שכבש.

בהמשך נשמעו שריקות בוז לעבר דאבור בכל פעם שנגע בכדור וגם כשספג כרטיס צהוב, חלקים בקהל הריעו ומחאו כפיים לשופט. החלוץ נראה נסער מאוד כשירד לחדר ההלבשה בסיום המשחק ונראה שבהתאחדות יצטרכו לתת את הדעת בנושא. אגב, במהלך המשחק אפשר היה לראות את שיתוף הפעולה הלוקה בין משולש שחקני ההתקפה - מנור סולומון, שון וייסמן ומונס דאבור, כאשר במקרים רבים העדיף כל אחד מהם לעשות פעולה אישית אנוכית, במקום למסור לחברו שנמצא בעמדה טובה יותר.

שחקני נבחרת ישראל חוגגים עם דור פרץ. דני מרון
מנע תיקו מביך מאוד עם שער הניצחון. דור פרץ/דני מרון

דור פרץ, שחקנה של ונציה מהליגה האיטלקית, שכבש אמש את שער הניצחון ניסה לסכם בסיום כשנשאל על הדומיננטיות שלו במשחקים האחרונים בקמפיין: "לא יכול להסביר, אין שום סיבה מיוחדת. מאוד שמח שהיום זה קרה, שמח שעזרתי לנבחרת לנצח ולהביא תוצאה שכן רצינו. כמובן שלא רצינו לספוג, בטח לא שני שערים, אבל רצינו לסיים ככה ואני שמח מאוד שכך זה קרה"

פרץ התייחס למאזן הנוראי של ספיגת 21 השערים ואמר: "זה לא משנה מה האופי שלי, הגנה או התקפה, יש נבחרת שלמה שצריכה לקחת אחריות, וזה שקיבלנו 21 שערים זה לא הגיוני. כולנו יודעים שזה מספר לא הגיוני, נצטרך לשפר את זה בהמשך. משחק ההגנה לא מתחיל רק משחקני ההגנה. כולם צריכים לעשות הגנה כשצריך או לשחק התקפה כשצריך. כמובן שזה מספר לא הגיוני וזה נושא שצריך להיות מטופל אם נרצה להתקדם. אם נרצה להיות נבחרת מובילה בהמשך, נצטרך לתת על זה את הדעת".

הקשר נשאל האם הוא מרגיש שהנבחרת החמיצה כאן הזדמנות להגיע לפחות לפלייאוף, מתוך המשולש ישראל, סקוטלנד ואוסטריה: "זה יהיה יומרני להגיד אחרי שספגנו היום שני שערים מאיי פארו, שפיספסנו פלייאוף, אבל כן פיספסנו. בעיקר במשחקים מול סקוטלנד, בתיקו כאן בבית ואם היינו עושים תיקו בחוץ, אז עוד היינו נשארים בחיים ודברים יכלו להיראות אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully