וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר: "לסיים במקום השלישי זו הצלחה, זה היה סיום נהדר"

15.11.2021 / 23:40

מאמן נבחרת ישראל סיכם את הקמפיין לאחר ה-2:3 הקשה על איי פארו: "הכדורגל הישראלי צריך לעבור תהליך של 5-10 שנים"

תקציר: ישראל - איי פארו 2:3/ספורט1

בטעם חמוץ סיימה הערב (שני) נבחרת ישראל קמפיין עם 2:3 קשה מול איי פארו. השחקנים של וילי רוטנשטיינר הציגו יכולת לא טובה ולמרות שצעדו ביתרון 0:2 משערים של מונס דאבור (30, בפנדל) ושון וייסמן (58), האורחת הצנועה חזרה והשוותה ל-2:2 משערים של וטנהאמר (62) וקלמינט אולסן (72). דור פרץ כבש את השלישי (75) וישראל השלימה ניצחון, כשה-1:4 של אוסטריה על מולדובה במשחק המקביל לא מנע מישראל לסיים במקום השלישי בבית ו'.

רגע לא נעים נוסף נרשם, כאשר דאבור ספג שריקות בוז מהקהל גם לאחר שכבש את שער היתרון לנבחרת, וסימן תנועות של שקט לקהל לאחר שדייק מהנקודה הלבנה.

חלוץ נבחרת ישראל מונס דאבור כבש, ספג שריקות בוז והגיב לקהל. דני מרון
עוד עימות עם הקהל. מונס דאבור ותנועת ההשתקה/דני מרון

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר אמר בסיום: "היכולת היום הייתה 4 מתוך 5. החמצנו המון, עשינו הרבה טעויות. אני חושב שהניצחון היה טוב. לסיים במקום השלישי זו הצלחה. כעת אני רוצה לשבת עם ההתאחדות ולסכם את הקמפיין ונראה מה עושים הלאה".

האוסטרי סיכם את הקמפיין: "אני חושב שהמשחקים מול מולדובה ואיי פארו אלה משחקים שחייבים לנצח אבל הם מוקשים וצלחנו אותם. המשחק בבית מול אוסטריה היה מדהים. מול סקוטלנד זו הייתה אכזבה. דנמרק היו כבר רמה אחרת. אם היית שואל אותי לפני הקמפיין הייתי חושב שאוסטריה ודנמרק הן הפייבוריטיות וסקוטלנד אמורה לסיים שלישית. אז אני חושב שהצלחנו, אבל אנחנו עוברים תהליך".

עוד בוואלה!

ישראל ניצחה 2:3 את איי פארו וסיימה במקום השלישי בבית

לכתבה המלאה
וילי רוטנשטיינר, מאמן נבחרת ישראל. דני מרון
סוף הדרך שלו? וילי רוטנשטיינר/דני מרון

רוטנשטיינר הסביר: "התהליך שאני מדבר עליו הוא 5-10 שנים, אני לא יודע אם יש לכם סבלנות בישראל לזה, אבל אם תעשו את זה אני מאמין שיש לכדורגל פה פוטנציאל להתקדם. על השאלה האם ירצה להמשיך: "אני אשמח להישאר בישראל, זו מדינה נפלאה. למדתי כאן המון. אני אשב עם אורן חסון, כל אחד ישמיע את דעתו ונקבל את ההחלטה". רוטנשטיינר אמר בעברית: "תודה רבה", ואז שוב באנגלית "זה היה סיום נהדר".

אלי דסה: "אין ספק שספיגת השערים הייתה בעוכרינו בקמפיין הזה, זה קשה ולא נעים כשחקן הגנה, אבל זה משהו קבוצתי שנצטרך לדעת לשפר - אין לנו ברירה אחרת. בואו לא נשכח שעשינו דרך וסיימנו במקום מכובד בבית מאוד קשה, זה לא מובן מאליו שסיימנו לפני אוסטריה, אבל את משחק ההגנה נצטרך לשפר. שוב אני אומר, משחק ההגנה ולא שחקני ההגנה, אי אפשר לתקוף רק את חמשת שחקני ההגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully