וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד ניצחה 0:2 את נורבגיה ותהיה במונדיאל לראשונה מאז 2014

המקומיים היו צריכים נקודה בלבד כדי להבטיח את המקום הראשון בבית ז', אך ברחוויין כבש (84) ובישל לממפיס (90+2) והאוראנג' חוזרים לגביע העולם לאחר שנעדרו מהאחרון שנערך ברוסיה. הסקנדינבים הודחו לאור ניצחונה של טורקיה, אוקראינה ניצחה 0:2 בבוסניה ותהיה בפלייאוף

תקציר: חגיגת השערים ממחזור הנעילה של מוקדמות המונדיאל, 16.11/ספורט1

ספרד, קרואטיה, סרביה, גרמניה, דנמרק, צרפת ובלגיה כבר הבטיחו העפלה אוטומטית למונדיאל בקטאר, פורטוגל, צפון מקדוניה, שבדיה, רוסיה וסקוטלנד יהיו בפלייאוף, והערב (שלישי) חולקו הכרטיסים האחרונים בסבב המשחקים האחרון של מחזור הנעילה של שלב המוקדמות. במוקד עמדו ההתרחשויות בבית ז', כאשר הולנד גברה 0:2 על נורבגיה ועלתה מהמקום הראשון למונדיאל בקטאר. טורקיה שניצחה 1:2 בחוץ את מונטנגרו עלתה מהמקום השני, כאשר הנורבגים נותרו בחוץ. בבית ד' צרפת ניצחה את פינלנד, שהודחה לאור ניצחונה של אוקראינה בבוסניה, ובבית ה' ויילס ובלגיה נפרדו ב-1:1.

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה מול שחקן נבחרת פינלנד לאו וסיאנן. רויטרס
כבש שער נהדר. אמבפה מול וסיאנן/רויטרס

פינלנד - צרפת 2:0

הטריקולור שכבר הבטיחו במחזור הקודם את המקום הראשון ואת הכרטיס לקטאר עלו בהרכב די משני, אך בכל זאת עם קיליאן אמבפה בין ה-11 הפותחים. המארחת הייתה זקוקה לניצחון סנסציוני כדי לשמור על המקום השני, או לקוות לאיבוד נקודות של אוקראינה בבוסניה. לצערה שני התרחישים לא קרו, ופינלנד תראה את גביע העולם מהבית. קארים בנזמה המחליף כבש את הראשון של אלופת העולם בדקה ה-67 בעזרתה האדיבה של הגנת המארחת, בעוד אמבפה הכפיל תשע דקות לאחר מכן בתום מבצע נהדר וחתם את תוצאת המשחק.

דקה 67: גול! צרפת עולה ל-0:1. קארים בנזמה בעט מתוך הרחבה כדור שפגע בשחקן הגנה, הטעה את השוער וחדר פנימה.

דקה 76: גול! צרפת עולה ל-0:2. קיליאן אמבפה דהר כמעט 50 מטרים מבלי ששחקני פינלנד מצליחים להשיגו, ומקצה הרחבה כשהוא מול השוער סובב כדור נפלא לפינה והכפיל עבור האורחת.

עוד בוואלה! ספורט

התמונה התבהרה: ויילס תהיה מדורגת בפלייאוף, פולין דווקא לא

לכתבה המלאה

בוסניה - אוקראינה 2:0

האוקראינים שסיימו בתיקו בארבעה מתוך חמשת משחקיהם האחרונים ידעו שהם חייבים ניצחון חוץ במגרש לא פשוט. מנגד, המארחת שאיבדה סיכוי לאחר ההפסד הביתי לפינלנד, שוב מעדה בביתה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת ראולכסנדדר זינצ'נקו כבש לזכות האורחת כשדחק מקרוב לאחר הדיפה לא טובה של שוער בוסניה. ארטם דובביק הכפיל וסגר עניין לזכות האורחת בדקה ה-79 לאחר שקיבל כדור עומק נהדר ומצא את הפניה בדרך ל-0:2 גדול בחוץ לאוקראינה.

דקה 59: גול! אוקראינה עולה ל-0:1. אולכסנדר זינצ'נקו היה שם כדי לדחוק מקרוב פנימה לאחר הדיפה לא מספיק טובה של שוער המארחת.

דקה 79: גול! אוקראינה עולה ל-0:2. ארטם דובביק קיבל כדור עומק נהדר ולבדו מול השוער גלגל פנימה את השני של האורחת.

צפו בניצחונה של הולנד על נורבגיה

תקציר: הולנד - נורבגיה 0:2/ספורט1
שחקן נבחרת אוקראינה אולכסנדר זינצ'נקו חוגג עם חבריו. רויטרס
האוקראינים השיגו את המקום השני במחזור הנעילה של הקמפיין. זינצ'נקו חוגג עם חבריו/רויטרס

ויילס - בלגיה 1:1

הוולשים כבר הבטיחו את מקומם בפלייאוף בזכות ראשות הבית בליגת האומות בשנה שעברה, והצליחה בזכות התיקו למנוע מצ'כיה את המקום השני, ובכך שמרה על סיכוי לארח בפלייאוף. הבלגים עלו ליתרון בדקה ה-12 לאחר בעיטה חדה ומדויקת של קווין דה בראונה שחדרה פנימה. 20 דקות לאחר מכן השיגה המארחת את שער השוויון כשההגנה הבלגית חלמה וראתה את קיפר מור משתלט בתוך הרחבה על כדור שקיבל מדניאל ג'יימס ומשווה עבור ויילס. התוצאה נשמרה עד הסיום, ורצף הניצחונות של בלגיה במוקדמות נעצר על חמישה.

דקה 12: גול! בלגיה עולה ל-0:1. בעיטה של אקסל ויטסל נהדפה מההגנה היישר לרגליו של דה בראונה, שמקצה הרחבה בעט כדור חד שנחת בין שיפולי הרשת.

דקה 32: גול! ויילס משווה ל-1:1. דניאל ג'יימס הקפיץ כדור לתוך הרחבה לאחר עבודה יפה באגף שמאל, ההגנה פספסה וקיפר מור כבש מתוך הרחבה את שער השוויון.

שחקן נבחרת ויילס קיפר מור. רויטרס
מחק שער יתרון של דה בראונה. קיפר מור/רויטרס

צ'כיה - אסטוניה 0:2

כמו ויילס, גם צ'כיה הגיעה למחזור האחרון רגועה יחסית אחרי שהבטיחה מקום בפלייאוף דרך ליגת האומות, אך לאור הנקודה שהצליחו לחלץ הבריטים ממוליכת הבית הם יעלו מהמקום השלישי וייאלצו לעשות זאת דרך משחקי חוץ. הפעם זה לא היה מוחץ כמו במשחק שנערך בטאלין, אז הביסו הצ'כים 2:6 את הבלטים. בדקה ה-59 יקוב בראבץ גלגל מקרוב את הראשון של המארחת, כאשר בדקה ה-85 רומן סיקורה חתם את תוצאת המשחק.

דקה 59: גול! צ'כיה עולה ל-0:1. כדור נייח התגלגל בסופו של דבר ליקוב בראבץ, שגלגל מקרוב את הראשון של המארחת.

דקה 85: גול! צ'כיה עולה ל-0:2. רומן סיקורה הכפיל עבור המארחת.

שחקן נבחרת הולנד סטיבן ברחוויין. Soccrates Images, GettyImages
סידר להולנד ניצחון ועלייה בסטייל מהמקום הראשון. ברחוויין/GettyImages, Soccrates Images

הולנד - נורבגיה 0:2

לאחר התיקו הדרמטי מול מונטנגרו האוראנג' הגיעו די לחוצים למשחק הבית הערב מול הסקנדינבים. המארחת הייתה זקוקה לנקודה בלבד, ובכל זאת הפעילה לחץ כדי להשיג ניצחון ולהימנע מסנסציה. לאחר 84 דקות לא טובות, מצא ארנאוט דנג'ומה ברחבה את סטיבן ברחוויין שכבש את הראשון של הכתומים. חלוץ טוטנהאם הוסיף בישול לממפיס דפאי בתוספת הזמן והולנד מנצחת וחוזרת למונדיאל לאחר היעדרות מהטורניר הקודם שנערך ברוסיה. הסקנדינבים? הם מסיימים במקום השלישי ומודחים לאור ניצחונה של טורקיה במונטנגרו.

דקה 26: דנג'ומה קיבל כדור ברחבה ובעט כדור חד מצד שמאל שפספס במעט את המסגרת.

דקה 40: כדור שנהדף מהגנת האורחת נבעט מהאוויר על ידי ממפיס אך השוער נילאנד קלט.

דקה 84: גול! הולנד עולה ל-0:1. ארנאוט דנג'ומה מצא ברחבה את סטיבן ברחוויין שהעלה את האוראנג' ליתרון והדרך למקום הראשון ולמונדיאל בקטאר נראית בטוחה.

דקה 90+2: גול! הולנד עולה ל-0:2. ברחוויין קיבל כדור ועמד לבדו מול השוער, ובמקום לבעוט מסר לממפיס שגלגל מול רשת חשופה את השני של המארחת.

שחקן נבחרת מונטנגרו פאטוס בצ'יראי חוגג עם חבריו. רויטרס
כבש מוקדם לזכות מונטנגרו. פאטוס בצ'יראי חוגג עם חבריו/רויטרס

מונטנגרו - טורקיה 2:1

הנבחרת של שטפן קונץ הצליחה לשמור על המקום השני, אך בדקה הרביעית זה היה נראה מפחיד מבחינת הטורקים. אקס ליגת העל פאטוס בצ'יראי קיבל כדור נהדר מסטפן סאביץ' לאחר איבוד כדור של האורחת בחצי המגרש שלה וכבש לזכות המקומיים. בדקה ה-22 קרם אקטורקוילו כבש מקרוב את שער השוויון של טורקיה והרגיע אותה מעט. בדקה ה-60 האורחת השלימה מהפך בזכות בעיטה של אורקון קוקצ'ו מחוץ לרחבה, שפגעה בשחקן הגנה וחדר פנימה.

דקה 4: גול! מונטנגרו עולה ל-0:1. איבוד כדור של האורחת בחלק המגרש שלה הסתיים במסירה של סטפן סאביץ' לפאטוס בצ'יראי, ואקס נתניה ובני יהודה העלה את המארחת ליתרון.

דקה 22: גול! טורקיה מקווה ל-1:1. עבדולקאדיר אומור מצא בצורה נהדרת ברחבה את קרם אקטורקוילו שהשווה עבור האורחת.

דקה 60: גול! טורקיה עולה ל-1:2. אורקון קוקצ'ו בעט כדור מחוץ לרחבה, ובסיוע אחד משחקני ההגנה הכדור טס לעבר הקורה ופנימה.

גיברלטר - לטביה 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully