וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת ישראל חוששים מירידת מתח: "חשוב לסיים בטעם טוב"

15.11.2021 / 14:30

בנבחרת מבינים כי המשחק מול איי פארו הוא הזדמנות לתקן את הרושם שנותר מאוסטריה, אך מקווים שמצב הרוח בעקבות ההפסד והיעדרות שני הכוכבים לא תגרום לביזיון. אביב אברהם בתמונת ההרכב

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אביעד בללי

נבחרת ישראל תסיים הערב (שני, 21:45) את קמפיין מוקדמות המונדיאל כשתארח את איי פארו באצטדיון נתניה. כידוע, הנבחרת איבדה כל סיכוי להעפיל והמטרה היחידה היא לסיים במקום השלישי, כאשר גם במקרה של ניצחון הערב הדברים יהיו תלויים ביחס השערים ובתוצאה שתשיג אוסטריה נגד מולדובה.

המשחק הערב צפוי להיות האחרון של המאמן וילי רוטנשטיינר, שככל הנראה ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, לא אמור להמשיך לקדנציה נוספת. בהתאחדות התאכזבו מאוד מהופעת הנבחרת במשחק החוץ נגד אוסטריה ביום שישי האחרון, גם מתצוגת הנפל במחצית השנייה ובנוסף לכך מכמות הספיגות (19) הבלתי הגיונית שנרשמה עד כה בקמפיין הזה.

ערן זהבי באימון נבחרת ישראל באוסטריה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
היעדרותו תביא לירידת מתח? ערן זהבי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

בסביבת הנבחרת היו ביומיים האחרונים לא מעט אנשים שחששו מירידת מתח בקרב השחקנים. גם לאור אובדן הסיכוי להעפיל לפלייאוף, גם בשל מצב הרוח הירוד לאחר ההפסד לאוסטריה וכן בעקבות היעדרותם של שני שחקני מפתח כמו ערן זהבי וביברס נאתכו. כל אלה יחד הביאו ללא מעט חששות שישראל לא תנצח את המשחק הערב ושהקמפיין יסתיים בסוג של ביזיון. עם זאת, היו גם קולות שדיברו על כך שזו הזדמנות לתקן את הרושם הרע מהמשחק באוסטריה, כך שהתחושות בנבחרת מעורבות.

"חשוב לסיים את הקמפיין הזה בטעם טוב", אמר גורם בנבחרת לקראת המשחק הערב. "נכון שלא הצלחנו להעפיל למונדיאל, אבל אנחנו רוצים לסיים במקום השלישי מעל אוסטריה וכרגע זה בידיים שלנו. עשינו כמה משחקים טובים במהלך הקמפיין ונרצה לסיים אותו בצורה משכנעת, בטח מול הקהל שיגיע הערב לאצטדיון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבי הקבוצות

באשר להרכב, מסתמן כי דולב חזיזה יקבל בסופו של דבר את המקום שהתפנה בשל פציעתו של נאתכו, כשגם אביב אברהם נמצא בתמונת ה-11 ועשוי לערוך הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully