וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משפיע על המשחק": אבדיה מרוויח מהליווי הצמוד של ותיקי וושינגטון

השחקנים המנוסים בחדר ההלבשה לקחו עליו חסות, ומאז אבדיה מציג יכולת וביטחון משופרים. קוזמה מתרשם: "הוא שומר טוב, ריבאונדר אנדרייטד, עושה עבודה מצוינת". כתבי הוויזארדס מסבירים אחרי שעמד בעוד אתגר הגנתי: זה סימן להתפתחות ולאמון שיש לקבוצה בו

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

גם אם הסטטיסטיקה היבשה של דני אבדיה לא ממחישה זאת, בארצות הברית בטוחים: ההתקדמות שהוא עושה העונה מרשימה. הישראלי בן ה-20 אמנם איבד העונה את מקומו בחמישייה ואמנם התפוקה ההתקפית שלו מוגבלת, אבל יש לו תרומה אמיתית למהפך של הוויזארדס, שהפכו לקבוצה מנצחת.

הלילה (בין שבת לראשון) הוא קלע 8 נקודות (3 מ-4 מהשדה כולל 2 מ-3 מהשלוש) והוסיף 6 ריבאונדים, אסיסט, חסימה וחטיפה ב-18 דקות, וסייע לוויזארדס לנצח 92:104 את אורלנדו ולשמור על מקומם בפסגת המזרח. אבדיה זוכה ליותר ויותר קרדיט מהמאמן ווס אנסלד ג'וניור, שהופך אותו לחלק בלתי נפרד מחמישיית המחליפים היעילה של הוויזארדס, ומרבה לחלק לו משימות הגנתיות מיוחדות.

בשבוע שעבר הוא קיבל את האתגר לשמור על יאניס אנטטוקומפו ועמד בו בכבוד, והפעם הוא הוצמד לטרנס רוס, המוציא לפועל העיקרי של המג'יק מהספסל. זה היה מאמץ קבוצתי, אבל בסופו של דבר רוס סיים משחק פושר עם 7 נקודות בלבד, כולל 3 מ-9 מהשדה ו-1 מ-5 מהשלוש.

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, ספנסר דינווידי, מונטרז הארל. Michael Reaves, GettyImages
במגמת עלייה. אבדיה עם דינווידי והארל/GettyImages, Michael Reaves

אנסלד ג'וניור סיפר בסיום שאחד הדברים שעוזרים לביטחון של אבדיה, זו העובדה שהשחקנים הוותיקים בקבוצה מרבים לייעץ לו ולחלק לו טיפים. "יש לנו כמה שחקנים מנוסים שמנהיגים את הקבוצה וזה טוב. אמרתי לדני למצוא אחד מהם שיהיה צמוד אליו. הוותיקים ייתנו לו טיפים ויעזרו לו לבנות את הביטחון שלו. אני חושב שראו את זה במשחק שלו היום, באיך שהוא הגיב. זה מצוין".

גם קייל קוזמה נתן ציון לשבח לאבדיה בסיום. "הוא משפיע על המשחק כל כך בגיל צעיר", אמר. "אני מנסה לומר לו מהניסיון שלי רק להמשיך ככה, לעבוד על הדברים הקטנים. בליגה הזו ההזדמנות תגיע, אתה רק לא יודע מתי. זה מה שהוא עושה עכשיו. הוא שומר, אנדרייטד בריבאונד, עושה עבודה מצוינת לשחק בצורה הנכונה ויוצר לאחרים. כשהוא מריץ מתפרצת הוא מוסר את המסירה הנכונה קדימה. בסך הכל הוא עושה עבודה טובה העונה".

עוד בוואלה!

ניצחון רביעי ברציפות לוושינגטון, 8 נקודות ו-6 ריבאונדים לאבדיה

לכתבה המלאה

הארל מדריך את אבדיה

אבדיה שוב בלט בהגנה: "תתחילו להתרגל"

גם כתבי וושינגטון מבינים שאבדיה צועד בכיוון הנכון. כתב NBC צ'ייס יוז כתב בסיום ש"המשחק הזה היה סימן טוב להתפתחות של אבדיה. המספרים שלו אמנם לא יוצאי דופן, אבל הוא עשה הרבה ב-18 דקות, וסיים עם מדד הפלוס/מינוס הטוב בקבוצה. הוא רק בן 20, ולא קל לשחקנים בגיל כזה לפרוח או להיות יעילים כשנותנים להם תפקיד מוגבל מהספסל".

כתב "האתלטיק" ג'וש רובינס ציין את המאמץ ההגנתי של אבדיה. "דני קיבל משימה הגנתית קשה - לשמור על טרנס רוס. זו עוד הוכחה לאמונה שיש לוויזארדס בהגנה שלו", הסביר. "בפרק זמן קצר, דני נדרש לשמור על שני שחקנים שונים בתכלית כמו טרנס רוס ויאניס אנטטוקומפו. הוא אמנם לא היה היחיד ששמר על יאניס, אבל הופקד עליו ברגעים חשובים במשחק מול מילווקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully