וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון רביעי ברציפות לוושינגטון, 8 נקודות ו-6 ריבאונדים לאבדיה

פתיחת העונה המרשימה נמשכת: הוויזארדס גברו 92:104 על אורלנדו בחוץ ללא בראדלי ביל ונשארו במקום הראשון במזרח, אחרי משחק חד צדדי. אבדיה הציג יכולת טובה ב-18 דקות מהספסל, שוב קיבל משימה הגנתית מיוחדת וסיים עם מדד הפלוס/מינוס הטוב במגרש

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

וושינגטון מוכיחה משחק אחר משחק שהיא ראויה למקום בצמרת המזרח. הוויזארדס רשמו הלילה (בין שבת לראשון) ניצחון רביעי ברציפות, 92:104 על אורלנדו בחוץ, ועלו למאזן של תשעה ניצחונות ושלושה הפסדים שמשאיר אותם במקום הראשון בקונפרנס, עם יתרון של חצי משחק על ברוקלין שאורבת מאחור.

גם ללא בראדלי ביל שנעדר מהמשחק בעקבות מות סבתו ובלי דאוויס ברטאנס הפצוע, הוויזארדס לא התקשו במיוחד מול אחת הקבוצות החלשות ב-NBA, והמשיכו לעשות את מה שהם עושים הכי טוב העונה - כשהורידו את היריבה מתחת ל-100 נקודות בפעם החמישית העונה (נתון זהה לזה שהשיגו לכל אורך העונה שעברה).

דני אבדיה שוב היה חלק בלתי נפרד מהניצחון, והפעם גם הציג משחק התקפי יעיל. הוא קיבל 18 דקות מהספסל וסיים עם 8 נקודות (3 מ-4 מהשדה כולל 2 מ-3 מהשלוש), 6 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה, חסימה ואיבוד, כשהוא שוב עוזר לוויזארדס להביא מפנה בצד ההגנתי, והפעם גם מסיים עם מדד פלוס/מינוס הטוב בקבוצה עם 22+.

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, ספנסר דינווידי, מונטרז הארל. Michael Reaves, GettyImages
הרצף כבר לא נראה מקרי. אבדיה עם דינווידי והארל/GettyImages, Michael Reaves
קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
עוד דאבל-דאבל. קייל קוזמה/רויטרס

הוויזארדס פתחו את המשחק בצורה מעט מגומגמת, אבל בפיגור 15:12 ברבע הראשון ווס אנסלד ג'וניור לקח פסק זמן, ממנו חזר עם אבדיה, מונטרז הארל וראול נטו מהספסל, במהלך שהביא את השינוי. השלושה הללו הנהיגו ריצת 0:20, היתרון גדל לדו ספרתי לקראת הירידה למחצית, ומול קבוצה צעירה עם סף שבירה נמוך כמו המג'יק, זה הספיק כדי לשמור עליו עד לסיום, כשגם רבע רביעי חלש (22:33 לאורלנדו) לא באמת מאיים על הניצחון של האורחת.

אבדיה, שהוצמד בהגנה לטרנס רוס, שחקן ההתקפה היעיל ביותר של המג'יק, הציג כאמור גם הגנה טובה ולשם שינוי הראה גם ביטחון בצד ההתקפי, כשהוא צולף שתי שלשות (הכי הרבה במשחק יחיד העונה) ומוסיף עוד קליעה יפה מחצי מרחק.

ספנסר דינווידי היה הקלע הבולט בשורות וושינגטון עם 23 נקודות לצד 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, קייל קוזמה רשם עוד דאבל-דאבל עם 17, 10 ריבאונדים וגם שתי חסימות, ומונטרז הארל המשיך לספק את הסחורה מהספסל עם 20 נקודות, 6 ריבאונדים ושיא קריירה של 7 אסיסטים. מנגד, קול אנתוני הוביל את המג'יק עם 22 נקודות ו-8 אסיסטים, וונדל קרטר ג'וניור תרם 17 ולמו במבה היו 14, 17 ריבאונדים ו-3 חסימות.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. מתוך האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
הפעם היה יעיל גם בהתקפה. אבדיה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס
מאמן וושינגטון וויזארדס ווס אנסלד ג'וניור. Michael Reaves, GettyImages
משחק חמישי מתחילת העונה עם פחות מ-100 נקודות של היריבה. ווס אנסלד ג'וניור/GettyImages, Michael Reaves

המטרה הבאה של הוויזארדס: להמשיך במומנטום ולנצח גם את ניו אורלינס בלילה שבין שני לשלישי, במשחק שאם יסמנו עליו וי, יחגגו את פתיחת העונה הטובה ביותר של הפרנצ'ייז מאז עונת 1974/75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully