וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסק ביש: ההופעה המביכה חיסלה את סיכויי רוטנשטיינר להמשיך בנבחרת

13.11.2021 / 10:00

כל קונספציית וילי רוטנשטיינר קרסה ברגע האמת ולא תותיר ברירה להתאחדות לכדורגל אלא לחפש מאמן חדש לנבחרת אחרי העידן האוסטרי. אפילו שני חייליו הנאמנים ביותר של המאמן נאלצו לעזוב את כר הדשא מוקדם בצורה סימבולית

תקציר: אוסטריה - ישראל 2.4/ספורט1

ההופעה המביכה של נבחרת ישראל אמש (שישי) בקלגנפורט מול אוסטריה שהסתיימה בהפסד 4:2, סתמה את הגולל על סיכוייו של וילי רוטנשטיינר להמשיך כמאמן נבחרת ישראל לקמפיין נוסף. גם כך האפשרות שההתאחדות לכדורגל תאריך למאמן הלאומי את ההסכם לא הייתה גבוהה, אבל יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון ששומר את הקלפים שלו צמוד לחזה כבר זמן ממושך, קיווה לראות סיום אחר של הקמפיין עם 6 נקודות מתוך 6 אפשריות מול אוסטריה ואיי פארו או לפחות 4 נקודות מתוכן תיקו באוסטריה שהיה מבטא הוכחה לקפיצת מדרגה כלשהי שביצענו. איש בהתאחדות לכדורגל לא שיער שברגע האמת הנבחרת תיראה כל כך גרוע במשחק שהיה עבורה מאוד חשוב. זה לא העניין של המיקום חשוב ככל שיהיה. לישראל יש עדיין סיכוי לסיים שלישית לפני אוסטריה אם תדע לנצח בצורה משכנעת את איי פארו ביום שני. השבר הגדול אחרי אמש הוא בקריסת כל הקונספציה עליה נשען וילי רוטנשטיינר בחודשים האחרונים.

לדידו של האוסטרי, הנבחרת התקדמה מאוד מאז שהוא הצטרף כמנהל מקצועי להתאחדות לכדורגל ובמיוחד מאז שהוא החליף את אנדי הרצוג. זה היה הטיקט המרכזי עליו נשען האוסטרי ובנקודה הכי חשובה עבורו, הנבחרת שלו הציגה את אחד ממשחקיה הגרועים ביותר מאז שחזרנו לשחק באירופה. אלמלא יכולת מצויינת של אופיר מרציאנו זה היה נגמר הרבה יותר גרוע מבחינת התוצאה ושחקנים בנבחרת הסכימו שתוצאה של 2:7, למשל, הייתה הרבה יותר ריאלית למה שהיה על כר הדשא.

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. ברני ארדוב
משחק מפוחד וסתמי. רוטנשטיינר/ברני ארדוב

זה היה משחק מפוחד וסתמי שהמחיש את כל החוליים של הכדורגל הישראלי והנבחרת. המאמן נגע בכל הימים שלפני המשחק בשלל הטעויות שהנבחרת ביצעה כמעט בכל אחד מ-15 השערים שהיא ספגה ואז הגיעו השחקנים למשחק וטעו כמעט בכל מהלך הגנתי בדרך לספיגה של עוד ארבעה שערים ובסך הכל 19 שערי חובה בתשעה משחקים. מהמגנים אלי דסה וסאן מנחם לא קיבלה הנבחרת פעולה אחת התקפית שהיתה ראויה, שלא לדבר על מנור סולומון, שאמור להיות האיש שיסדר מצבים לחלוצים, ופעם אחר פעם הוא נראה חסר אונים מול הפיזיות האוסטרית שהיא כשלעצמה די ממוצעת ברמה האירופית.

שחקן נבחרת אוסטריה מרטין הינטרגר מול שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. רויטרס
לא היה שם בשבילו. זהבי/רויטרס

באופן סימבולי שני החיילים הכי נאמנים של רוטנשטיינר, ערן זהבי וביברס נאתכו, יצאו מהמגרש ולא יכלו להיות שם בשבילו. לחילוף של נאתכו במחצית השנייה אנחנו רגילים, אבל לראות אותו יוצא כבר אחרי כמה דקות במחצית הראשונה, זה היה מטאפורי ממש. הקפטן של הנבחרת, האיש שזכה להמון קרדיט מהאוסטרי נאלץ לעזוב בגלל עניין רפואי. וזהבי? מתי ראיתם אותו מפסיד דקת משחק? בעבר סיפר שהוא מבקש מהמאמן לא להוציא אותו גם אחרי שלושער אישי ואמש ברגע הכי חשוב של האוסטרי, זהבי, שחטף זעזוע משמעותי לברך במחצית הראשונה, לא יכול היה להיות על הדשא עד הסוף ונאלץ להתחלף.

השחקנים של רוטנשטיינר באמת אוהבים אותו ומשחקים בשבילו, אבל אם זה כל מה שהם הצליחו להוציא מעצמם כדי שלמאמן שלהם יהיה סיכוי להמשיך, אז הבעיות של הכדורגל הישראלי והכדורגלן הישראלי הן הרבה יותר עמוקות. שעון החול לסיום דרכו של המאמן הבא שיבוא אחרי רוטנשטיינר כבר החל לפעול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully