וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האישור מצ'אבי: דני אלבס חתם בברצלונה, "ישחק כמעט בחינם"

המגן בן ה-38 חוזר לקדנציה שנייה בקאמפ נואו, והסכים למשכורת נמוכה בתקווה לקבל זימון ברזיל בקטאר 2022. אגוארו שוקל פרישה?

חגיגת שערים: כל הגולים ממשחקי מוקדמות המונדיאל מיום חמישי, 11 בנובמבר/ספורט1

ההחתמה הראשונה של צ'אבי: דני אלבס חזר הערב (שישי) רשמית לברצלונה, אחרי שחתם על חוזה עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. אלבס, שהיה חלק מברצלונה הגדולה וחלק חדר הלבשה עם צ'אבי, הציע את עצמו לקבוצה ואחרי לבטים רבים, המאמן הטרי נתן אור ירוק למהלך. יחד עם זאת, הברזילאי בן ה-38 יוכל לשחק שוב בליגה הספרדית רק החל מינואר, בשל חוקי הרישום של הליגה.

אלבס שיחק בקבוצה בשנים 2008-2016 ולאחר מכן עבר בין יובנטוס, פריז סן ז'רמן וסאו פאולו. הוא אמור לחזור בינואר ולהצטרף לבארסה ללא תמורה כמובן. ב"אס" טענו היום ש"הוא ישחק כמעט בחינם" ונראה שהוא ירוויח שכר סמלי בלבד. לפי התקשורת הספרדית, אלבס הסכים לכך בעיקר כדי שיקבל את הבמה בברצלונה ויוכל לקבל זימון מחודש לנבחרת ברזיל לקראת המונדיאל בקטאר ב-2022.

ברצלונה מודיעה על חזרתו של דני אלבס. מתוך הטוויטר של ברצלונה, אתר רשמי
קאמבק בגיל 38. דני אלבס/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ברצלונה

ברצלונה קיבלה מכה קשה אחרי שהתבשרה שקון אגוארו סובל מבעיות בליבו והודיעה שהוא ייעדר מספר חודשים מהמגרשים. אלא שכעת נראה שייתכן שהחלוץ הארגנטינאי האגדי בן ה-33 ייאלץ אפילו לפרוש מכדורגל. בתקשורת הקטלאנית טוענים שבדיקות נוספות שערך אגוארו בליבו יצאו לא טובות וההמלצה הרפואית כרגע היא שהוא לא ימשיך בפעילות מקצועית משום שהוא סובל מהפרעות בקצב הלב.

כזכור, אגוארו הוחלף בדקה ה-42 במשחק הביתי של ברצלונה נגד אלאבס בחודש שעבר בגלל קשיי נשימה. אגוארו נלקח לבדיקות רפואיות ונמצא שהדופק שלו גבוה בהרבה מהמקובל. ההודע של ברצלונה הייתה שהוא ייעדר שלושה חודשים, אך כעת כאמור לא בטוח בכלל שהוא יחזור לשחק. אלא שזמן קצר לאחר השמועות הללו, אגוארו צייץ לעוקביו וטען שהוא עדיין מקווה לחזור בעוד 3 חודשים, בהתאם כמובן להמלצות הרופאים.

אגוארו, 33, עשה את הפריצה שלו באירופה במדי אתלטיקו מדריד אבל הפך לאגדה של ממש במנצ'סטר סיטי, במדיה הוא כבש לא פחות מ-184 שערים (הכי הרבה של שחקן בפרמיירליג עבור אותו מועדון). הוא זכה עם סיטי בחמש אליפויות, כולל שער הניצחון הבלתי נשכח נגד ק.פ.ר באליפות האחרונה.

עוד בוואלה!

בעקבות פיטורי קומאן: "ברצלונה לא תוכל להביא מחליף לאגוארו"

לכתבה המלאה
סרחיו אגוארו שחקן ברצלונה. רויטרס
ייאלץ לפרוש? אגוארו/רויטרס

אגוארו מרגיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully