וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פיטורי קומאן: "ברצלונה לא תוכל להביא מחליף לאגוארו"

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 8:44

בקטלוניה טוענים שהכסף שהיה אמור לשמש כדי להחתים 9 חדש, יילך לפיצויים למאמן (20 מיליון יורו). וגם: מדוע מסי פגוע מפיקה?

אם מישהו חיפש שביב של אופטימיות בעונת הבלהות הזו של ברצלונה, הוא לבטח תלה תקוות בקון אגוארו. החלוץ שהגיע מסיטי בקיץ וסוף סוף החלים מהפציעה, כבש שער בכורה בהפסד בקלאסיקו ופתח במשחק שלאחר מכן. אלא שדווקא כשהיה נדמה שהוא חוזר לעניינים ומשלים טריו בהתקפה לצד ממפיס ופאטי, התגלה מום בליבו של אגוארו שייעדר 3 חודשים לפחות ובסבירות גבוהה לא יחזור לשחק יותר העונה.

ב"ספורט" מדווחים שברצלונה הקצתה בסביבות 20 מיליון יורו כדי להחתים חלוץ בינואר, אלא שהפיטורים של קומאן טרפו את הקלפים וכעת הכסף הזה יילך לפיצויים עבור התרת חוזהו של ההולנדי וגם לחוזה של המאמן החדש, כנראה צ'אבי. המצב הפיננסי העדין של המועדון גורם לכך שלא בטוח שהקבוצה תצליח להתחזק במספר 9 בינואר וזו בעיה קשה עבור המועדון שעדיין מלקק את הפצעים מעזיבתו של לואיס סוארס, וזה עוד לפני שהזכרנו את השם ליאו מסי.

סרחיו אגוארו שחקן ברצלונה. רויטרס
ברצלונה תצטרך להסתדר בלעדיו. אגוארו/רויטרס

ההשלכות על כך מבחינת ברצלונה עלולות להיות הרסניות, לא פחות. כזכור, מרטין ברייתוויט פצוע וגם לוק דה יונג בדרך החוצה יחד עם רונאלד קומאן. דמבלה חזר אומנם לסגל, אבל ייקח זמן עד שיחזור לעניינים וזה מותיר את בארסה עם ממפיס ופאטי בלבד בחלק הקדמי, כאשר גם האחרון פצוע ולא צפוי לפתוח הערב במשחק הקריטי מול דינמו קייב.

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ג'רארד פיקה. רויטרס
"מסי פגוע מפיקה"/רויטרס

אפרופו מסי, לואיס מסקארו, העיתונאי שריאיין את הארגנטינאי ל"ספורט" מדווח שהכוכב פגוע מהאופן שבו הוא נאלץ לעזוב את המועדון שבו הוא גדל. הוא פגוע מלאפורטה, שטען באחד הריאיונות שלו שהוא ציפה שאולי מסי יסכים לשחק בחינם כדי שהשארתו תתאפשר על רקע המצב הכלכלי הרעוע של המועדון. מסי טוען שאף אחד לא ביקש ממנו לשחק בחינם, בטח שלא לאפורטה.

מסי, כך על פי הדיווח, פגוע מאוד גם מג'רארד פיקה, השחקן שעבר איתו כברת דרך ארוכה והיה שותף לרגעים הגדולים בקריירה שלו. מסקארו טוען שפיקה אמר ללאפורטה ש"שום דבר לא יקרה, אם מסי יעזוב". הוא טוען שמסי גם לא הזכיר את פיקה כאחד השחקנים שליאו עדיין בקשר איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully