וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר נכנס בשופט וניצל מהרחקה, אבל ברזיל "רוקדת למונדיאל"

עודכן לאחרונה: 12.11.2021 / 10:16

הכוכב הגדול שוב בלט והיה מעורב בתקרית שנויה במחלוקת, אבל ברזיל מעודדת מהבטחת המקום בקטאר בשלב כל כך מוקדם. עכשיו הסלסאו מחכים לנקמה בארגנטינה

תקציר: ברזיל - קולומביה 0:1/ספורט1

אחרי שהפכה לנבחרת הראשונה מדרום אמריקה שהבטיחה את מקומה במונדיאל בקטאר, ברזיל יודעת שהיא תגיע לטורניר עם הרבה ציפיות. נותרו לה עוד שישה משחקים במוקדמות, אבל בברזיל מבטיחים שאין בכוונתם להוריד את הרגל מהדוושה, ושעליהם להמשיך באותה גישה עד למונדיאל. הלילה (שישי) ברזיל גברה 0:1 על קולומביה, ושמרה על המאזן הנקי מהפסדים במוקדמות (11 ניצחונות, תיקו אחד), כשבעשרת המשחקים האחרונים הסלסאו גם לא סופגים.

שוער הנבחרת אליסון (ליברפול), שרשם הופעה 50, אמר: "זה מאוד משמח, המטרה הראשונה שלנו הייתה להעפיל לטורניר, עשינו את זה מוקדם מהצפוי ועבורי זה היה ערב מרגש כפליים, בגלל ההופעה ה-50 שלי. אבל זה לא ישנה כלום מבחינתנו, כי נגיע לכל משחק בגישה דומה, זאת הרוח של הגביע העולמי".

עם זאת, אליסון יודע ש"כמה שאתה מעפיל מוקדם יותר זה טוב יותר, זה מאפשר למאמן להכין אותך טוב יותר, לתת לכולם הזדמנויות. אבל לא נשנה את מה שאנחנו עושים. תמיד המשחק הכי חשוב הוא המשחק הבא".

ואכן, המשחק הבא יהיה נגד ארגנטינה, בקלאסיקו הדרום אמריקאי, שמגיע אחרי שארגנטינה ניצחה את ברזיל בגמר הקופה אמריקה ואחרי הפארסה במפגש הוקדם בין הנבחרות שבוטל. "משחק מול ארגנטינה זה תמיד חשוב ומיוחד", אומר אליסון, "וזה נכון, הם זכו בקופה, אבל אני חושב שלנו הגיע. אבל ככה זה, יש רק מנצח אחד, וזו ההזדמנות שלנו להראות מה אנחנו מסוגלים". ברזיל תגיע למשחק בלי הקפטן קאסמירו, שייעדר בגלל צהובים.

עוד בוואלה!

ברזיל הבטיחה רשמית מקום במונדיאל, צ'ילה חזרה לחיים

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ברזיל ניימאר נוזף בשופט. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
תגובה אלימה, יצא בזול. ניימאר/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

מי שכן יגיע למשחק יהיה ניימאר, שהלילה בישל לפאקטה את שער הניצחון, והכוכב של פ.ס.ז' ממשיך את טורניר המוקדמות האדיר שלו, כשבמאזנו שבעה שערים ושבעה בישולים ב-12 משחקים. עם זאת, ניימאר שוב היה מעורב בתקרית במהלך המשחק, כאשר נתקל בשופט רוברטו טובאר. ניימאר היה מתוסכל מהמשחק הפיזי של קולומביה, במשחק שבו נשרקו 44 עבירות ונשלפו שבעה כרטיסים צהובים. ניימאר לא רק שגער בשופט, אלא ניגש אליו בצורה מאיימת ואף נתקל בו - דבר שלא זכה לתגובה מצד השופט. ברשתות החברתיות, כצפוי, ביקרו את ניימאר. "איך הוא לא הורחק על זה?", תהו רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully