וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל הבטיחה רשמית מקום במונדיאל, צ'ילה חזרה לחיים

מוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה: הסלסאו קבעו שני שיאי יבשת אחרי ניצחון 0:1 על קולומביה, צ'ילה המתאוששת גברה 0:1 על פרגוואי ורשמה ניצחון שלישי רצוף. צפו בתקצירים

תקציר: ברזיל - קולומביה 0:1/ספורט1

ברזיל הפכה הבוקר (שישי) לנבחרת הראשונה מדרום אמריקה שמבטיחה את העפלתה למונדיאל בקטאר בשנה הבאה, אחקי שגברה בסאו פאולו 0:1 על קולומביה במסגרת המחזור ה-13 במוקדמות המונדיאל. צ'ילה המשיכה במומנטום כשגברה 0:1 על פרגוואי, ועלתה למקום הרביעי בבית. אקוודור לא מעדה וגברה 0:1 על נועלת הטבלה ונצואלה. ונותרה במקום השלישי. פרו שמרה על סיכוי להעפיל, אחרי שהביסה 0:3 את בוליביה. כזכור, ארבע הראשונות בבית מעפילות אוטומטית לקטאר, ואילו החמישית תשחק בפלייאוף הבינלאומי. הלילה אורוגוואי תארח את ארגנטינה לקרב חשוב.

ניימאר חוגג העפלה של נבחרת ברזיל למונדיאל בקטאר. רויטרס
שוב תגיע לטורנירי עם תקוות גדולות. ברזיל/רויטרס

ברזיל - קולומביה 0:1

ברזיל הפכה לראשונה מהיבשת שמבטיחה מקום במונדיאל, כשהיא בפסגת הבית עם 34 נקודות מתוך 36 אפשריות (11 ניצחונות ותיקו), רחוקה 9 נקודות מהשנייה ארגנטינה ו-18 נקודות מהמקום החמישי.

במחצית הראשונה האורחים מקולומביה היו עדיפים והגיעו להזדמנויות הטובות יותר, אבל במחצית השנייה הברזילאים השתלטו על המשחק, עד הגול המכריע של לוקאס פאקטה בדקה ה-72, אחרי מסירה קטנה מניימאר, ובעיטה שאוספינה יכול היה לעצור, אבל נכנע לה. בסופו של דבר המארחת ניצחה במשחק על המגרש הרטוב, שבו נשרקו 44 עבירות והוצאו 7 כרטיסים צהובים.

זה היה ניצחון 11 ברציפות של ברזיל במוקדמות - שיא דרום אמריקאי. זה גם היה המשחק העשירי ברציפות שבו ברזיל לא סופגת - שיא דרום אמריקאי נוסף. "אנחנו מוכנים", אמר מרקיניוס בסיום, "אבל אנחנו חייבים להמשיך לעבוד. נותרו עוד משחקים, ונשחק הבם במלוא המחויבות הרגילה שלנו. אין הרבה זמן לחשוב, הגביע העולם קרוב מאוד, ואנחנו רוצים להמשיך להשתפר כדי להגיע במצב הכי טוב שאפשר".

קולומביה, שהגיעה למשחק בברזיל אחרי שלוש תוצאות תיקו מאופסות, תיאבק על המקום הרביעי בבית.

עוד בוואלה!

גם אקס פריז סן ז'רמן מבקר את מסי: "הוא היה חייב לסרב לנבחרת"

לכתבה המלאה
ניימאר חוגג ניצחון של נבחרת ברזיל. Alexandre Schneider, GettyImages
עוד בישול, ניימאר/GettyImages, Alexandre Schneider
לוקאס פאקטה חוגג שער לזכות נבחרת ברזיל. רויטרס
שיפור במחצית השנייה. פאקטה/רויטרס

פרגוואי - צ'ילה 1:0

המהפך של צ'ילה נמשך. אחרי שניצחה רק משחק אחד בעשרת משחקיה הראשונים במוקדמות, צ'ילה רשמה הבוקר ניצחון שלישי ברציפות, שהעלה אותה למקום הרביעי בבית עם 16 נקודות, בדיוק כמו לקולומביה ואורוגוואי (לפני שהיא פוגשת את ארגנטינה הלילה). שער עצמי (56) של השוער אנתוני סילבה (אחרי שהדף לשערו הוא כדור קרן של אלכסיס סאנצ'ס) העניק למאמן פרגוואי החדש גיז'רמו בארוס שלוטו הפסד במשחק הבכורה שלו. עבור פרגוואי זה הפסד שני לצ'ילה תוך חודש, מה שמרחיק אותה מאוד מהטורניר.

צפו בניצחון החשוב של צ'ילה

תקציר: פראגוואי - צ'ילה 1:0/ספורט1
שחקני אקוודור חוגגים עם פיירו הינקאפייה. Pool, GettyImages
אקוודור ניצחה גם את ונצואלה. הינקפייה חוגג עם חבריו/GettyImages, Pool

תקציר הניצחון של פרו על בוליביה

תקציר: פרו - בוליביה 0:3/ספורט1

אקוודור - ונצואלה 0:1

המארחת שהתקשתה במשחק החוץ מול נועלת הבית והפסידה לה במפתיע, לא ליקקה דבש גם הערב, אך סופו של דבר יצאה עם ניצחון דחוק שביסס אותה במקום השלישי. הבלם בן ה-19 פיירו הינקאפייה שמשחק בבאייר לברקוזן כבש לזכות הנבחרת של גוסטבו אלפארו, שפותחת פער של ארבע נקודות מהמקום הרביעי, לפחות באופן זמני.

פרו - בוליביה 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully