וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "ההחטאה בסוף לא מבטלת את מה שעשינו"

מאמן מכבי תל אביב מאוכזב מההפסד הדרמטי מול צסק"א שסיים את רצף הניצחונות ביורוליג, אך מרוצה מהלחימה: "זה קורה בכדורסל"

תקציר: ריאל מדריד - בילבאו 61:95/ספורט1

אכזבה במכבי תל אביב לאחר ההפסד הערב (חמישי) 74:73 מול צסק"א מוסקבה במסגרת המחזור התשיעי ביורוליג. הצהובים קיוו להתאושש מההפסד לחולון בליגה ולהמשיך ברצף הניצחונות הנהדר באירופה, שעמד על חמישה, אך הידיים רעדו לשחקנים של יאניס ספרופולוס בדקות הסיום, והם ירדו מנוצחים למרות שהפגינו כדורסל טוב ונראו לפרקים כמי שהולכים להשתלט על המשחק. דרק וויליאמס היה נהדר בשורות האורחת, אך החטיא זריקות קריטיות בסיום. איפה לונדברג (14) הצטיין אצל המנצחת.

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "בחדר ההלבשה בירכתי את השחקנים על איך שנלחמנו היום, זה היה משחק צמוד מאוד, דרבי של ממש מההתחלה ועד הסוף. אנחנו לא שמחים כי הייתה לנו הזדמנות לנצח את המשחק וזה קורה בכדורסל, ההחטאה לא מבטלת את המלחמה שעשינו. צסק"א קלעו, במיוחד במחצית השנייה וברבע האחרון, ואנחנו החטאנו זריקות קשות. ניסינו לחזור מההפרש שהם פתחו, שתי הקבוצות יכלו לנצח את המשחק הזה בסוף".

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן צסק"א מוסקבה ניקיטה קורבנוב. האתר הרשמי של צסק"א, אתר רשמי
תם רצף הניצחונות ביורוליג. ז'יז'יץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של צסק"א

היווני המשיך: "אני חושב שההגנה שלנו הייתה טובה מאוד, לצסק"א יש את ההתקפה הכי טובה ביורוליג, מעל 87 נקודות למשחק, והם קלעו מתחת ל-75 נקודות, אז ההגנה שלנו הייתה מצוינת".

מאמן צסק"א דמיטריוס איטודיס: "חווינו משחק שהיה צמוד מאוד משני הצדדים. אני לא זוכר כמה פעמים היתרון עבר מההתחלה ועד הסוף. נשארנו ביחד כקבוצה, אבל אנחנו צריכים להמשיך להילחם מול כל המכשולים שיש לנו ביחד. זה מה שאני אוהב בקבוצה הזאת, שחקנים שעלו מהספסל ועשו עבודה נהדרת. אולי היה לו משחק התקפי גדול, אבל גריגוניס עלה מהספסל והיה נהדר. ביורוליג שום דבר לא מובטח, נשאיר הכל על המגרש, וביחד עם עוד כמה שחקנים שיחזרו נהיה טובים יותר".

עוד בוואלה! ספורט

אחרי דרמה גדולה: מכבי תל אביב הפסידה 74:73 לצסק"א מוסקבה

לכתבה המלאה

בשבוע הבא תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ נוסף, הפעם מול מונאקו הצרפתית במסגרת המחזור העשירי ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully