וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחטף נוסף? דיווח: אנטוניו רודיגר קרוב לריאל מדריד

באנגליה משוכנעים שהבלם יעזוב בתום העונה ונראה היה שהתחנה הבאה שלו תהיה באיירן מינכן, אך הבלאנקוס הצטרפו למירוץ ועשויים להחתים כוכב נוסף שמסיים חוזה ויצטרף ללא תמורה

תקציר: צ'לסי - ברנלי 1:1/ספורט1

המלחמה על שירותיו של הבלם אנטוניו רודיגר עולה מדרגה. זה לא סוד שהגרמני מסיים את חוזהו בצ'לסי בתום העונה הנוכחית ובשלב זה מסרב להאריך את חוזהו, אבל אם עד עכשיו נראה היה שצ'לסי תיאבק בעיקר נגד באיירן מינכן, הערב (חמישי) מדווח בספרד שהבלם קרוב מאוד להצטרף דווקא לריאל מדריד.

בריאל מדריד מרוצים מאוד מהחתמת דייויד אלאבה האוסטרי, הקשר שבשנים האחרונות שינה תפקוד למגן ובסופו של דבר לבלם וכידוע הגיע הקיץ לבלאנקוס ללא תמורה עם סיום חוזהו בבאיירן מינכן, ומקווים לשים את ידם גם על רודיגר בן ה-28, שמעמדו בצ'לסי היה רחוק מאוד מלהיות יציב עד אשר הגיע תומאס טוכל שהפך אותו לבלם המוביל של הקבוצה, שבשנה האחרונה מיצבה את עצמה כאחת ההגנות הכי טובות בעולם וכך גם זכתה בליגת האלופות.

אנטוניו רודיגר שחקן צ'לסי. Visionhaus, GettyImages
בשנה הבאה בסנטיאגו ברנבאו? אנטוניו רודיגר/GettyImages, Visionhaus

באנגליה פורסם הבוקר שההערכה היא שרודיגר יעדיף לעזוב ובצ'לסי כבר החלו לנסות לאתר מחליף פוטנציאלי, מכיוון שגם הבלם הוותיק טיאגו סילבה עשוי לעזוב בתום העונה. בשבוע שעבר טרבו צ'אלובה הצעיר האריך את חוזהו עד 2026 ועל פי CNN בטורקיה המועמד המוביל להצטרף לסגל הבלוז הוא ההונגרי בן הה-23 אטילה סאלאי, שחקן פנרבחצ'ה בשנה האחרונה שכבר סיכם את תנאיו בחוזה לשש שנים וצ'לסי תידרש לשלם עבורו כ-23 מיליון יורו.

בספרד מדווחים שרודיגר הוא לא השחקן החופשי היחיד שריאל מדריד פועלת לצרף, כשידוע גם קיליאן אמבפה צפוי להגיע לכל המאוחר בקיץ הקרוב ובנוסף על הכוונת נמצא פול פוגבה, שמסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully