וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד רוצה לחגוג בקישינייב, מי יחליף את לינדון דייקס?

ניצחון חוץ במולדובה (ו', 19:00, ספורט1) יבטיח לסקוטים את המקום השני בבית הישראלי. הסקורר מורחק, קלארק רותח על ניוקאסל

תקציר: איי פארו - סקוטלנד 1:0/ספורט1

ניצחון חוץ על נבחרת מולדובה מחר (שישי, 19:00, ספורט1), יבטיח לנבחרת סקוטלנד את המקום השני בבית ו' במוקדמות מונדיאל 2022. סטיב קלארק והחבורה שלו ממשיכים לחלום על הופעה ראשונה במונדיאל מאז 1998, אבל בשביל שזה יקרה, אסור להם למעוד נגד נועלת הטבלה.

למרות שהיריבה נחותה בהרבה, בסקוטלנד לא מקלים ראש בשום פנים ואופן. הנבחרת של קלארק יצאה לכמה ימי אימון וגיבוש בספרד והיום כבר המריאה למולדובה. ריאן פרייזר נופה מהסגל בגלל פציעה, אבל נצפה מתאמן במדי ניוקאסל - דבר שהרתיח את המאמן הלאומי.

שחקן נבחרת סקוטלנד, קווין ניסבט. Alan Harvey - SNS Group, GettyImages
יתפוס את המקום בחוד? ניסבט/GettyImages, Alan Harvey - SNS Group

סקוטלנד תחסר את לינדון דייקס וזה לא עניין של מה בכך. החלוץ הקשוח כבש בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים במדים הלאומיים, כולל שלושה שערי ניצחון. אז מי יחליף אותו בחוד וישחק לצד צ'ה אדמס? קווין ניסבט בתמונה וכך גם ג'ייקוב בראון מסטוק סיטי, יליד אנגליה עם אם סקוטית, שקיבל זימון ראשון ועשוי לערוך בכורה.

"יש לי אופציות טובות בחלק הקדמי למרות החיסרון של לינדון", אמר קלארק, "צ'ה בכושר טוב מאוד וגם יש לנו קשרים התקפיים איכותיים. קווין ניסבט לא בשיא הכושר, אבל הוא חלק מהסגל כבר הרבה זמן והוא שחקן טוב. ג'ייקוב בראון הכניס משהו חדש ושונה וגם הוא בא בחשבון".

עוד בוואלה!

מי יירה ראשון? הדילמה הדו צדדית של רוטנשטיינר וחסון

לכתבה המלאה

מולדובה האומללה תתייצב על כר הדשא בקישינייב עם נקודה אחת מ-24 אפשריות והפרש שערים 24:4. אולג ריאבצ'וק מאולימפיאקוס - השחקן הכי בכיר בסגל של רוברטו בורדין - ייעדר אחרי שהורחק במשחק נגד ישראל.

במשחק נוסף במחזור ה-9 והלפני אחרון בבית ו', דנמרק שמחזיקה במאזן מושלם, תארח את איי פארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully