וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ווסטברוק חייב להשתפר", וויגינס פורח והלילה הגדול של אדוארדס

למרות הטריפל דאבל בניצחון על מיאמי, גארד הלייקרס סיים גם עם 8 איבודים וספג ביקורת על המהלך האחרון במשחק. פורוורד הווריירס זכה לשבחים אחרי ההטבעות המטורפות, וגם: המספרים המדהימים של כוכב מינסוטה

דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

לוס אנג'לס לייקרס כבר הייתה בדרך הבטוחה לניצחון על מיאמי היט. היא הגדילה את ההפרש בהארכה והחזיקה בכדור כשנותרה פחות מדקה למשחק. אלא שאיבוד כדור נוסף - ה-22 שלה במשחק - העניק להיט הזדמנות נוספת לחזור לעניינים, אך למזלה של הקבוצה מעיר המלאכים טיילר הירו החטיא שני ניסיונות זריקה מחוץ לקשת. בסופו של דבר, רשמו הלייקרס את ניצחונם השני ברציפות, עדיין ללא לברון ג'יימס הפצוע.

מי ששוב ניסה לקחת אחריות בהיעדרו של לברון הוא ראסל ווסטברוק, שמצד אחד רשם טריפל דאבל מרשים של 25 נקודות, 14 אסיסטים ו-12 ריבאונדים, אך מצד שני איבד שמונה כדורים, כולל כמה בדקות ההכרעה שהחזירו את מיאמי למשחק.

בדקות ההכרעה ביצע הגארד הוותיק מספר מהלכים נהדרים, כולל כמה נקודות חשובות, אך כאמור היה אחראי על יותר משליש מכמות האיבודים של הלייקרס בשחק, כולל אחד מוזר במיוחד כששלח את הכדור לפניו של אנתוני דייויס. "הוא חייב להשתפר", הודה שחקן ומאמן העבר מארק ג'קסון. "האיבוד האחרון שלו היה פשוט שערורייתי. הוא טוב יותר מזה ולא אמור לבצע טעויות כאלו. יש איבודים שמתקבלים על הדעת, ויש כאלו שלא".

הכוכב קיבל הזדמנות להכריע את המשחק בזמן החוקי; כשנותרו 24 שניות לתום ההתמודדות, ראס קיבל את הכדור להתקפה האחרונה במשחק. לאחר חילופים בהגנה הוא קיבל את פי. ג'יי טאקר, ובמקום לקחת אותו לסל ניסה לזרוק מחוץ לקשת והחטיא. על פי ESPN, לווסטברוק היו במהלך הקריירה 73 ניסיונות להכריע משחקים או לקבוע שוויון בשניות ההכרעה ברבעים מכריעים או בהארכות, כשרק ב-13 מהמקרים הוא הצליח לקלוע. "אם סטף קרי היה לוקח את הזריקה הזו, הייתי רגוע, אבל ראס? "סיכם ג'קסון.

"אני מגיע לכל משחק במטרה לנצח", אמר ווסטברוק בסיום. "יש לי מזל שזכיתי לעשות את מה שאני אוהב בכל לילה מחדש. אני מאמין בעצמי ובחבריי לקבוצה - אנחנו רוצים לנצח כמה שיותר ולהציג כדורסל יפה. נראה לי שעשינו צעד משמעותי קדימה וזה משמח אותי".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס ראסל ווסטברוק. GettyImages
"בכל זאת מדובר בסופרסטאר". ווסטברוק/GettyImages

"אני יודע שלא מעט מאוהדי הלייקרס לא היו מרוצים מההגעה של ווסטברוק, ובצדק, אבל כשהוא מציג את הכדורסל שהוא מכיר, קשה מאוד לעצור אותו", ציין שחקן העבר ריצ'רד ג'פרסון. "בכל זאת מדובר בסופרסטאר והלילה מול מיאמי ראינו עד כמה הוא יכול להיות מסוכן".

מנגד, מיאמי תשמח לשכוח את המשחק, כשמלבד ההפסד היא איבדה את ג'ימי באטלר, שאחרי רבע אחד ירד לחדרי ההלבשה לקבלת טיפול אחרי שנפצע. על פי הדיווחים, כוכב ההיט נקע את קרסול רגל ימין וייבדק. מיאמי תפגוש במשחק הבא את לוס אנג'לס קליפרס ולאחר מכן את יוטה ג'אז.

גולדן סטייט הלוהטת ניצחה בפעם העשירית העונה כשגברה 110:123 על מינסוטה ועלתה למאזן מרשים של 1:10 רגע שהיא פוגשת את שיקגו בולס, שארלוט הורנטס וברוקלין נטס בשלושת המשחקים הקרובים. נראה שהווריירס ייאלצו להסתדר ללא דריימונד גרין, שנפצע ברגלו במהלך המשחק, ירד לקבל טיפול ולא שב עוד לפרקט. על פי סטיב קר, גרין ספג מכה חזקה, אך לא נראה שמדובר בפציעה חמורה.

בניגוד למשחקים האחרונים, מי שכיכב הפעם היה אנדרו וויגינס, שקלע 35 נקודות מול האקסית, כולל שני דאנקים מהסרטים על הראש של קארל אנתוני טאונס. "הוא הטביע על הראש שלי לא מעט בעונה שעברה, אז הגיע תורי להחזיר לו", אמר וויגינס בסיום. "קארל הוא כמו אח בשבילי, כך שלא מדובר בנקמה. אין ספק שהעובדה שפגשתי את מינסוטה ריגשה אותי, היה כיף מאוד". "הוא היה פנטסטי", הודה קר. "אהבתי מאוד את האנרגיה שלו; הוא פתח את המשחק בטירוף ולא עצר לרגע".

בצד השני כיכב שחקן השנה השנייה אנתוני אדוארס בן ה-20, שקלע שיא קריירה מרשים של 48 נקודות, אליהן הוסיף גם חמישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. בכך הוא הפך לשחקן השלישי הכי צעיר עם לפחות 45/5/5 אחרי ברנדון ג'נינגס ולברון ג'יימס, והחמישי הכי צעיר עם לפחות 45 נקודות במשחק.

מדובר בפעם השלישית בקריירה הקצרה שלו שבה הוא קולע לפחות 40 נקודות והוא רחוק משחק אחד מקווין דוראנט ולוקה דונצ'יץ' שעשו זאת ארבע פעמים לפני גיל 21 ושני משחקים מלברון שעשה זאת חמש פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully