וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה פירקה את באסקוניה, אנאדולו הוציאה עצבים על אלבה

הקטלאנים התעללו בבאסקים עם 67:93 גדול. בלאט (3 נק') וזוסמן (2 נק') חטפו 90:63 מהאלופה, לורנזו בראון קלע 19 שניות לסיום והעניק לקאזאן 72:74 ביוון. וילרבאן נעצרה על ידי הכוכב האדום בלגרד

תקציר: לבלואה מטרופוליטנס - טרנטו 80:93/ספורט1

המחזור ה-11 ביורוליג נפתח הערב (חמישי) עם ההפסד של מכבי תל אביב לצסק"א מוסקבה, נמשך עם ניצחונה של הכוכב האדום 67:73 על וילרבאן ולאחר מכן אלבה ברלין עם תמיר בלאט ויובל זוסמן נדרסה על ידי האלופה אנאדולו אפס. ברצלונה התאוששה משני ההפסדים האחרונים ופירקה את באסקוניה בדו קרב ספרדי. פנאתינייקוס לא הצליחה להתאושש בביתה מול קאזאן.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
בארסה התאוששה אחרי שני הפסדים רצופים. מירוטיץ'/GettyImages, Quality Sport Images

ברצלונה - באסקוניה 67:93

הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס שמה סוף לרצף ההפסדים הקצרצר ולאחר האכזבות מול מכבי תל אביב ומילאנו קיבלו יריבה בהזמנה בדמות הבאסקים החלשים. המארחת הגיעה עם שלושה הפסדים רצופים בהפרש דו ספרתי, כשהיא לא מצליחה להגיע ל-70 נקודות - וכך קרה גם הערב. את הרבע הראשון ניצחה ברצלונה 15:32 ולא הביטה לאחור. ניקולה מירוטיץ' הוליך את קלעי המנצחת עם 25 נקודות, להן הוסיף 8 ריבאונדים. ברנדון דייויס וניקולה לפרוביטולה הוסיפו 11 כ"א, והקטלאנים שבים למסלול הניצחונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. Emanuele Cremaschi, GettyImages
אנאדולו התפוצצה על אלבה. לארקין/GettyImages, Emanuele Cremaschi

אלבה ברלין - אנאדולו אפס 90:63

אלופת גרמניה הגיעה למחזור התשיעי ביורוליג עם מאזן טוב יותר משל אלופת אירופה, אבל הערב בברלין זכינו לראות את פערי הכוחות האמיתיים. הטורקים, על אף עונה מאכזבת במיוחד, לא התקשו מול החבורה של תמיר בלאט ויובל זוסמן והשכיחו את ההפסד הצורב לזניט בשבוע שעבר. למעשה, היה זה ניצחון 14 של אנאדולו על אלבה ב-15 המפגשים האחרונים ביניהן ומי שהובילו אותה לניצחון המוחץ היו וסיליה מיצ'יץ' שקלע 19 נקודות ומסר 9 אסיסטים, קרונוסלב סימון עם 18 נקודות ו-14 הוסיף טיבור פלייס. שיין לארקין קלע 8 נקודות בלבד, במשחק בו זרק 6 פעמים לסל.

בשורות המארחת היחיד שקלע בספרות כפולות היה אוסקר דה סילבה עם 13, בעוד הישראלים קלעו חמש נקודות במצטבר, 3 נקודות קלע תמיר בלאט ב-18 דקות והוא גם מסר 5 אסיסטים וחטף 3 כדורים ועם 2 נקודות סיים יובל זוסמן בכמעט 15 דקות.

שחקן הכוכב האדום בלגרד ניקולה קאליניץ'. האתר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
הכוכב מתניעה מחדש. קאליניץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד

הכוכב האדום בלגרד - וילרבאן 67:73

הקבוצה הצרפתית היא ללא ספק הלהיט של פתיחת העונה, אך בשבועות האחרונות נראה שגם הסרבים חוזרים ליכולת שהציגו לפרקים במחזורים הראשונים, והערב הכוכב האדום בלגרד שמה סוף לרצף הניצחונות של וילרבאן. לאחר רבע ראשון עם הגנה רצחנית מצד המארחת הצליחה הקבוצה של פארקר לחזור ולהיצמד לקראת המחצית. ניקולה קאליניץ' היה המצטיין ללא ספק וסיים עם 22 נקודות לזכות המנצחת. ניקולה איבנוביץ' הוסיף 14 מהספסל. בצד השני 16 של אליי אוקובו הנהדר לא עזרו לאורחת, שיוצאת עם הפסד שלישי העונה.

פנאתינייקוס - קאזאן 74:72

הקריסה של פאו נמשכת. הירוקים אירחו את קאזאן בתקווה לרשום ניצחון שלישי העונה ולהשוות את מאזנם של הרוסים, אבל רשמו הפסד דרמטי באואקה. לורנזו בראון סיים עם 13 נקודות, אבל השתיים האחרונות שקלע במשחק כשנותרו 19 שניות לסיום הן גם שהכריעו את ההתמודדות, אחרי שיואניס פפטרו ניסה לנצח את המשחק מחוץ לקשת והזריקה שלו עם הבאזר לא נכנסה.

בשישי זניט סנט פטרסבורג תארח את אולימפיאקוס, פנרבחצ'ה את מילאנו, מונאקו תשחק מול באיירן מינכן וריאל מדריד לא אמורה להתקשות מול ז'לגיריס קובנה החלשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully