וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה מבטיח ש"אחזור בקרוב". השאלה היא לאן

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 16:22

המצב מסתבך: הקשר שוב נפצע ועשוי לחזור למגרשים רק בינואר, בצרפת טוענים שהוא "חי בבועה", באנגליה מדווחים ש"להנהלת יונייטד נמאס מראיולה", באיטליה מאמינים שהוא רוצה רק ליובנטוס. מה שבטוח: ההכרעה בקרוב

תקציר מלא: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 5:0/ספורט1

פול פוגבה מבטיח שהוא "נשאר חיובי" וישוב במהרה למגרשים, אחרי הפציעה החדשה שלו בירך הימנית, שעל פי דיווחים תשבית אותו ל-10-8 שבועות. קשרה של מנצ'סטר יונייטד נפצע באימון נבחרת צרפת, וזו כמובן בשורה מאכזבת נוספת עבור קבוצתו, שגם ככה מתקשה להציג יכולת משכנעת, וכעת תיאלץ להסתדר עוד תקופה ארוכה מדי בלי הקשר המצוין של אלופת העולם.

פוגבה יחמיץ את שני המשחקים הקרובים של צרפת במוקדמות המונדיאל, שבהם הטריקולור זקוקים לשלוש נקודות כדי להבטיח כרטיס לקטאר, אבל הבעיה היא ביונייטד. פוגבה גם ככה מורחק לשלושה משחקים אחרי האדום שקיבל מול ליברפול, אבל בלעדיו יונייטד חסרה עוד יותר ברק בקישור.

אתמול פוגבה העלה סרטון בחשבון האינסטרם שלו. "כמו שאתם רואים, אני קצת פצוע, מקווה שזה לא רע מדי", אמר בעודו הולך בעזרת קביים, "אעבור עוד סריקה וצילומים כדי לבחון את חומרת הפציעה, אבל אני בטוח שאחזור חזק יותר, כולכם יודעים את זה...

"אנחנו לא מאבדים אמונה, לא מאבדים את הגישה החיובית, ממשיכים לחייך, יש סיבה לכל מה שקורה, אנחנו עדיין מרגישים מבורכים, ונחזור בכל הכוח, תודה על כל התמיכה. רק אהבה, נתראה שוב בקרוב".

עוד בוואלה!

שוב נפצע: פול פוגבה ייעדר כחודשיים וחצי

לכתבה המלאה
פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מה יהיה איתו? פוגבה/רויטרס

עם זאת, ממש לא ברור לאן יחזור פוגבה. כידוע, החוזה שלו מסתיים בקיץ הבא, והחל מחודש ינואר יוכל לנהל רשמית משא ומתן עם קבוצות אחרות. האם יעזוב? הדיווחים בנוגע לפוגבה סותרים.

ב"ל'אקיפ" נכתב עליו ש"פוגבה נמצא בבועה, ולא אכפת לו מה אומרים עליו", אך עם זאת טוענים: "הוא לא מסתיר את רצונו להאריל חוזה ביונייטד, אבל עם זאת, רוצה להיות השחקן עם השכר הכי גבוה בפרמיירליג". כידוע, בפרמיירליג יש כמה שחקנים עם משכורת די גבוהה, וביניהם כריסטיאנו רונאלדו. ב"מירור" טוענים ש"פוגבה רוצה להרוויח יותר מרונאלדו, ויונייטד רוצה לסגור את הסוגיה הזאת עוד לפני חלון ההעברות של ינואר".

פוגבה, לצערו, מעבר לחוסר היציבות המקצועית, גם עורר לא פעם את זעמם של אוהדי יונייטד עם כותרות שליליות ושפת גוף לא מחויבת, וכעת הפציעה הנוכחית עלולה להקשות עליו לקבל חוזה של חצי מיליון ליש"ט לשבוע, כפי שהוא מקווה. ב"סאן" נכתב היום: "יונייטד מוכנה לשחרר את פוגבה מהקבוצה, להנהלה הזאת נמאס ממינו ראיולה. ייתכן שפוגבה שיחק את משחקו האחרון במדי יונייטד... אם הקבוצה תיאלץ, היא לא תהסס אותו להשאיר אותו על הספסל עד לקיץ, אז ישוחרר בחינם בתום חוזהו".

ב"גאזטה" האיטלקי, לעומת זאת, מדווחים בכיוון אחר לגמרי. "פוגבה אמר לאחרונה לסוכנו ראיולה שהוא מעדיף לחזור ליובנטוס מאזר לעבור לפריז או לריאל מדריד", נכתב באיטליה, "גם אם זה אומר מבחינתו להרוויח קצת פחות, לחוזה לשלוש שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully