וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אוסטריה ב"מצב רוח ירוד" לפני ישראל: רק 1,500 כרטיסים נמכרו

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 10:52

נקמה? הקהל האוסטרי לא נלהב לקראת המשחק מול ישראל ביום שישי (21:45, כאן11), אילסנקר: "כשאתה נכשל, כל המבקרים יוצאים מהחורים ונכנסים בך"

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

נבחרת ישראל מתכוננת למשחק מול אוסטריה, במסגרת המחזור התשיעי ולפני האחרון בבית ו' של מוקדמות המונדיאל. הנבחרת של וילי רוטנשטיינר מפגרת בארבע נקודות אחרי סקוטלנד השנייה, כך שהיא לא תלויה בעצמה במאבק על המקום השני שמוביל לפלייאוף, בעוד לנבחרת סקוטלנד יש יתרון בטוח.

סקוטלנד תפגוש את מולדובה ב-19:00 ואם תנצח תסגור את הסיפור רשמית - אבל אם ישראל לא תנצח באוסטריה ביום שישי (21:45, כאן11), היא תאבד סיכוי לסיים במקום השני בכל מקרה. הכחולים-לבנים מגיעים אל המשחק אחרי שני הפסדים (לדנמרק וסקוטלנד) וניצחון אחד (1:2 על מולדובה) בשלושת המחזורים האחרונים, אבל רוטנשטיינר וחניכיו זוכרים היטב את ה-2:5 הגדול מהמפגש הראשון.

שחקן נבחרת אוסטריה, כריסטוף באומגרטנר. רויטרס
ינקמו בישראל? אוסטריה/רויטרס

שחקן נבחרת אוסטריה כריסטוף באומגרטנר אמר על ישראל ש"עדיין יש לנו חשבון איתם, ונסגור אותו ביום שישי" - אבל גם זה לא מלהיב את הקהל האוסטרי, ועל פי הדיווחים מאוסטריה נמכרו רק 1,500 כרטיסים למשחק מול ישראל.

אפשר להבין מדוע. אוסטריה עד עתה מאכזבת מאוד בקמפיין, וגם ככה תשחק בכל מקרה בפלייאוף מוקדמות המונדיאל (אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי), וזאת מכיוון שהאוסטרים סיימו במקום הראשון בבית שלהם בליגת האומות. "המכירות מתנהלות בעצלתיים, ומצב הרוח ירוד", נכתב בתקשורת האוסטרית על האווירה קרב אוהדי הנבחרת המקומית.

"ננסה לנצל את שני המשחקים הקרובים מול ישראל ומולדובה כדי להרים קצת את המוראל", אמר שטפן אילסנקר, "כשאתה מצליח, כולם איתך. כשאתה נכשל, כל המבקרים יוצאים מהחורים ונכנסים בך, אנחנו יודעים את זה". לדבריו, "המאמן שלנו ספג את כל האשמה, אבל זו אחריות של כולנו".

חלוץ ראפיד וינה ארצ'אן קארה לא התאמן, והוא בספק למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully