וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך הבטוחה לשלב הבא: הפועל אילת ניצחה 62:71 בחוץ את קייב

10.11.2021 / 22:45

אחרי ההפסד בישראל, הקבוצה של בית הלחמי נהנתה מהצגה של בריון אלן (19 ו-13 אסיסטים) ותבטיח העפלה אם תנצח במחזור הסיום. גלבוע גליל הפתיעה עם ניצחון חוץ על סראגוסה

תקציר: ריאל מדריד - בילבאו 61:95/ספורט1

הנציגות הישראליות ביורופקאפ המשיכו היום (רביעי) את העונה האירופית שלהם. הפועל אילת עשתה צעד גדול לקראת הבטחת שלב הבתים השני אחרי שניצחה את קייב באסקט בחוץ. הפועל גלבוע/גליל, שאיבדה סיכוי לעלות סיבוב, הפתיעה בחוץ את סראגוסה.

שחקן הפועל אילת בריון אלן. דני מרון
חגג על ההגנה של קייב. בריון אלן/דני מרון

קייב באסקט - הפועל אילת 71:62

הקבוצה של אריאל בית הלחמי עשה צעד גדול לקראת העפלה לשלב הבא ותבטיח סופית את העפלתה אם תנצח במחזור הבא את סופוט הפולנית. אם אילת תפסיד, היא תצטרך לעשות זאת בעד 2 נקודות, או לחילופין, לקוות שרילסקי תנצח בקייב ושההפרש המצטבר בין ההפסד של אילת לניצחון של רילסקי לא יעלה על 27 נקודות.

אחרי שהובילה בהפרש גדול והתפרקה ברבע הרביעי במפגש הקודם, אילת הפעם הובילה בהפרש קטן במשך שלושה רבעים וברחה ברבע האחרון שבו היא קלעה 23 נקודות וספגה רק 15. בריון אלן בלט מעל כולם עם דאבל דאבל מרשים של 19 נקודות ו-13 אסיסטים. שאהיד דייויס הוסיף 14 ומירון רויינה תרם 11 למנצחים. ג'פרי לי הוביל את האוקראינים עם 15.

עוד בוואלה! ספורט

הלפרין: "אנחנו בעונה לא פשוטה, דחיפת הקהל סופר קריטית עבורנו"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל גלבוע/גליל יותם חנוכי. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
נתן הצגה. חנוכי/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

סראגוסה - הפועל גלבוע/גליל 80:78

אחרי ארבעה הפסדים בארבעה משחקים, הקבוצה של גיא קפלן הצליחה לנצח דווקא במקום הכי לא צפוי, נגד הספרדים החזקים באולמם הביתי. סראגוסה הובילה 12:21 ברבע הראשון, אבל מכאן ואילך זה היה המשחק של האורחים, שניצחו את כל הרבעים והתפוצצו ברבע האחרון בדרך לניצחון. מייקל בריסקר (24) ויותם חנוכי (19) הפגיזו ביחד תשע שלשות. דרק קוק שלט בצבע עם 10 ו-10 ריבאונדים וקילייה ג'ונס הוסיף 13 למנצחים. 23 נקודות של דינו ראדונצ'יץ' מנגד לא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully