וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סריה אש: האתגר של דור פרץ באיטליה והמבחן מול אוסטריה

9.11.2021 / 13:00

הביקור החשאי של רוטנשטיינר בונציה, עצבי הברזל שנדרשים כדי לא להישרף על הספסל והרגעים עם הנבחרת להם הוא מחכה. דור פרץ לא מלקק דבש בסריה A, אבל זוכר שהוא בין הטובים ביותר. בשישי הוא ירצה לנצח באוסטריה במשחק שעשוי להשאיר את המאמן שהוא כה מעריך לעוד קדנציה

וילי רוטנשטיינר מתראיין בתכנית סערה בממלכה/ספורט1

יותר מ-500 קילומטרים מפרידים בין רומא לונציה. זה לא הפריע שלשום בצהריים ל-2,000 אוהדי רומא להגיע בכל מיני דרכים לאיצטדיון של ונציה בו נערך המפגש בין השתיים. 11 אלף צופים היו ביציעים, כמות כמעט מקסימלית. זה היה המשחק הכי מסקרן של ונציה בבית מאז פתיחת העונה והוא הסתיים עם הניצחון הכי גדול שלה עד כה. היא היתה בפיגור 1:2, אבל ניצחה 2:3. במשך דקות ארוכות אי אפשר היה להרגיע את הקהל המקומי שמתחיל לראות פירות מהקבוצה שלו.

דור פרץ ישב על הספסל וקם רק כדי להתחמם. ביציע ישב אביו יעקב פרץ שבא לביקור התקופתי. על המשבצת שלו בונציה משחקים שני צעירים מוכשרים מאוד: אית'ן אמפאדו מנבחרת ווילס שמושאל מצ'לסי וג'אנלוקה בוסיו, שחקן נבחרת ארצות הברית. דור פרץ צריך לגבור על השניים כדי לפתוח ובחמשת המשחקים האחרונים, מאז שחזר מהמשחקים מול סקוטלנד ומולדובה, הוא עוד לא קיבל ממאמנו את חולצת ההרכב. פעמיים עלה מהספסל בחודש האחרון.

דור פרץ, ונציה. Marco Luzzani, GettyImages
"דור לא נסע לשחק בליגה בינונית באירופה". פרץ/GettyImages, Marco Luzzani

פרץ שיחק 44 דקות בהפסד לססואלו ו-13 דקות בתיקו המאופס מול גנואה. בשלושה משחקים אחרים כולל שלשום הוא לא ראה דקה. 12 נקודות יש לונציה אחרי 12 מחזורים והיא ממוקמת 15 בטבלה שלוש נקודות מהקו האדום מתחתיו נמצאת סמפדוריה במקום ה-18. פרץ ידע שיגיע לעונה ראשונה קשה מאוד.

"הסריה א' הפכה לסריה אש", אומר אדם המקורב אליו. "דור לא נסע לשחק בליגה בינונית באירופה. הליגה האיטלקית היא היום בין השלוש הטובות בעולם. הרמה באיטליה עלתה מאוד והוא יודע שהוא משחק במקום של הטובים ביותר וזה מה שמחזיק אותו בימים האלה בהם הוא לא זוכה לאמון. נכון שדור חושב שמגיע לו יותר דקות, אבל הוא גם זוכר שמשחקים לפניו שחקנים שעוד כמה שנים יהיו בעלי שם גדול מאוד".

אתמול כבר הגיע פרץ לאוסטריה. 300 קילומטר בין ונציה לקלגנפורט בה יערך המשחק ביום שישי בין נבחרת ישראל לנבחרת אוסטריה. במקום לעלות על מטוס עם המתנה ובדיקות קורונה, דאגה הנבחרת שפרץ יעשה את הדרך צפונה מונציה לעיר האוסטרית בנסיעה ברכב. פחות משלוש שעות זה לקח והוא היה במלון הנבחרת. "דור שמח מאוד להצטרף לנבחרת. הוא חיכה לשבוע הזה והוא בהתלהבות גדולה לסיים את הקמפיין הזה במוקדמות גביע העולם עם שני ניצחונות", אומרים בסביבתו של הקשר.

וילי רוטנשטיינר מאוד מחזיק ממנו ורוצה אותו איתו ביום שישי מאה אחוז מוכן. אחרי המשחק בסקוטלנד בו איבדה ישראל את התיקו בתוספת זמן אחרי שפרץ איבד את מקטומיניי בכדור הקרן האחרון, בא המשחק מול מולדובה בו פרץ לא בלט במיוחד אבל הנבחרת ניצחה. רוטנשטיינר הרגיש שהוא רוצה לתת אקסטרה לשחקן שהוא מאוד אוהב וטס במיוחד לאיטליה לפני שבועיים כדי לבקר אותו. חצי יום הם היו יחד בעיר מסטרה הסמוכה לונציה שם יש לפרץ דירה שכורה. הוא לא נשוי ובלי בת זוג קבועה, כך שאת הזמן באיטליה הוא צריך להעביר הרבה לבד אבל גם עם משפחה שמגיעה לבקר.

עוד בוואלה!

רוטנשטיינר מאמין בנס ודירבן את השחקנים לנצח באוסטריה

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. ברני ארדוב
הקדיש לפרץ זמן מיוחד. וילי רוטנשטיינר/ברני ארדוב

הביקור של רוטנשטיינר נכנס לו ללב. המאמן גם זכר שהם נפרדו אחרי המשחק מול מולדובה שהיה מאוד טעון מבחינת פרץ. במשפחה חיכו עד אחרי המשחק כדי לבשר לו על פטירת סבו, האבא של אימו, אליו הוא היה מאוד קשור. הוא נשאר בארץ להלוויה ביום שאחרי המשחק בטרנר מול מולדובה וחזר לאיטליה עמוס ברגשות ומאוד עצוב. רוטנשטיינר ידע את זה וטס אליו כדי לחזק. "אתה שחקן כל כך איכותי שאני מאוד מעריך", אמר המאמן בשיחה ביניהם. "אין לי ספק שהדברים כאן ישתנו ואפילו שמדובר באחת הליגות הטובות בעולם, המקום שלך גם יגיע ואתה תשחק הרבה".

במערך של רוטנשטיינר ביום שישי לפרץ יש חלק מרכזי. זו לא סקוטלנד שלחצה מאוד את נבחרת ישראל בעיקר במחצית השנייה בהאמפדן פארק. אוסטריה אמורה להיות יותר נוחה ופרץ ידע כבר בעבר להצטרף להתקפה ולסייע בשער או באסיסט. "וילי מאוד מעריך את דור ורוצה לראות אותו מאוד דומיננטי במשחק הזה", אומרים במחנה הנבחרת. "כשדור טוב, הנבחרת טובה. לא במקרה מכבי תל אביב כל כך חסרה אותו".

דור פרץ שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"כיף לשבור שגרה". דור פרץ באימון הנבחרת/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

15 שערים ספגה מכבי תל אביב בתשעה מחזורים. עם הנתון העגום הזה היא יצאה שלשום לפגרת הנבחרת ולפגרת השזרוע שתגיע מייד אחריה. לעזיבה של פרץ חלק מרכזי בכך שמכבי תל אביב לא יודעת להסתדר הגנתית. הוא לא נמצא על הדשא בקרית שלום כדי לסדר את משחק ההגנה של מכבי תל אביב והוא צריך להיות על הדשא ביום שישי כדי לסדר גם לרוטנשטיינר שקט וביטחון.

"דור בא לנבחרת עם מצב רוח מאוד מרומם", אומרים בסביבתו. "הוא מחכה לזה במיוחד. זה כיף לשבור שגרה ולהיות שוב עם החברים שמדברים את השפה שלך ורגילים אליך. המשחקים האלה שיסיימו את הקמפיין הם משהו שדור מאוד רוצה לסיים עם 6 נקודות. אם גם על הדרך זה יעזור להשאיר את רוטנשטיינר בתפקיד, זה יהיה נהדר כי דור מאוד מעריך אותו ואף מעבר לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully