וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של קלינגר: "אוהדי מכבי צוחקים על נכות של אדם שנתן להם את חייו"

בעקבות הלעג והשירים של הקהל הצהוב נגד מאמן הפועל תל אביב כיום, שבעברו היה קפטן ומאמן הקבוצה, כתבה עמית: "בחודשים האחרונים זה עבר את הגבול, עושים צחוק באופן כל כך שפל"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

ניר קלינגר היה קפטן מכבי תל אביב, מסמליה הגדולים בשנות התשעים וכידוע גם המאמן שהוביל אותה לאליפות ולליגת האלופות בתחילת שנות ה-2000, אבל בחודשים האחרונים מערכת היחסים בין מאמן הפועל תל אביב כיום לבין הקהל הצהוב ירדה לפסים אישיים ומכוערים. זה החל בגמר גביע המדינה האחרון, אז המאמן איבד את העשתונות בעקבות השירה של רבים מהאוהדים הצהובים שלעגו למום איתו נולד, ונמשך אמש (ראשון) בדרבי.

המאמן הודה אתמול בסיום המשחק שהוא "סוחב את החרא הזה חמישה חודשים" וגם הוסיף שהוא "מצטער על כל קריעת שריר, על כל שבירת אף, על כל גליץ' שעשיתי בשביל הקהל של מכבי תל אביב", והכל בעקבות הקללות והשירים מהקהל שהעריץ אותו במשך שנים ארוכות.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
גם משפחתו סוחבת את זה חודשים ארוכים. ניר קלינגר, אתמול בדרבי/ברני ארדוב

הערב, יממה אחרי המשחק ושהרוחות אולי נרגעו מעט, בתו של ניר קלינגר, עמית, סיפרה את אשר עובר עליה ועל משפחתה בעקבות משחקי הדרבי האחרונים: "בתור אחת שחיה כבר 26.5 שנים בתור 'הבת של' צריך לדעת להגיב בהתאם, לפתח עור של פיל ולהבדיל בין התפל לעיקר. בחודשים האחרונים אני מרגישה שזה כבר עובר את הגבול. בין אם זה כל אירועי האלימות הפיזית והמילולית במגרשים ומחוצה להם, ובין אם זו הפגיעה האישית בגבר הכי יקר לי בחיים - המצב רע.

"תוהה אם מישהו יכול להיכנס לנעליי ולהבין איך זה מרגיש לראות את אבא שלך, האבא הכי טוב ביקום, זה שנותן את הנשמה למשפחה שלו ולקבוצה שלו - נפגע בצורה כל כך נמוכה ולא ספורטיבית", המשיכה עמית, "לא ארחיב על קומץ אוהדי מכבי תל אביב שמחליטים לעשות צחוק באופן כל כך שפל מנכות של אדם שנתן להם את חייו. אפנה לכל אוהדי הכדורגל באשר הם: די לאלימות. די לגזענות. די לחוסר קבלת השונה. די למילים הרעות. די לפגיעה באדם אחר. אוהבת ומעריצה את אבא שלי ועומדת מאחוריו בכל אשר ייבחר לעשות. בואו נהנה מהספורט הכיפי הזה שנקרא כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully