וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו "מודאג", אבל הנהלת יונייטד לא ממהרת לפטר את סולשיאר

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 11:16

באנגליה מדווחים ששחקני מנצ'סטר יונייטד (רונאלדו ופרננדש בראשם) מאבדים אמון במאמן סולשיאר, ההנהלה מעדיפה לחכות לקיץ. בינתיים

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

האם אולה גונאר סולשיאר יפוטר? מנצ'סטר יונייטד קיוותה להשאיר את הנורבגי בתפקידו כמאמן הקבוצה עד תום העונה, אבל ייתכן שההפסד הכואב האחרון בדרבי בשבת, 2:0 למנצ'סטר סיטי, יאלץ את המועדון לעשות שינוי ובקבוצה "שוקלים ברצינות" את פיטוריו, כך טוענים ב"דיילי מייל". מנגד, ב"אתלטיק" נטען שבינתיים אין כוונה לשחררו.

ההנהלה תכננה לעשות את השינויים רק בקיץ, ולהביא מאמן שיבנה את הקבוצה בצורה מסודרת, אבל המצב הנוכחי מקשה על סולשיאר להמשיך, וב"דיילי מייל" מדווחים שהמצב בחדר ההלבשה מדאיג מאוד ושהמאמן איבד את האמון של השחקנים, אחרי 6 הפסדים ב-12 המשחקים האחרונים.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
מה הוא מריח? סולשיאר/רויטרס

סולשיאר קיבל בקיץ את כריסטיאנו רונאלדו, ג'יידון סאנצ'ו ורפאל וראן בהשקעה כספית עצומה, אבל גם איתם הוא לא מצליח לייצב את השורות. על פי הדיווח, "ברונו פרננדש הוא אחד מהשחקנים הבכירים שמרגישים שהם לא מקבלים הכוונה מקצועית מספקת מהמאמן ומצוות האימון חסר הניסיון שלצדו". עוד נטען ש"כריסטיאנו רונאלדו מודאג מהצניחה בסטנדרטים של המועדון, בהשוואה למה שהיה בו כשעזב לפני 12 שנה". כמו כן נכתב ש"שחקנים בקבוצה מביעים אמפתיה עם דוני ואן דר ביק ומצבו לאור היחס שהוא מקבל מהמאמן, ותוהים למה מרכוס רשפורד שיחק בדרבי למרות שיומיים לפני המשחק לא התאמן כי סבל משפעת". התחושה בקרב השחקנים היא שהמאמן "מגלה עדיפות לשחקנים ספציפיים" ולא מכבד אחרים, דבר שיוצר מרמור, וכמובן חוסר האמון על רקע התוצאות.

עוד בוואלה!

אולה גונאר סולשיאר מסרב להרים ידיים: "אני לא על זמן שאול"

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מה קרה למועדון? רונאלדו/רויטרס

אחרי פגרת הנבחרות יונייטד תשחק מול ווטפורד, צ'לסי וארסנל, בנוסף למשחקים בליגת האלופות מול ויאריאל ויאנג בויז, כשההעפלה לשלב הבא בצ'מפיונס רחוקה מלהיות מובטחת. עם זאת, בניגוד לטענה ב"דיילי מייל" שבהנהלה שוקלים לפטר את סולשיאר מיידית, ב"אתלטיק" נכתב ש"אין שום סימנים מהנהלת יונייטד שיהיה שינוי מיידי בעמדת המאמן... מקבלי ההחלטות עדיין רוצים שיצליח, על אף שלא ברור כמה התקווה הזאת ריאלית. עם זאת הסימנים מראשי המועדון הם שעדיין לא הגיעה הנקודה שבה הפיטורים בלתי נמנעים, החלטה שמתקבלת על ידי ג'ואל גלייזר. אחד הפקטורים המשמעותיים זה שאין אופציות אחרות ראויות שזמינות בשוק. בקבוצה היו רוצים להגיע לקיץ, ולא רוצים לפטר את המאמן כל עוד הקבוצה נאבקת על העפלה לליגת האלופות".

גם ב" Manchester Evening News" נכתב: "סולשיאר בסכנה רצינית לאבד את משרתו, למרות שיונייטד לא רוצה לבצע מהלך כזה בלי שיש לה תוכנית חליפית. המועדון טרם איתר מחליף אפשרי, אם תתקבל החלטה לעשות שינוי שכזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully