וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ זעם על ה-VAR: "זה הפך להרגל, מה עוד אתם צריכים?"

מאמן ליברפול לא אהב את החלטות השיפוט ב-3:2 מול ווסטהאם, שהיה ההפסד הראשון של המייטי רדס העונה, שגם פספסו שיא מועדון. האוהדים נגד אליסון

תקציר: ווסטהאם - ליברפול 2:3/ספורט1

אכזבה גדולה בליברפול לאחר שהמייטי רדס ספגו אמש (ראשון) את הפסדם הראשון העונה בפרמיירליג, 3:2 מול ווסטהאם. אליסון כבש שער עצמי כבר בדקה הרביעית, שאושר למרות מגע שנוצר בין חלוץ ווסטהאם מיקייל אנטוניו לבין שוערה של ליברפול, שהיה יכול לעשות יותר גם בשערים הנוספים שספגה קבוצתו. כעת, אין אף קבוצה בליגה האנגלית שהיא בלתי מנוצחת, כשווסטהאם ממשיכה בעונתה הנפלאה וחולפת בטבלה על פני הקבוצה של יורגן קלופ, שמפסידה לאחר 26 משחקים.

חלק מאוהדי ליברפול לא קיבלו יפה את ההופעה של אליסון והביעו את דעתם באופן בוטה ברשתות החברתיות. "הוא בילה את רוב הזמן על המגרש בשינה", נכתב נגד השוער הברזילאי. "זה היה המשחק הכי גרוע שלו בקבוצה", "הוא היה פשוט נוראי", כתבו אחרים. גם פרשן 'סקיי' ג'ימי קראגר לא הבין מה קרה: "לא הייתה שם עבירה, ההגבהה הייתה נפלאה ואליסון תיזמן לא טוב את היציאה. הוא היה צריך לעשות עבודה טובה יותר".

בליברפול זעמו על השיפוט, כשמירב הטענות היו נגד ההחלטה שלא לשרוק לעבירה על אליסון במהלך השער הראשון. "זו עבירה ברורה", אמר מאמן המייטי רדס יורגן קלופ בסיום. "משכו את אליסון, זה פשוט לא הגיוני מה שקרה. זה כבר נהיה רגיל שה-VAR לא מתערב כי זה לא וודאי, אבל מה עוד אתם צריכים?" בנוסף, הגרמני משוכנע כי שחקנה של ווסטהאם ארון קרסוול היה צריך לראות את הכרטיס האדום: "זו הייתה עבירה גסה ומסוכנת. אפילו שהוא נגע בכדור, אי אפשר לעשות את מה שהוא עשה".

קלופ גם התפנה בסופו של דבר לפרגן גם ליריבה: "שני המצבים האלה היו קריטיים, אבל בסופו של דבר ווסטהאם נלחמה בשביל שלוש הנקודות הללו. הם לא אחראים להחלטות שצוות השיפוט והאנשים שיושבים ב-VAR קיבלו".

על המשחק עצמו: "השגנו את שער השוויון והשתלטנו לגמרי על המשחק. הם ניסיו לעקוץ במתרצות ובמחצית הראשונה לא יצא להם יותר מידי מזה. במחצית השנייה שיחקנו קצת פחות טוב, אבל עדיין החמצנו הרבה פעמים. הם היו איכותיים מאוד בהתקפות המתפרצות, וזה קשה מאוד לשמור על הכדור נגד קבוצה ששיחקה כפי שהם שיחקו".

עוד בוואלה! ספורט

עדיין בלתי מנוצחת: מילאן נפרדה ב-1:1 עם אינטר בדרבי הגדול

לכתבה המלאה
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
כועס על השיפוט. קלופ/רויטרס

המספרים

* ליברפול עם הפסד ראשון לאחר 26 משחקים בכל המסגרות (18 ניצחונות ו-7 תוצאות תיקו), ובכך נכשלו לקבוע שיא מועדון חדש.

* ליברפול ספגה שני שערים מקרנות באותו משחק לראשונה מאז אוגוסט 2017.

* דייויד מויס עם ניצחון ראשון על ליברפול לאחר 15 מפגשים עם המייטי רדס כמאמן (עשרה הפסדים וארבע תוצאות תיקו).

* ווסטהאם עם 23 נקודות ב-11 מחזורים מפתיחת העונה. זו ההתחלה השלישית בטיבה של הפטישים אי פעם, כשרק ב-1975/76 ו-1980/81 הם השיגו יותר נקודות בשלב זה של העונה (24).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully