וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בלתי מנוצחת: מילאן נפרדה ב-1:1 עם אינטר בדרבי הגדול

הקאן צ'לחנוילו כבש בפנדל (11), דה פריי השווה בשער עצמי (17) ואינטר קיבלה פנדל נוסף אך הפעם לאוטרו בעט אותו והחמיץ (27). סאלמאקרס כמעט השלים מהפך, אבל בעט לקורה (90). הרוסונרי צמודים בפסגה לנאפולי, שאיבדה נקודות ראשונות בבית עם 1:1 מול ורונה

תקציר: לאציו - סלרניטנה 0:3/ספורט1

רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות, הכדורגל האיטלקי סיפק את אחד המשחקים הגדולים של העונה, כאשר מילאן ואינטר נפרדו ב-1:1 בדרבי הגדול של מילאנו. נאפולי מעדה לראשונה בביתה עם 1:1 מול ורונה המפתיעה ונותרה צמודה לרוסונרי בפסגה. לאציו הביסה כצפוי את סלרניטנה. במפגש שפתח את יום המשחקים, ונציה ללא דור פרץ הפתיעה 2:3 את רומא.

אלדור שומורודוב, שחקן רומא. Maurizio Lagana, GettyImages
רומא הופתעה בוונציה. אלדור שומורודוב מאוכזב/GettyImages, Maurizio Lagana

ונציה - רומא 2:3

ז'וזה מוריניו והג'אלורוסי התארחו אצל העולה החדשה וראו כיצד מתיאה קלדארה מעלה את המארחת ליתרון כבר אחרי שלוש דקות. האורחת השלימה מהפך בזק לקראת המחצית בזכות שערים של אלדור שומודורוב (43) וטמי אברהם, אך השחורים השלימו מהפך סנסציוני משלהם כאשר מתיאה אראמו השווה מהנקודה הלבנה (65) ודייויד אוקרקה (74) הכריע את ההתמודדות. בזכות התוצאה ונציה ברחה מהקום האדום, בעוד המפסידה, שניצחה רק פעם אחת בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, פספסה הזדמנות להיצמד לאטאלנטה במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. דור פרץ נותר על הספסל למשך כל ההתמודדות, רגע לפני שהוא מצטרף לנבחרת ישראל לקראת משחקיה מול אוסטריה ואיי פארו.

עוד בוואלה!

הקייזה דם: האיש שהצית מחדש את המלחמה בין יובנטוס לפיורנטינה

לכתבה המלאה
איבן פרישיץ' שחקן אינטר מול זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. רויטרס
נפרדו ללא הכרעה. זלאטן ופרישיץ'/רויטרס

מילאן - אינטר 1:1

הדרבי דלה מדונינה ה-300 בהיסטוריה (כולל משחקים לא רשמיים) הבטיח רבות, כאשר האלופה רצתה לעצור את הדהירה של יריבתה המושבעת, שאיבדה רק שתי נקודות העונה. זלאטן איברהימוביץ' בן ה-40 פתח בהרכב של פיולי, אבל לא הצליח למצוא את הרשת במשחק שהיה מתוח מאוד ונפתח בסערה עם שני שערים ופנדל מוחמץ כשבסופו של יום שתי היריבות המושבעות נפרדו בתיקו שלא כזה רע למילאן, שנותרה צמודה לנאפולי בפסגה. אינטר מנגד, רחוקה כרגע ממאבק על התואר ששייך לה כרגע.

שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
חזרו מהר מאוד למשחק. שחקני מילאן חוגגים/רויטרס

כבר בדקה ה-11 אינטר עלתה ליתרון בדרבי הזה שנפתח בסערה. הקאן צ'לחנוילו הוכשל על ידי פרנק קסייה ואחרי התייעצויות VAR האלופה קיבלה פנדל, אותו בעט הטורקי לרשת מהנקודה הלבנה. אלא שמילאן לא נבהלה, טונאלי בעט כדור חופשי שפגע בדה פריי וחדר לרשת כבר בדקה ה-18. הקצב המסחרר נמשך במחצית הראשונה, כאשר בדקה ה-25 אינטר קיבלה פנדל נוסף, הפעם בגלל הכשלה של באלו טורה המגן המחליף על דרמיאן. אלא שהפעם צ'לחנוילו לא בעט אלא לאוטרו מרטינס וטטרושאנו הרומני הציל את הכדור שלו. בדקה ה-90 מילאן כמעט השלימה מהפך, אבל אלכסיס סאלמאקרס בעט לקורה.

לורנצו אינסינייה נאפולי מאוכזב. רויטרס
לא הצליחו להכניע את ורונה. לורנצו אינסינייה/רויטרס

נאפולי - ורונה 1:1

עוד לפני הדרבי המילאנזי, מוליכת הטבלה רצתה לעשות את שלה ולהמשיך בקצב צבירת הנקודות המרשים. נאפולי ניצחה בכל חמשת משחקיה באצטדיון דייגו מראדונה עד עתה, אבל נעצרה מול הפתעת העונה שכבר הפתיעה העונה את רומא, לאציו ויובנטוס. ג'ובאני סימאונה, הבן של דייגו שפורח במדי ורונה, הימם את המארחת עם שער כבר בדקה ה-13 בבעיטה מדויקת מתוך הרחבה. אלא שהשוויון של נאפולי הגיע מוקדם מרגלי ג'ובאני די לורנצו בדקה ה-18. הקבוצה של ספאלטי תקפה במחצית השנייה, אך לא מצאה את המסגרת ולא הצליחה לכבוש גם אחרי הרחקות של דניאל בשה (88) וניקולה קליניץ' (90+3) שהותירו את ורונה בתשעה שחקנים. נאפולי מקדימה כעת בנקודה את מילאן, שתפתח ממנה פער אם תנצח בדרבי את אינטר. ורונה ממשיכה את העונה המצוינת שלה.

משחקים נוספים

סמפדוריה - בולוניה 2:1
לסמפדוריה: מורטן תורסבי (77). לבולוניה: מתיאס סוואנברג (47), מרקו ארנאוטוביץ' (78)

אודינזה - ססואולו 2:3
לאודינזה: ג'רארד דאולופאו (8), דוידה פראטזי (עצמי, 38), בטו (51). לססואולו: דומניקו ברארדי (15), דוידה פראטזי (28)

לאציו - סלרניטנה 0:3
ללאציו: צ'ירו אימובילה (31), פדרו (36), לואיס אלברטו (69)

המחזור נפתח ביום שישי עם 2:2 בין אמפולי לגנואה. בשבת ניצחה ספציה 0:1 את טורינו ועלתה מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully