וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מצטער על כל פס, שבירת אף וגליץ' שעשיתי בשביל הקהל של מכבי תל אביב"

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 0:54

מאמן הפועל תל אביב תקף את הקהל של הצהובים: "אנחנו חיים במדינה מקולקלת וחסרת תרבות, אני סוחב את החרא הזה בתוכי"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

מאמן הפועל תל אביב שפך את אשר על ליבו אחרי ה-1:1 מול הפועל תל אביב בדרבי. מאמן האדומים, שהורחק בגמר הגביע אחרי שסימן תנועה מגונה לעבר אוהדי הצהובים, נשבר במהלך הריאיון ותקף את האוהדים של היריבה העירונית, שם שיחק במשך שנים.

קלינגר אמר: "אני סוחב את החרא הזה חמישה חודשים איתי. אנחנו חיים במדינה מקולקלת וחסרת תרבות. אני מצטער על כל קריעת שריר, על כל שבירת אף, על כל גליץ' שעשיתי בשביל הקהל של מכבי תל אביב".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פרק הרבה תסכול וכעס. קלינגר/ברני ארדוב

על המשחק עצמו אמר קלינגר: "בהתחשב בסיטואציה אני מרוצה. יש הרבה מה להרחיב בנושא הטקטי. זה שמכבי התאימה את עצמה אלינו, ידענו את זה. בפעם השנייה שהיינו צריכים לעשות את השני לא ניצלנו את זה. הגול שהבקענו גרם לנו פסיכולוגית ללכת אחורה. במחצית עברנו ל-5:3:2 וזה היה יותר טוב, אבל ההרחקה שיבשה את המשחק".

על התפקוד של דוידה כחלוץ: "רק בארץ כולם פה חכמים וגאונים וכן לשחק עם חלוץ ולא לשחק. דוידה שחקן עם יכולות אדירות, עם טכניקה אדירה. אם הוא היה עושה את השני זה היה מתוק. עם הכסף שלנו עשינו הכי טוב, אין לנו את התקציבים של מכבי תל אביב ומכבי חיפה".

ארנסטס שטקוס המצטיין: "דרבי זה יום מיוחד בעיר, זה מיוחד לקהל. רצינו לנצח בדרבי אחרי שמונה שנים, כולם רצו לנצח ונתנו יותר מ-100%, נלחמנו עד הסוף. העבודה שלי זה לשמור על השער. נלחמנו כמו גברים והחזקנו 30 דקות עם עשרה שחקנים. אולי לא שיחקנו כדורגל טוב כל כך, אבל השגנו תוצאה חיובית אני חושב. השער המוקדם שינה את כל המשחק. כשאתה מוביל בדקה הראשונה 0:1 התחלנו להגן על התוצאה וזה שינה את כל המשחק. ניסינו להתגונן יותר ולשמור על התוצאה ולרוע המזל ספגנו שער חלש קצת ולא ניצחנו. אני שמח, הפועל תל אביב היא המשפחה השנייה שלי, אני שמח מאוד כאן ואני אוהב את החברים שלי, את המועדון ואת האוהדים. אני מרגיש טוב. אני נותן 100% בכל משחק וכל אימון".

אחרי הפגרה תשחק מכבי תל אביב מול הפועל חיפה בחוץ, הפועל תל אביב תארח את מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully