וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני אינטרנסיונל לעגו לגרמיו לאחר הניצחון - קטטת ענק פרצה

שחקני המנצחת חגגו עם ארונות קבורה מקרטון לאחר ה-0:1 שקירב את היריבה המרה לעבר ירידת ליגה. שניים הורחקו בתום המהומה

תקציר: גרמיו - פלמייראס 3:1/ספורט1

שוב מהומת ענק בסיום משחק של גרמיו, לאחר שהקבוצה מהעיר פורטו אלגרה בברזיל הפסידה היום (ראשון) 1:0 בדרבי לאינטרנסיונל השנואה ועשתה עוד צעד לעבר ירידת ליגה. טייסון כבש את השער היחיד במשחק עבור הקבוצה הביתית בדקה ה-40, וגרמיו סופרת הפסד רביעי ברציפות ושמיני בעשרת המחזורים האחרונים. כעת, הקבוצה שזכתה לפני ארבע שנים בגביע ליברטודורס רחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים, כשנותרו לה עוד שמונה משחקים עד סוף העונה.

מבחינת אוהדי אינטרנסיונל מצבה המר של גרמיו הוא סיבה למסיבה, והם שרו לעבר שחקניה "ליגה שנייה". האוהדים האדומים חגגו עם השחקנים בצורה נלהבת למדי בתום הניצחון, כשרבים מהם הגדילו והגיעו עם גזירים מקרטון בדמוי ארונות קבוצה עם צבעיה ושמה של גרמיו עליהם. כשחלק מהשחקנים החלו לחגוג עם אותם "ארונות", שחקני גרמיו איבדו את העשתונות וקטטת ענק שכללה לא פחות מ-22 משתתפים פרצה על כר הדשא.

אוהדי אינטרנסיונל לועגים לשחקני גרמיו עם גזירים מקרטון של ארונות קבורה. Silvio Avila, GettyImages
לועגים ליריבה השנואה. אוהדי אינטרנסיונל עם ארונות הקבורה/GettyImages, Silvio Avila

כוחות האבטחה נותרו חסרי אונים והתקשו להשתלט על המהומה. רק כאשר כוחות המשטרה נכנסו, הושגה רגיעה והניצים הופרדו לאחר רבע שעה של חילופי מהלומות. פטריק הורחק בצד של אינטרנסיונל, בעוד ברונו קורטז מגרמיו הורחק מנגד. מאמן גרמיו וגנר מאנצ'יני אמר בסיום: "כבר נכנסתי לחדר ההלבשה, ואז עליתי שוב. ראתי את כל המהומה, ולא הבנתי מה קורה. אנחנו מתחרטים על ההתנהגות של חלק מהאנשים שלנו".

רק לפני שבוע אוהדי גרמיו הזועמים תקפו את אוהדי היריבה בתום הפסד ביתי 3:1 פלמייראס. מעבר לכך, האוהדים פרצו לכר הדשא והשמידו את עמדת ה-VAR, ולאחר מכן התעמתו עם המשטרה בחניון של האצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully