וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראן פירקה את ליון, ניס הופתעה, מהפך גדול לסנט אטיין

הקבוצה של פטר בוס הובסה 4:1 על ידי ראן, מונפלייה ניצחה 0:1 בניס, הירוקים נחלצו מהמקום האחרון עם צמד בתוספת הזמן ו-2:3 על קלרמון אחרי פיגור 2:0

תקציר: מארסיי - לאציו 2:2/ספורט1

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם עוד תיקו של מארסיי, הפעם 0:0 ביתי מול מץ. ניס הופתעה בביתה והפסידה 1:0 למונפלייה, ואת הערב חתמה ראן עם 1:4 גדול על ליון המאכזבת. סנט אטיין השיגה ניצחון בכורה בזכות צמד בתוספת הזמן ו-2:3 דרמטי על קלרמון.

ראן - ליון 1:4

ניצחון בית חמישי ברציפות בכל המסגרות לראן, ורק פנדל לקראת הסיום מנע ממנו לשמור בפעם החמישית גם על שער נקי. הפעם היא גם זכתה לחגוג ניצחון ביתי ראשון על ליון מאז פברואר 2014, כשהקבוצה של פטר בוס שוב כשלה מול יריבה חזקה ועומדת על פחות מ-50 אחוזי הצלחה (19 נקודות מתוך 39). אחרי סדרת הצלות של אנתוני לופס במחצית הראשונה, גאטן לאבורד נגח לרשת לאחר קרן בדקה ה-45, רגע לפני ההפסקה, וחגג את השמיני שלו העונה כדי להשתוות שוב לג'ונתן דייויד כמלך שערי הליגה. הקפטן חמארי טראורה היה במקום כדי להגדיל את התוצאה בדקה ה-51 והמחליף אדריאן טרופר, מגן בן 19, ירה את השלישי בדקה ה-76 (שלוש דקות אחרי שנכנס) וגם הספיק להשלים צמד ראשון בקריירה בדקה ה-83. לוקאס פאקטה רק צימק עם פנדל בתוספת הזמן.

אמין גואירי שחקן ניס. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
אכזבה לניס. אמין גואירי/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

ניס - מונפלייה 1:0

שער של אוליבייה ז'ירו בדקה ה-90, בינואר 2012, העניק למונפלייה את הניצחון האחרון שלה בניס. זה קרה עוד באצטדיון הקודם, בדרך לאליפות ההיסטורית של המועדון. כמעט עשור אחרי, והנה מונפלייה הפכה לראשונה העונה שמנצחת באליאנץ ריביירה. המארחת קיוותה לחזור למקום השני ושלטה באופן מוחלט, אבל נעצרה אצל יונאס אומלין, מריו למינה הדביק כדור לקורה ובצד השני פלורן מולה הפתיע עם שער נפלא בדקה ה-80. אנדי דלור לא הצליח לכבוש מול האקסית וניס נותרה במקום השלישי.

ז'מרסון שחקן מץ. Eurasia Sport Images, GettyImages
מץ החזיקה מעמד למרות הרחקתו. ז'מרסון/GettyImages, Eurasia Sport Images

מארסיי - מץ 0:0

תיקו חמישי בשישה משחקים למארסיי בכל המסגרות, כשהפעם ארקדיוש מיליק היה המחמיצן הראשי מול קבוצת התחתית שבסיום הערב ירדה למקום האחרון. מץ, שלא ניצחה בסטאד ולודרום מאז אוגוסט 2004, כמעט עקצה בפתיחה עם כדור לקורה של תומא דלן בדקה השביעית ושער שנפסל בדקה ה-21 אחרי שהבלם קיקי קויאטה עמד על הקו ומנע מחברו לכבוש. דימיטרי פאייה ירה מיד לאחר מכן למשקוף בצד השני, ובהמשך מארסיי החטיאה לא מעט, גם לאחר שז'מרסון הברזילאי הורחק בדקה ה-56 והשאיר את האורחת ב-10 שחקנים. סטיב מנדנדה מנע הפתעה בצד השני והקבוצות רשמו תיקו רביעי ברציפות במפגשי הליגה ביניהן.

שחקני סנט אטיין חוגגים עם סיידו סו (במרכז). Eurasia Sport Images, GettyImages
עצר את רצף הכישלונות של סנט אטיין. סיידו סו/GettyImages, Eurasia Sport Images

סנט אטיין - קלרמון 2:3

קלוד פואל כבר נערך נפשית לקראת עוד מהומה וזעם מצד האוהדים, אבל השחקנים שלו חוללו מהפך דרמטי עם שני שערים בתוספת הזמן ועשו סוף לפתיחת העונה הגרועה בהיסטוריה עם ניצחון ראשון העונה. מוחמד באיו (69) וז'אסון ברתומייה (64) העניקו לקלרמון יתרון מבטיח, אבל המחליף ארנו נורדן נתן תקווה לסנט אטיין בדקה ה-78 ואז בישל פעמיים מנקודת הקרן לז'אן פיליפ קראסו (90+2) וסיידו סו (90+4) שסידרו ניצחון דרמטי.

משחקים נוספים

לוריין - ברסט 2:1
ללוריין: אדריאן גרביץ' (5). לברסט: רומן פאבר (58 בפנדל), סטיב מונייה (80)

נאנט - שטרסבורג 2:2
לנאנט: קאליפה קוליבאלי (20), רנדל קולו מואני (48). לשטרסבורג: חביב דיאלו (44), אדריאן תומאסון (68)

ריימס - מונאקו 0:0

בשישי:

לאנס - טרואה 0:4

בשבת:

ליל - אנז'ה 1:1
בורדו - פריז סן ז'רמן 3:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully